Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Misschien domme vraag, maar waarom maakt Pavo zijn plaatjes niet meer zelf?
Simpelweg omdat hij het nieuwe meuk niet meer kan maken?


Volgens mij omdat hij ook mee wil gaan met de tijd en hij zelf moeite mee heeft om de veranderde sound te maken. Bleef hij maar gewoon de oude shit produceren volgens mij is er nog steeds genoeg vraag naar en hij dan volgens mij een van de weinige is die dat doet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Refuze schreef:
Misschien domme vraag, maar waarom maakt Pavo zijn plaatjes niet meer zelf?
Simpelweg omdat hij het nieuwe meuk niet meer kan maken?


Volgens mij omdat hij ook mee wil gaan met de tijd en hij zelf moeite mee heeft om de veranderde sound te maken. Bleef hij maar gewoon de oude shit produceren volgens mij is er nog steeds genoeg vraag naar en hij dan volgens mij een van de weinige is die dat doet :thumbup:


Zoals eerder gezegd, zijn oude shit is ook gewoon door anderen gemaakt. Het zijn allemaal samenwerkingen waarbij de andere persoon van de samenwerking de tracks maakt. Pavo & Zany platen zijn door Zany gemaakt, HardheadZ platen zijn door The Prophet gemaakt, Pavo & Blutonium Boy zijn door degene gemaakt die voor BB produceert :P
Toen hij solo platen kreeg was de 1e volgens mij door NC gedaan (of 1 track NC, 1 track Zany) en sindsdien door Bas alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:12 
 
Hardtraxxer

Hek al jonguh! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het echt een geniale plaat vind het alleen jammer dat hij nu pas word gereleased aagezien ik hem al grijs heb beluisterd heb je er niet veel meer aan nu! :whistle: Alleen om m weer een keer live te horen zit ik wel weer op te wachten, zal morgen wel het geval zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:24 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Vind het echt een geniale plaat vind het alleen jammer dat hij nu pas word gereleased aagezien ik hem al grijs heb beluisterd heb je er niet veel meer aan nu! :whistle: Alleen om m weer een keer live te horen zit ik wel weer op te wachten, zal morgen wel het geval zijn! :thumbsup:


die fout maken heel veel mensen, bij Gold en bij raw style e.p. van zatox had iedereen dat ook.
Ik luisterde 1 keer preview en wachte tot de release. Bij Gold heb ik m ook 1-2 keer gehoord en toen maar wachten tot de release zou komen...
nou ik luisterde hem en het blies het sperma uit m'n zak, zo retegeil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Poepislekker schreef:
Vind het echt een geniale plaat vind het alleen jammer dat hij nu pas word gereleased aagezien ik hem al grijs heb beluisterd heb je er niet veel meer aan nu! :whistle: Alleen om m weer een keer live te horen zit ik wel weer op te wachten, zal morgen wel het geval zijn! :thumbsup:


die fout maken heel veel mensen, bij Gold en bij raw style e.p. van zatox had iedereen dat ook.
Ik luisterde 1 keer preview en wachte tot de release. Bij Gold heb ik m ook 1-2 keer gehoord en toen maar wachten tot de release zou komen...
nou ik luisterde hem en het blies het sperma uit m'n zak, zo retegeil!


Hahaha zoiezo +1 voor die laatste zin. Jah maar hij staat op die Defqon cd waar 'Zatox ft Nikita - Rawstyle' en 'Zatox & The Vamper - The Crew' dus dan krijg je dat al heel snel! Ze zouden gewoon of die tracks sneller releasen of pas op he pund van release toestemming geven om ze te laten verschijnen op albums lijkt mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:39 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Poepislekker schreef:
Vind het echt een geniale plaat vind het alleen jammer dat hij nu pas word gereleased aagezien ik hem al grijs heb beluisterd heb je er niet veel meer aan nu! :whistle: Alleen om m weer een keer live te horen zit ik wel weer op te wachten, zal morgen wel het geval zijn! :thumbsup:


die fout maken heel veel mensen, bij Gold en bij raw style e.p. van zatox had iedereen dat ook.
Ik luisterde 1 keer preview en wachte tot de release. Bij Gold heb ik m ook 1-2 keer gehoord en toen maar wachten tot de release zou komen...
nou ik luisterde hem en het blies het sperma uit m'n zak, zo retegeil!


Hahaha zoiezo +1 voor die laatste zin. Jah maar hij staat op die Defqon cd waar 'Zatox ft Nikita - Rawstyle' en 'Zatox & The Vamper - The Crew' dus dan krijg je dat al heel snel! Ze zouden gewoon of die tracks sneller releasen of pas op he pund van release toestemming geven om ze te laten verschijnen op albums lijkt mij!


ja ik snap je gedachtegang wel maar door t op albums te laten verschijnen zijn het ook promo's en worden mensen warm gemaakt voor de release, alleen bij Raw Style E.P. werkte dat toch compleet anders en liep het helemaal fout, die werd eigenlijk ook te vroeg bekend gemaakt, de release liet zo lang op zich wachten dat de mensen gewoon afhaakte erop. Als je het zo bekijkt eigenlijk gewoon een blunder van Zatox' kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ja ik snap je gedachtegang wel maar door t op albums te laten verschijnen zijn het ook promo's en worden mensen warm gemaakt voor de release, alleen bij Raw Style E.P. werkte dat toch compleet anders en liep het helemaal fout, die werd eigenlijk ook te vroeg bekend gemaakt, de release liet zo lang op zich wachten dat de mensen gewoon afhaakte erop. Als je het zo bekijkt eigenlijk gewoon een blunder van Zatox' kant.

Ja klop, die release nam wat vertraging met zich mee indd! Weet trouwens niet of dat echt aan Zatox lag, want er was geloof ik iets met die vinyl ofzo. Op dat moment was Zatox ook erg met zijn nieuwe recordlabel: 'Italian Hardstyle' bezig dus misschien dat hij er daarom zelf ook wel geen aandacht aan had besteed, maar dat lijkt me niet aangzien het toch ook om geld gaat. Maar dat ter zeide; meestal valt het wel mee dat je er op uit bent gekken voor de release, dt gebeurt mij alleen heel soms in de gevallen hier boven, maar dat hadden meerdere ook dus dat was gwn een fout.
On topic: morgen zeker los op From Scratch :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:50 
 
Artiest

Poepislekker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ja ik snap je gedachtegang wel maar door t op albums te laten verschijnen zijn het ook promo's en worden mensen warm gemaakt voor de release, alleen bij Raw Style E.P. werkte dat toch compleet anders en liep het helemaal fout, die werd eigenlijk ook te vroeg bekend gemaakt, de release liet zo lang op zich wachten dat de mensen gewoon afhaakte erop. Als je het zo bekijkt eigenlijk gewoon een blunder van Zatox' kant.

Ja klop, die release nam wat vertraging met zich mee indd! Weet trouwens niet of dat echt aan Zatox lag, want er was geloof ik iets met die vinyl ofzo. Op dat moment was Zatox ook erg met zijn nieuwe recordlabel: 'Italian Hardstyle' bezig dus misschien dat hij er daarom zelf ook wel geen aandacht aan had besteed, maar dat lijkt me niet aangzien het toch ook om geld gaat. Maar dat ter zeide; meestal valt het wel mee dat je er op uit bent gekken voor de release, dt gebeurt mij alleen heel soms in de gevallen hier boven, maar dat hadden meerdere ook dus dat was gwn een fout.
On topic: morgen zeker los op From Scratch :yay:


naja ik raakte alleen uitgekeken op de release omdat het egwoon zo lang duurde, heb de tracks eigenlijk niet vaak gehoord. Gold ging wat dat er gaat gewoon slimmer.

ook on topic :P : Vind het echt een Knaller van een track van pavo, heerlijk plaatje om live te horen lijkt me Kom jongens, gaan we lekker knallen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Poepislekker schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ja ik snap je gedachtegang wel maar door t op albums te laten verschijnen zijn het ook promo's en worden mensen warm gemaakt voor de release, alleen bij Raw Style E.P. werkte dat toch compleet anders en liep het helemaal fout, die werd eigenlijk ook te vroeg bekend gemaakt, de release liet zo lang op zich wachten dat de mensen gewoon afhaakte erop. Als je het zo bekijkt eigenlijk gewoon een blunder van Zatox' kant.

Ja klop, die release nam wat vertraging met zich mee indd! Weet trouwens niet of dat echt aan Zatox lag, want er was geloof ik iets met die vinyl ofzo. Op dat moment was Zatox ook erg met zijn nieuwe recordlabel: 'Italian Hardstyle' bezig dus misschien dat hij er daarom zelf ook wel geen aandacht aan had besteed, maar dat lijkt me niet aangzien het toch ook om geld gaat. Maar dat ter zeide; meestal valt het wel mee dat je er op uit bent gekken voor de release, dt gebeurt mij alleen heel soms in de gevallen hier boven, maar dat hadden meerdere ook dus dat was gwn een fout.
On topic: morgen zeker los op From Scratch :yay:


naja ik raakte alleen uitgekeken op de release omdat het egwoon zo lang duurde, heb de tracks eigenlijk niet vaak gehoord. Gold ging wat dat er gaat gewoon slimmer.

ook on topic :P : Vind het echt een Knaller van een track van pavo, heerlijk plaatje om live te horen lijkt me Kom jongens, gaan we lekker knallen :$


Jah dat had ik ook indd! Je hoeft het niet zo klein te zetten, want het word morgen GROOTS! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:58 
 
Artiest

Poepislekker schreef:

Jah dat had ik ook indd! Je hoeft het niet zo klein te zetten, want het word morgen GROOTS! :thumbsup:


ja voor degene die erheen gaan wel, ben niet 1 v.d. gelukkige :(
Maar typisch een track die je wilt horen op indoor party's als Hardbass, Qlimax, Fusion... heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 20:43 
 
Hardtraxxer

dikke schijf!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 22:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

OERSAAIE Track
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
OERSAAIE Track


Waarom dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Trainfreak schreef:
OERSAAIE Track


Waarom dan?


Fleurige melo ontbreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

That's what i'm talking about! :woot: dit is gewoon een harde :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 13:24 
 
Donateur

Beetje normaal doen TheBassAddict, dat woord moet er niet per se bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:00 
 
Artiest

Kryptica schreef:
Beetje normaal doen TheBassAddict, dat woord moet er niet per se bij ;)


is juist een woord waarmee die aangeeft hoe vet ie m vind, vind het onzin om iemand te verbieden zo'n woord op zo'n manier te gebruiken, zie het als een uitroepteken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:02 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Kryptica schreef:
Beetje normaal doen TheBassAddict, dat woord moet er niet per se bij ;)


is juist een woord waarmee die aangeeft hoe vet ie m vind, vind het onzin om iemand te verbieden zo'n woord op zo'n manier te gebruiken, zie het als een uitroepteken :D

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:33 
 

Ben ik 't ook wel mee eens.. iedereen mag wel tering, tyfus, dit dat zeggen.. maar kanker dan is het ineens erg en dat mag niet gezegd worden blabla :yawn:
En het word niet gebruikt als de ziekte maar meer als uitdrukking van 'super vet'.
maarja OT: From Scratch lekker nummertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 15:46 
 
Hardtraxxer

Cyrildales schreef:
Ben ik 't ook wel mee eens.. iedereen mag wel tering, tyfus, dit dat zeggen.. maar kanker dan is het ineens erg en dat mag niet gezegd worden blabla :yawn:
En het word niet gebruikt als de ziekte maar meer als uitdrukking van 'super vet'.
maarja OT: From Scratch lekker nummertje :thumbup:


Het wordt dan niet als ziekte gebruikt, maar er zijn mensen die zich er aan storen of door gekwetst voelen. Ook al bedoel je het nog zo goed.

Terug on: Lekkere drive in intro en outtro, kicks hadden wel wat harder gemogen voor dat beetje extra, maar prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
JolleNL schreef:
Trainfreak schreef:
OERSAAIE Track


Waarom dan?


Fleurige melo ontbreekt


+1 en de track is gewoon Intro mid intro outro, en bijna alles hetzelfde naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Trainfreak schreef:
OERSAAIE Track


Waarom dan?

Er zit geen tekst a la fts in...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle