Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Necropsy niet releasen maar deze kansloze troep wel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Typisch Omegatypez plaatje, leuke melodie en pitchkicks die de melodie wat sterkte bijgeven.
Weer geslaagd imo. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver.


Dat heb je met 'artiesten' die geen piano spelen, maar een melodie maken zoals een kind.

Op toetsen drukken, dat herhalen en denken; "Dit klinkt best aardig!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:22 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
SL8492 schreef:
Heb gewoon het gevoel dat ze een random melodie en wat random geluidjes en pitchkicks erin gooien, gatver.


Dat heb je met 'artiesten' die geen piano spelen, maar een melodie maken zoals een kind.

Op toetsen drukken, dat herhalen en denken; "Dit klinkt best aardig!"

Tja, als je zo geld kan verdienen, waarom niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

saai, inspiratieloos, en die (pitch)kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Het blijft vermakelijk, topics over Omegatypez. :D Vraag me altijd af hoe je een melodie niet kan snappen/volgen. Toondoof?

Ik snap ook niet echt waarom je een piano moet spelen om een melodie te kunnen maken. Dit klinkt in mijn oren gewoon als een gitaarriff. Iets wat we niet gewend zijn, maar niet per definitie kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Vraag me altijd af hoe je een melodie niet kan snappen/volgen. Toondoof?

Er is natuurlijk een verschil tussen 'compleet random' en 'niet kunnen volgen' he. En dat 2e wordt hier gewoon gebruikt als een hyperbool van de 1e. Maar dat maakt deze melodie er nou niet echt beter op. Het blijft aanhoren als random gepingel.

chicken schreef:
Iets wat we niet gewend zijn, maar niet per definitie kut.

True, maar iets wat kut is, is per definitie kut. Niet elk 'experiment' is vrij van kritiek en niet elke moet aangemoedigd worden.

Heb bij hun vorige plaat al laten gaan over hoe ik het jammer vond dat Omegatypez van 'veel te grappig slecht' naar 'meeeeh' zijn gegaan. Deze track is een vervolg daarop. Ik kan nog steeds grinniken om de pitches die echt nergens op slaan, maar dat heb ik bij andere producers ook. Daarnaast is het kwalitatief allemaal zo slecht nog niet, er zit alleen geen enkele lijn in.

Nee, Omegatypez zijn nu een beetje de Kia van de hardstyle scene. Het wordt ontzettend gepushed, het product is nog best aardig en doet wat het moet doen, maar een hart, een ziel en net dat stapje meer zit er niet in, waardoor het zo cheap blijft overkomen en we dit over 2 maanden allemaal alweer vergeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol die pitchkicks springen echt alle kanten op. Nee dit vind ik niet best klinken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't plaatje op zich wel grappig, alleen die kick, die mogen ze mij nog een keer uitleggen want ik snap er niks van. Lijkt wel alsof ze de tail gehalveerd hebben en alle diepte uit de punch weggehaald hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is gewoon lachwekkend.
Ik weet niet hoe dat bij fusion bv gaat maar dit slaat alles.
waar zijn die B-Freqs tracks, waar zijn al die toneshifterz tracks? Nee we releasen platen die net uitgepoept zijn want dn worden mensen die niet zat.. terwijl gvd de helft vn de mensen zit te wachten op de platen die ALLANG uit hadden moeten zijn. Ik ben echt blij dat ik mijn interesse ben verloren in de mainstream. Niks vernieuwend niks bijzonders en het zelfde liedje zoals bij bijna elke mainstream track tegenwoordig. Ronduit saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Necropsy niet releasen maar deze kansloze troep wel :')

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 10:38 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
Dit is gewoon lachwekkend.
Ik weet niet hoe dat bij fusion bv gaat maar dit slaat alles.
waar zijn die B-Freqs tracks, waar zijn al die toneshifterz tracks? Nee we releasen platen die net uitgepoept zijn want dn worden mensen die niet zat.. terwijl gvd de helft vn de mensen zit te wachten op de platen die ALLANG uit hadden moeten zijn. Ik ben echt blij dat ik mijn interesse ben verloren in de mainstream. Niks vernieuwend niks bijzonders en het zelfde liedje zoals bij bijna elke mainstream track tegenwoordig. Ronduit saai

Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.

Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.

Om het over de plaat zelf te hebben. Digital Revolution en Beyond My Power vond ik leuker dan deze plaat, dus deze gaat niet gehaald worden. Nu nog Fiction!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.

Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.

dan moet jij de plaat nu maar eens horen. kwalitatiever veeeeel beter als de eerste versie.
Maar dan nog zijn er genoeg platen die allang gereleased hadden kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig allemaal bij omegatypez, er zit alleen bijna nooit iets tussen waarvan ik het gevoel heb dat ik hem vaker op ga zetten. Dat is alleen bij collabs en beyond my power. En die kicks vind ik nog altijd erg storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje een net-niet verhaal, steeds wel redelijk leuke tracks, maar ik mis wel iets. De mid vind ik best aardig en alles is best redelijk geproduceerd, zie er wel potentie in. Ik denk dat een collab met Da Tweekaz ze wel zou liggen. De melodie vind ik hier wel een stuk minder als in hun vorige tracks en klinkt ook erg schel/ver weg, ligt niet lekker in het gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Elite

http://www.hardstyle.com/omegatypez/the ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
vincejuh schreef:
Bij Fusion gaan anthems voor, vandaar dat deze voorrang krijgt. Toneshifterz tracks komen op hun nieuwe label, We R.

Zoals hierboven gezegd Toneshifterz gaan naar We R. En bovendien kun je heel veel zeggen van Necropsy, maar qua kwaliteit van de productie is dit echt een heel stuk beter. Nooit iets van die hype gesnapt.

Om het over de plaat zelf te hebben. Digital Revolution en Beyond My Power vond ik leuker dan deze plaat, dus deze gaat niet gehaald worden. Nu nog Fiction!


Zoals hier boven mij al werd gezegd, de nieuwste versie is kwalitatief wel een stuk beter. Qua sounddesign vrijwel net zo sterk als My Angel, BTF en HOTN imo.

Ik heb hem net weer geluisterd en moet toegeven dat de melodie deze keer redelijk te volgen is, maar verder zijn bijvoorbeeld die kicks echt om te janken, het vliegt weer alle kanten op als een stuiterbal. Verder is het voor mij gewoon te lief en simpel allemaal. De intro kan er nog net mee door, maar is toch gewoon wat saai.

De enige lekkere plaat is Calling (en dat was nog wel met The Vision samen :whistle: ), verder heb ik gewoon nog niets echt leuk gehoord van hun. Sterker nog, meestal is (zoals veel mensen hier zeggen) de melodie niet te volgen/totaal niet samenhangend en vliegen de kicks je om de oren op een niet zo fijne manier.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle