Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omegatypez - The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013)[FUS179]

Label: Fusion Records
WEB release: 12/06/2013

Tracks:
The Bright Side (Hurricane Outdoor Anthem 2013)

Samples:

Bron:
http://www.fusionbv.com/records/omegaty ... m-2013/256
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Nja, weer typisch Omegatypez, melodie gaat in het rond en kicks vliegen omhoog..
Ik vind het niet anthem-waardig.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RIP Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

Steek dit ook op We R aub :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:36 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:

Schop deze jongens aub van Fusion af, gadverdamme

Ze houden alleen maar heldige releases op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Die melodie gaat nergens over en al helemaal dat huppeltje op het einde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit een best wel goed Omegatypez plaatje eigenlijk, kicks blijven redelijk normaal ipv elke 2 beats verandering. Melodie is ook wel leuk, maar niet speciaal anthem waardig.
Doe mij toch maar E-Force - Hurricane.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dat krijg je als er tegenwoordig voor elk feestje waar meer dan 100 man heen gaat een eigen anthem heeft...


Dat dit soort meuk eerder gereleased wordt dat Fatality, Delusion, One of a Kind, The 4th Kind, Rockstar, Donkey, Der Rammaschine en nog heeeeel veel andere unreleased Fusion tracks.

Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RIP Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:01 
 

Dennis93 schreef:
Steek dit ook op We R aub :sick:


Strak plan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dat krijg je als er tegenwoordig voor elk feestje waar meer dan 100 man heen gaat een eigen anthem heeft...


Dat dit soort meuk eerder gereleased wordt dat Fatality, Delusion, One of a Kind, The 4th Kind, Rockstar, Donkey, Der Rammaschine en nog heeeeel veel andere unreleased Fusion tracks.

Jammer...

hier kan ik me wel in vinden.. kut release beleid van Fusion >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Doe mij toch maar E-Force - Hurricane.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig dat iedereen hier meteen de hardere tracks van Fusion erbij trekt. Maar alle reacties hier vind ik nogal overdreven. Om een label op te hangen aan één release..

Ik vind deze track minder dan Beyond My Power en die nieuwe van hun, maar nog steeds een aardig goede plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja anthems krijgen nou eenmaal voorrang! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Wel grappig dat iedereen hier meteen de hardere tracks van Fusion erbij trekt. Maar alle reacties hier vind ik nogal overdreven. Om een label op te hangen aan één release..

Ik vind deze track minder dan Beyond My Power en die nieuwe van hun, maar nog steeds een aardig goede plaat.

Ik zat al te wachten op de eerste positieve reactie, terwijl dit gewoon regelrechte troep is voor in de container :sick:. Leg jij mij eens uit wat jij hier goed aan vind? Btw het niveau van Calling gaat nooit meer overtroffen worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodie staat me aan, de hele feel van de meeste Omegatypez platen ligt me wel. Het enige wat soms gebeurt is dat de boel een beetje te veel stuitert, maar dat is bij deze plaat wat mij betreft niet aan de orde.

Wat ik vooral een beetje bizar vind is dat ik blijkbaar wordt aangesproken omdat ik een plaat goed vind die bij anderen niet in de smaak valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:29 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
De melodie staat me aan, de hele feel van de meeste Omegatypez platen ligt me wel. Het enige wat soms gebeurt is dat de boel een beetje te veel stuitert, maar dat is bij deze plaat wat mij betreft niet aan de orde.

Wat ik vooral een beetje bizar vind is dat ik blijkbaar wordt aangesproken omdat ik een plaat goed vind die bij anderen niet in de smaak valt.

Een beetje stuitert? Dan druk jij het heel zacht uit, want dit gaat echt nergens meer over :D. Maar ieder zen mening idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.



Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy... Omegatypez hebben gewoon een aparte sound, meeste accepteren dat niet hier blijkbaar. Hun kicks gaan alle kanten op soms. Maar om te zeggen dat ze kansloos zijn vindt ik echt triest. Plaatjes zoals Fiction, Calling, Beyond my power zijn gewoon goede en dergelijke mainstream platen...

Over deze track, kick gaat zoals altijd net te hoog en stuitert. Melodie is gewoon aardig. Al met al gewoon een dergelijke mainstream plaat en leuk dat deze jongens de kans krijgen voor een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

boooooooring..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

Kicks zijn redelijk dramatisch.
Maar melodie is echt niet zo verkeerd hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Lenny schreef:
SL8492 schreef:
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.



Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy...

Hij heeft het over Fusion.



:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Cruelty schreef:
Lenny schreef:
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze 'artiest' van Fusion. En eigenlijk ook in de hele HS scene, ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht. Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.



Meest kansloze is toch echt wel Blutonium Boy...

Hij heeft het over Fusion.



Citaat:
:whistle:


SL8492 schreef:
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.




Gewoon kwestie van je post aanpassen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zucht..... Omegatypez is de meest kansloze artiest van Fusion. Ze hebben nog niks fatsoenlijks uitgebracht (Oke Calling en Beyond My Power zijn nog te doen). Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver. Echt zo jammer dat deze troep eerder moet komen dan niet gereleasde Fusion tracks die wel heel goed zijn. Kan er zo 10-15 noemen.




Gewoon kwestie van je post aanpassen :whistle:[/quote]


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:44 
 
Hardtraxx Elite

Het is weer saai zeg. Alleen Beyond My Power vond ik wel fijn.

Next please...
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle