Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Bloed pissen is ook wat anders maar dat maakt het nog niet leuk...


heeft zeker met smaak te maken ja. zeg ook niet dat het een top plaat is. maar om eens een 'andere soort' van hardstyle te luisteren kan die er wel met door. ik eet ook niet elke dag dezelfde soep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
Citaat:
Bloed pissen is ook wat anders maar dat maakt het nog niet leuk...


heeft zeker met smaak te maken ja. zeg ook niet dat het een top plaat is. maar om eens een 'andere soort' van hardstyle te luisteren kan die er wel met door. ik eet ook niet elke dag dezelfde soep :P


Briljante metafoor.

Heel veel is gewoon eigenlijk dezelfde soep, het is goede soep. Maar andere soep is ook wel eens lekker en kan potentie hebben om nieuwe favoriete soep te worden. Maar als je het niet probeert weet je het nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Briljante metafoor.

Heel veel is gewoon eigenlijk dezelfde soep, het is goede soep. Maar andere soep is ook wel eens lekker en kan potentie hebben om nieuwe favoriete soep te worden. Maar als je het niet probeert weet je het nooit.


amen to that :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The spirit doet mij persoonlijk meer denken aan het geluid van een draaiorgel wat door een incapabel persoon wordt bestuurd. Dirty style klinkt daarentegen wel wat leuker, alleen waar is de bas in de climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:52 
 

In The Spirit zitten vreemde 'knorrende' geluiden.
Van Dirty Style ben ik wel een fan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Ik vind het zonde, pure zonde, dat het 'proberen' van iets nieuws meteen zo ondergepoept wordt. We hebben het hierbij dan over The Spirit. Na een aantal keer luisteren kon ik de melodie prima volgen en durf ik oprecht te zeggen dat ik de afwisseling van noten zeer vermakelijk vind eigenlijk.


Het gaat niet om het proberen van iets nieuws, het gaat om de uitvoering ervan. Om in de metaforensfeer te blijven, je kunt proberen voetbal aantrekkelijker te maken door elf geiten op het veld te zetten...maar dat betekent niet dat het iets beters wordt. Of zoals het mij is geleerd...niet elke inventie is een innovatie. Leuk die aaneenrijging van noten, maar het lijkt nergens op. Letterlijk nergens. Het feit dat je meerdere keren nodig hebt om de melodie uberhaupt te kunnen volgen, zegt eigenlijk al genoeg, en dit hoor je van een Meta4 fan...maar dat zegt je vast niks. Ja, hij is te volgen, maar het feit dat HIER op gehamerd word, is tekenend. Ik heb de plaat meerdere keren geluisterd, en ga er elke keer weer stuk om. Het klinkt voor mij als de melodie in een willekeurige kermisattractie, met iets andere sounds. De dramatische kicks spreken ook niet in het voordeel van de plaat.

Oxygene schreef:
Ook het beweren dat de melodie 'random' is, is echt bullshit van de bovenste plank. En dat 't dan ook nog wordt gezegd door mensen die zichzelf ook producers (willen) noemen. :/ Deze melodie klopt van begin tot eind en maakt in ieder geval niet van een té standard template gebruik. Mensen die dit random noemen horen wat mij betreft tot de 95% van de mensen die uit de maat klappen/beuken op een feest. No offense verder.


Ik pretendeer niet producer te willen worden, maar die ambitie heb ik ook niet nodig om de kwaliteit van een melodie te kunnen beoordelen. Er wordt door niemand hier beweerd dat er een standaard template nodig is, in feite, dat standaard gedoe wordt hier ook de grond in getrapt. Maar als je iets anders wilt doen, doe het dan goed...Dat laatste zinnetje laat ik me maar niet over uit, dat gaat natuurlijk nergens over.

Oxygene schreef:
En deze release Fusion-waardig? Ik denk het wel. Aan de ene kant schuiven een aantal artiesten heel iets op naar de wat meer raw kant, aan de euforische kant komt plaats voor nieuwkomers met (inderdaad) 'nieuwe' ideëen. Wat is daar nou slecht aan? Het is prima om een risico te nemen door iets afwijkends te releasen, zo gebeurde dit toen ook met de 'anticlimax'? Dat was ook een uitprobeerseltje in een track.


Tja, wanneer is een release Fusion-waardig. Blijkbaar vond het label de release goed genoeg om uit te brengen, daarmee is hij in feite dus waardig. Maar kwalitatief komt hij zwaar tekort bij het gemiddelde niveau dat Fusion nastreeft. En daarmee richt ik me niet op het euforische gedeelte, ben zelf niet pro-melodie of pro-raw. Als je risico's wilt nemen, zeker met je eerste release, doe dit dan wel met een verder kwalitatief sterke track, niet met die kermisdeuntje. Innovaties graag, maar dit komt op mij over als het uitvinden van een driehoekig wiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Mensen die dit random noemen horen wat mij betreft tot de 95% van de mensen die uit de maat klappen/beuken op een feest.


Gast :lol: :lol: Ik heb nog nooit iemand zoveel bullshit zien praten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:25 
 

Oxygene schreef:
markextrae schreef:
Citaat:
Bloed pissen is ook wat anders maar dat maakt het nog niet leuk...


heeft zeker met smaak te maken ja. zeg ook niet dat het een top plaat is. maar om eens een 'andere soort' van hardstyle te luisteren kan die er wel met door. ik eet ook niet elke dag dezelfde soep :P


Briljante metafoor.

Heel veel is gewoon eigenlijk dezelfde soep, het is goede soep. Maar andere soep is ook wel eens lekker en kan potentie hebben om nieuwe favoriete soep te worden. Maar als je het niet probeert weet je het nooit.


Goede vergelijking. Heb hem toch eerst geluisterd voor ik het afkraakte? Zie niet wat je hier mee wil zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Mensen die dit random noemen horen wat mij betreft tot de 95% van de mensen die uit de maat klappen/beuken op een feest.

Juist. :') HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
markextrae schreef:
Citaat:
Bloed pissen is ook wat anders maar dat maakt het nog niet leuk...


heeft zeker met smaak te maken ja. zeg ook niet dat het een top plaat is. maar om eens een 'andere soort' van hardstyle te luisteren kan die er wel met door. ik eet ook niet elke dag dezelfde soep :P


Briljante metafoor.

Heel veel is gewoon eigenlijk dezelfde soep, het is goede soep. Maar andere soep is ook wel eens lekker en kan potentie hebben om nieuwe favoriete soep te worden. Maar als je het niet probeert weet je het nooit.


Precies maar de ene persoon is de andere niet. Zwervers nemen al genoegen met ranzige soep omdat ze niet beter weten. Voor hun is de soep kwalitatief gezien goed genoeg. Deze soep is duidelijk over de datum en brengt niets nieuws in vergelijking met goedkope euroshopper soepjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja nou prima, het maakt me niet uit dat ik hierover van mening verschil met praktisch iedereen. Ook nogmaals, die bewering over "95% die uit de maat klapt" is niet persoonlijk naar iemand gericht. Ik probeer alleen te zeggen dat de melodie niet random is en imo prima te volgen. Of dit dan binnen iemands smaak valt of niet, daar valt niet over te twisten.

Ik deel de mening over inventie en innovatie, maar in mijn opinie vind ik het wel een geinige vondst deze melo en ik luister er graag naar. :)

wootum schreef:
Oxygene schreef:
Mensen die dit random noemen horen wat mij betreft tot de 95% van de mensen die uit de maat klappen/beuken op een feest.


Gast :lol: :lol: Ik heb nog nooit iemand zoveel bullshit zien praten :lol:


Geloof ik niet. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik begin de melodie uit the spirit gewoon dik te vinden. Bizar :o

Blijft jammer van de rondhuppelende kick. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik begin de melodie uit the spirit gewoon dik te vinden. Bizar :o

Blijft jammer van de rondhuppelende kick. :(


sommige stukjes in de melodie hadden zo mooi kunnen worden uitgewerkt en dan komt er een stukje achteraan waarvan je denk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
chicken schreef:
Ik begin de melodie uit the spirit gewoon dik te vinden. Bizar :o

Blijft jammer van de rondhuppelende kick. :(


sommige stukjes in de melodie hadden zo mooi kunnen worden uitgewerkt en dan komt er een stukje achteraan waarvan je denk :huh:

hier ben ik t mee eens.
mocht iemand ooit eens deze plaat gaan remixen. dan kan dat best wel aangepast worden. maar ik denk dat niemand dat zal doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:57 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Oxygene schreef:
Mensen die dit random noemen horen wat mij betreft tot de 95% van de mensen die uit de maat klappen/beuken op een feest.

Juist. :') HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:

Lekker volwassen, echt super man! :thumbup:

Verder, vind ik de melodie in de spirit in het begin wel nog goed maar erna wordt het een beetje raar. Kan er wel naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na een paar luisterbeurten kan ik The Spirit wel waarderen! De melodie valt nog best goed te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Stiekem vind ik Dirty Style echt een fijn plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry dat ik dit zeg, maar dit hoort toch totaal niet bij Fusion thuis, niet alleen de stijl, maar ook de kwaliteit.. Moeten dit mainstream plaatjes voorstellen? Pff.. Kan hier gewoon kwaad om worden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:07 
 
Hardtraxx Newbie

the spirit = :sick: wat een onregelmatige kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp simpelweg niet waarom alles voorspelbaar en "regelmatig" moet zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Ik begrijp simpelweg niet waarom alles voorspelbaar en "regelmatig" moet zijn..

Een wijf die je tijdens het pijpen opeens snoeihard in de ballen mept is ook niet voorspelbaar of regelmatig...maar daar geniet ik niet echt van hoor :lol: Zelfde met deze plaat. Verandering is leuk, maar dan moet het ook leuke verandering zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 00:05 
 

Fusion is ook mainstream aan het worden dus vind het wel een waardige release, buiten dat het niet om aan te horen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Oxygene schreef:
Ik begrijp simpelweg niet waarom alles voorspelbaar en "regelmatig" moet zijn..

Een wijf die je tijdens het pijpen opeens snoeihard in de ballen mept is ook niet voorspelbaar of regelmatig...maar daar geniet ik niet echt van hoor :lol: Zelfde met deze plaat. Verandering is leuk, maar dan moet het ook leuke verandering zijn


Er zijn mensen met rare behoeftes dus misschien ben ik er wel zoeen..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle