Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:04 
 
Hardtraxxer

Ik moest gewoon hardop lachen toen ik The Spirit hoorde, vreselijk slecht.
Dirty Style is wel een lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie van The Spirit gaat echt alle kanten uit behalve de goede.. De track heeft op zich wel wat, maar die melodie is echt lachwekkend..

Dirty Style heeft wel een leuke mid, maar weer die melodie.. Vreemd :P . Owja, en de vocalen, nee dankje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 16:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuke release vind The Spirit toch wel iets hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind The Spirit iets te veel van het goede qua melodie. Klinkt alsof ze Wasted Penguinz na willen doen, maar het niet helemaal uit de verf komt. Beetje geforceerd.

Dirty Style is daarentegen wel een stuk beter naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat dit op Fusion uit komt zeg :lol: Klinkt ongeïnspireerd, amateuristisch en saai. Daarbij vind ik de kicks ook niet echt super. Enige positieve is de mid van Dirty Style, daar zit dan nog een heerlijke drive in. Maar dan komt er weer zo'n ubersaaie climax achter aan :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

haha die climax van The Spirit :woot: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dirty style is nog wel te doen, maar wat is The Spirit een grap zeg :sick:
snap ook niet wat dit bij fusion moet maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
haha die climax van The Spirit :woot: :/


Zelfs Festuca vindt hem slecht :evil: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder vond ik elke release en elke artiest interessant. Nu zijn er maar een enkel paar artiesten waar ik telkens weer op wacht. Die het nog wel kunnen, en ook altijd al konden. De spanwijdte van mijn interesse en desinteresse voor Fusion wordt steeds groter, er is maar een klein ''centrum'' die mij nog kan bekoren. Jammer, ik hoop op verandering. Gewoon net als Theracords vele potentiële top artiesten aantrekken... dat gebeurt eigenlijk niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol:

Fusion, kap alsjeblieft met dit soort onzin. Dit slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie in The Spirit is nog niet eens zo slecht, maar hoe die kicks erin verwerkt zijn slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha nee ik moest echt lachen om The Spirit. What the fuck gebeurt daar allemaal :huh:
Dirty Style kende ik al en die is toch echt een stuk leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie in The Spirit vind ik echt wel verschrikkelijk slecht zeg. Het schiet alle kanten op :/ . Qua pitchen van de kicks is het net Gotta Have Your Love maar die track vond ik echt veeeel beter dan The Spirit. De hele track gaat gewoon eigenlijk nergens over.

Dirty Style daarentegen vind ik echt veeeeeel beter. Heerlijke melodie en fijne kicks, en een vrij ruige intro waar ik ook wel van hou. Vocals vind ik ook prima.

Nooit gedacht dat er zo'n enorm kwalitatief verschil zou zitten binnen één release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk toch nog steeds dat de melodie van The Spirit is ontstaan doordat de kat over het keyboard heen liep. Een kat van een jaar of 6. Maar dat doet er, net als deze artiest, niet toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 14:27 
 
Hardtraxxer

Sorry hoor maar wat is dit zeg, dat Fusion dit released.
Wat ik van de preview hoor van The Spirit daar word ik niet vrolijk van :thumbdown:
Dirty Syle ken ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dirty Style is best leuk.
The Spirit daarintegen xd staat voor mij op de nominatie van slechtste track 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reacties ook weer onder The Spirit. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxxer

:worship: reacties The Spirit vind het ook maar een rare plaat, die melodie heeft totaal geen samenhang :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

D-Teq schreef:
Die melodie in The Spirit vind ik echt wel verschrikkelijk slecht zeg. Het schiet alle kanten op :/ . Qua pitchen van de kicks is het net Gotta Have Your Love maar die track vond ik echt veeeel beter dan The Spirit. De hele track gaat gewoon eigenlijk nergens over.

Dirty Style daarentegen vind ik echt veeeeeel beter. Heerlijke melodie en fijne kicks, en een vrij ruige intro waar ik ook wel van hou. Vocals vind ik ook prima.

Nooit gedacht dat er zo'n enorm kwalitatief verschil zou zitten binnen één release.


Precies wat jij zegt, ben opzich erg te spreken over omegatypez, maar The Spirit is ja... :x :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dik leuke reacties idd, ik vind the spirit ook een wat vreemde plaat, maar ik vind m toch wel erg lekker op een manier!
Tis weer wat anders.. Dirty style is al heel lang bekend, beetje jammer, had em dan gerefixt ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Haha dik leuke reacties idd, ik vind the spirit ook een wat vreemde plaat, maar ik vind m toch wel erg lekker op een manier!
Tis weer wat anders.. Dirty style is al heel lang bekend, beetje jammer, had em dan gerefixt ofzo..

Het is ook weer een keer wat anders als ik een nummer maak met poepgeluiden, maar dat maakt het niet automatisch beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Dirty Style gaat er nog mee door, klinkt wel leuk enzo, maar The Spirit dan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beide zijn echt niks aan, kicks zijn slap en rest eromheen is ook niks, deze is denk nog slechter als die van fusion 140 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind The Spirit echt de meest belachelijkt track op dit moment haha, nee echt niks voor mij. Dirty Style vind ik dan wel weer leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

vind ze alle twee niet zo.

ik heb wel t idee dat als de melodie van the spirit wat beter aangepakt was dat dat opzich nog best een mooie had kunnen worden. maar dit is haast random noten plaatsen.

op dit moment vind ik de omegatypez niet bijzonder. misschien komt dat nog, misschien ook niet
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle