Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Revolution is een open sollicitatie voor digital age zoals al eerder vermeld. Dit maakt hem overigens niet minder lekker.

Pillars of ejaculation trucje heeft wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 06:31 
 
Hardtraxx Newbie

klinkt allemaal erg dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Digital Revolution is een open sollicitatie voor digital age zoals al eerder vermeld. Dit maakt hem overigens niet minder lekker.

Pillars of ejaculation trucje heeft wel wat.

Dit. Digital Revolution vind ik nog niet eens zo heel slecht. En die ''lelijke holle kicks'' waar jij over praat Gangsterdwerg, vallen hartstikke mee als je het vergelijkt met de rest. Als hier Noisecontrollers had gestaan ipv Omegatypez waren de reacties zó anders geweest... Ook zo typisch hardtraxx weer...

Alsnog is 4 Da Club zaad van de bovenste plank en snap ik niet dat zoiets op Fusion gereleased wordt, daar niet van. En inderdaad eens dat het belachelijk is dat ze in de hangar staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:32 
 
Hardtraxx Elite

4 Da Club niks aan.
Digital Revolution lekkere plaat.

Kicks zijn gewoon in orde dus snap dat gezeur niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Kicks zijn gewoon in orde dus snap dat gezeur niet helemaal.

smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
emmerick schreef:
Kicks zijn gewoon in orde dus snap dat gezeur niet helemaal.

smaak

Oh kom op, een huis dat alle kleuren van de regenboog heeft waar het behang van af komt en stukken muur op je af komen bij elke keer dat je het aanraakt blijft ook gewoon lelijk. Daar ga je ook niet van zeggen ''tja, smaak he'' als iemand daar in gaat wonen...

Kap nou eens een keer met dat smaakgezeik. Slechte hardstyle is slecht, klaar. Valt amper over te discussieren. Godverdomme zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
wootum schreef:
emmerick schreef:
Kicks zijn gewoon in orde dus snap dat gezeur niet helemaal.

smaak

Oh kom op, een huis dat alle kleuren van de regenboog heeft waar het behang van af komt en stukken muur op je af komen bij elke keer dat je het aanraakt blijft ook gewoon lelijk. Daar ga je ook niet van zeggen ''tja, smaak he'' als iemand daar in gaat wonen...

Kap nou eens een keer met dat smaakgezeik. Slechte hardstyle is slecht, klaar. Valt amper over te discussieren. Godverdomme zeg.

Ho ho, laat ik eerst voorop stellen dat ik dit ook echt kutkicks vind hoor :P Maar het ging er me meer om dat Emmerick dit mooie kicks mag vinden. Maar mensen mogen er zeker ook wat negatiefs over zeggen. Mijn reactie sloeg dus meer op zijn gedeelte 'dus snap dat gezeur niet helemaal'. Hij brengt het als een feit dat dit gewoon goeie kicks zijn, vandaar mijn reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je de kick niet mooi vind kan, maar hij zit verder gewoon goed in elkaar, is goed afgemixt, en heeft een goede bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Je kunt de kicks mooi vinden of niet mooi dat is uiteraard een smaak ding maar als je naar het technische aspect van deze kicks kijkt zijn ze toch echt wel in orde. Ik kan niks in de kicks vinden wat nou niet goed zou zijn, behalve dan dat mensen het misschien niet mooi vinden maar dat is dus een smaak ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Dit. Digital Revolution vind ik nog niet eens zo heel slecht. En die ''lelijke holle kicks'' waar jij over praat Gangsterdwerg, vallen hartstikke mee als je het vergelijkt met de rest. Als hier Noisecontrollers had gestaan ipv Omegatypez waren de reacties zó anders geweest... Ook zo typisch hardtraxx weer...

Als je het vergelijkt met de rest? Welke rest? De Pitchpooperz, Sound Wankerz en ToneCancerz? Dan klinkt het inderdaad wel prima. Maar dit is een Fusion release en daar mag je best wat kritischer tegenover staan. Overigens is je 2e opmerking totale bullshit, ik luister gewoon naar de plaat en geef dan mijn feedback. Boeit me niet welke naam er boven staat. Deze release is gewoon 1 hoop dunne stront. En daarmee zijn beide Omegatypez releases gewoon de 2 slechtste Fusion releases allertijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Overigens is je 2e opmerking totale bullshit, ik luister gewoon naar de plaat en geef dan mijn feedback. Boeit me niet welke naam er boven staat.

Ik heb het niet over jou persoonlijk he, gewoon over alle reacties in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelukkig staan er in dit topic weer 2 pareltjes van posts van Gangsterdwerg, dat maakt die 3 minuten van mijn leven die ik heb gemist door deze bullshit te beluisteren wel weer helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
De Pitchpooperz, Sound Wankerz en ToneCancerz

Hahaha :worship: :lol: :lol:
Onderschriftwaardig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 01:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wouw vet koel ben jij nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bots 2 onderschriften met 1 post! E-Penis successfully enlarged! Bedankt jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Ja, Baal je?

Ja man ik ben echt vet jaloers! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Bots 2 onderschriften met 1 post! E-Penis successfully enlarged! Bedankt jongens!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder deze post weer even ontopic, anders directe waarschuwing. Ruzie maken doe je maar ergens anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 16:24 
 
Hardtraxx Addict

ze doen me niet veel maar vind t zeker geen vervelende tracks.
gewoon lekker voor tussendoor/onderweg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Combustion schreef:
ze doen me niet veel maar vind t zeker geen vervelende tracks.
gewoon lekker voor tussendoor/onderweg.


Ben het hier wel me eens. 4 Da Club vind ik best redelijk, alleen kut van die 130 intro. Digital Revolution was een track waar ik best naar uit keek, maar vind hem nu niet zo bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 23:40 
 
Hardtraxx Elite

Vind ze beide niet slecht, maar het is niet echt Fusion-waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom hebben ze nou weer de kick veranderd, hij was al niet al te best en dan maken ze hem nog slechter. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal ook eens FL aanzetten, met me kop over het toetsenbord rollen en het resultaat naar Fusion sturen...

Nee serieus, het is niet super slecht maar om dit nou op Fusion te releasen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Releasedate is 15 oktober 2012. Bron: Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 15:52 
 

jambekkie schreef:
Releasedate is 15 oktober 2012. Bron: Fusion


Dan lijkt me sterk dat dit 154 is? Dus een maand geen release? :lol:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle