Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Omegatypez - 4 Da Club/Digital Revolution(FUSION154)

Label: Fusion
Vinyl release: -
WEB release: 22 oktober 2012

A1. 4 Da Club
B1. Digital Revolution

Samples:




Bron: Fusion
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, niks voor mij dit..
Zit geen lijn in die melodie en het klinkt ook nog een soort 'vals' imo. Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite

plaats is wat beter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
plaats is wat beter >.<

?

weer puur meuk van de ondersteplank
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind digital revolution wel een lekker plaatje, melodie pakt me wel.

en geen kicks die om de 5 seconden de stratosfeer in vliegen die andere doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee beide saai, kicks zijn slap en niet echt fusion waardig, artwork wel weer gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Revolution doet me denken aan de huidige Noisecontrollers stijl. Dit past beter bij Digital Age dan bij Fusion imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 Da Club : Kan hem op zich wel waarderen, plaatje luistert lekker weg en en de melodie is wel lekker maar de kicks missen heel veel kracht.

Digital Revolution: Steekt op zich wel goed elkaar, lekker sfeertje in de track. Maar zelfde verhaal als hier boven, alles mist wat kracht.

Kwalitatief wel al wat beter dan hun eerste release, maar nog niet echt zo heel boeiend dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

door dit soort tering zooi duurt het nog langer voor mysterias uitkomt. wat een crap is dit. fusionlabel onwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:16 
 

Weer een slechte fusion release, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

Uberhout schreef:
Nee, niks voor mij dit..
Zit geen lijn in die melodie en het klinkt ook nog een soort 'vals' imo. Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.


Muzikale samenklanken kunnen behalve consonant of welluidend ook dissonant zijn: de samenklank wringt, is niet welluidend. Vaak wordt dissonant door minder geoefende luisteraars verward met vals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Elcoholik schreef:
Uberhout schreef:
Nee, niks voor mij dit..
Zit geen lijn in die melodie en het klinkt ook nog een soort 'vals' imo. Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.


Muzikale samenklanken kunnen behalve consonant of welluidend ook dissonant zijn: de samenklank wringt, is niet welluidend. Vaak wordt dissonant door minder geoefende luisteraars verward met vals.


Heel intelligent allemaal hoor, maar leer jij eerst maar begrijpend lezen. Ik schrijf namelijk toch echt: een soort 'vals'. Daarmee doel ik erop dat het vals lijkt, wat in werkelijkheid waarschijnlijk niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gewoon rechtstreeks van wikipeda dat kopieren xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict

4 Da Club is best leuk. :)
Digital Revolution vind ik echt niks aan.
En past idd veel beter bij Scantraxx of DWX..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Nee, niks voor mij dit..
Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.


helemaal mee eens! Ben verre van onder de indruk van deze gasten, ook deze release vind ik weer helemaal niks...maar ik moet toegeven dat ik dat ook in het begin bij WP had, terwijl ik de tracks van hun nu graag hoor, dus wie weet groeit het nog allemaal. Maar zoals gezegd, ben ik tot dusver niet onder de indruk. Van geen enkele nieuweling bij Fusion trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Digital Revolution: Wil heel graag een Noisecontrollers plaat zijn maar klinkt eigenlijk als een 8-bit Tetris deuntje met lelijke holle kicks eronder. Kots kots kots..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

4 Da Club: weer zo'n saaie slowdown intro...De rest klinkt ook zoooooooo ontiegelijk saai, niet te geloven zeg :yawn: . De kicks stellen ook echt helemaal niks voor.

Digital Revolution: intro gaat nog wel op die kutkicks na. Weer zo'n verschrikkelijk saaie break/climax.

Wat een belachelijke release. :sick: :sick: Fusion gaat in zo'n rap tempo achteruit :x

En dan al zo lang moeten wachten op tracks als Mysterias, Hour Of The Night en Necropsy....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Digital Revolution: Wil heel graag een Noisecontrollers plaat zijn maar klinkt eigenlijk als een 8-bit Tetris deuntje met lelijke holle kicks eronder. Kots kots kots..


ik snap idd niet wat ze al in de hangar doen zo vroeg, openen waarschijnlijk:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:48 
 

Ja mooi des te sneller dit gereleased is hoop ik toch snel wat B-Front, JoS, Slim Shore en Freqz trackjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer geen Mysterias. In plaats daarvan krijgen we deze homofiele bagger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Revolution klinkt echt dik, heerlijke melodie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog langer wachten op Mysterias en Hour Of The Night..

Digital Revolution is wel een leuke track, 4 Da Club heb ik meteen afgezet bij dat langzame stuk.
Moet wel zeggen dat ik hun kicks in tegenstelling tot sommige hier wel degelijk goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat maakt het nou uit waarop het uitkomt, ook al komt het uit poeprecords als het maar uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Na Calling niks leuks meer van Omegatypez gehoord, en ik ben bang dat dat zo gaat blijven als ik dit hoor.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Digital Revolution: Wil heel graag een Noisecontrollers plaat zijn maar klinkt eigenlijk als een 8-bit Tetris deuntje met lelijke holle kicks eronder. Kots kots kots..

Echt exact dit. Ongekend wat voor anus jus Fusion de laatste lánge tijd uitbrengt...
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle