Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Kan geen links meer posten in OP omdat het teveel tekens bevat.

Track zelf is wel dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze vind ik ook erg vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Deze vind ik ook erg vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat we na het Rebelion album 't ergste wel gehad hebben, maar dit wil je toch ook gewoon niet verkopen? Man man man.. wat gebeurd er toch allemaal in onze scene :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je toch niet vergelijken met Rebelion :P Ja de vocals zijn verschrikkelijk, maar platen als die van crypsis en CR zijn toch echt niet slecht (even vocals proberen te negeren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 21:12 
 
Hardtraxxer

Die D-Sturb, wat een held. :woot:

Is er een video beschikbaar vna Nolz normale stem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 07:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die praat altijd zo.
Ook als hij brood besteld bij de bakker.
CAN I GET A FUCKING WHITE BREAD MOTHERFUCKER

YES I WOULD LIKE A MOTHERFUCKING PLASTIC BAG PLEASE
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:
Wat een ellende dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik dacht dat we na het Rebelion album 't ergste wel gehad hebben, maar dit wil je toch ook gewoon niet verkopen? Man man man.. wat gebeurd er toch allemaal in onze scene :surrender:


Ja de vocals zijn niet al te best, maar kwalitatief gezien zit dit album toch wel stukken beter in elkaar dan die van Rebelion. Al hoewel die Minus Militia plaat wel echt meer dan waardeloos is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Kvind alleen een paar tracks leuk, rest is echt niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Die praat altijd zo.
Ook als hij brood besteld bij de bakker.
CAN I GET A FUCKING WHITE BREAD MOTHERFUCKER

YES I WOULD LIKE A MOTHERFUCKING PLASTIC BAG PLEASE

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem backstage op Hardfest gesproken ( :cool: ) en ik kan verzekeren dat hij buiten het podium wel 'normaal' praat. Ik vond het oprecht een toffe kerel ook, heel geïnteresseerd vragen hoe lang ik al draai en of ik produceer etc. Maar in de muziek wordt het dan een alter-ego dat zo stoer mogelijk moet overkomen. Jammer, want ik vind hem als MC beter dan als vocalist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
want ik vind hem als MC beter dan als vocalist.

Dit inderdaad. Als MC vind ik hem niet eens zo vervelend, maar als vocalist is het niet veel. Daarbij wordt die ook wel voor erg veel anthems en nummers gevraagd waardoor ik ook gewoon een beetje Nolz moe word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die de tracks kan opnoemen die nog de moeite waard zijn voor een luisterbeurt? :D
Zag dat het album vanaf vandaag op Spotify staat namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Iemand die de tracks kan opnoemen die nog de moeite waard zijn voor een luisterbeurt? :D
Zag dat het album vanaf vandaag op Spotify staat namelijk


Ik vind die van crypsis en CR wel hard. D-sturb & Digital Punk is ook wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
G1LL schreef:
Ik dacht dat we na het Rebelion album 't ergste wel gehad hebben, maar dit wil je toch ook gewoon niet verkopen? Man man man.. wat gebeurd er toch allemaal in onze scene :surrender:


Ja de vocals zijn niet al te best, maar kwalitatief gezien zit dit album toch wel stukken beter in elkaar dan die van Rebelion. Al hoewel die Minus Militia plaat wel echt meer dan waardeloos is.


Geen enkele plaat die goed is, echt geen enkele... Hoogste cijfer wat ik een track zou geven is wellicht die van CR die dan een zesje krijgt, de rest is toch gewoon zwaar kut? Al zouden 't allemaal Dub versies zijn dan zijn ze nog niet om aan te horen :x :lol: . Laat ik m'n mond er verder maar over houden, zal wel weer veel ongeloof zijn hier dat ik er zo over denk :P

Ohja, 't is idd wel beter dan Rebelion, maar dat kan natuurlijk nogal snel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een review waarbij ik me vooral focus op het 'muzikale' gedeelte en niet op de vocals, omdat ik zoals eerder benoemd aardig Nolz moe ben, en het zo een eentonig verhaal zou worden.

Ft. Chain Reaction - Young Enough: De laatste nummers van Chain Reaction spreken me weer heel erg aan omdat daar de oude MiM sound in terug komt. Nou verwacht ik dat niet direct voor een nummer met Nolz, maar hopelijk weet hij me te verrassen. Het is zeker geen slecht nummer, maar het wordt ook nergens echt spannend.

Ft. D-Sturb - Speak What You Know: Van het stijltje van D-Sturb ben ik niet echt fan. Heel af en toe zit er wel een leuk nummer tussen. Weer flink geping-pong in de mid-intro, al vind ik dat voor de mid-intro niet zo erg. De kicks an sich is niets mis mee. Hopelijk dat de climax dat geping-pong niet zo veel bevat. Dat valt inderdaad wel redelijk mee. Ook dit is al met al redelijk middelmatig. Een kleine voldoende.

Ft. Digital Punk & D-Sturb - The Aftermath: De kicks en kickrolls in deze mid-intro vind ik dus weer dikke troep. :sick: Kan echt niet begrijpen dat mensen die sound fijn vinden, maar goed. De climax is best wel te pruimen. Geen heel rare kickrolls, en een best wel fijne melodie. Alleen die mid-intro vind ik echt helemaal niks. Maar dat heb ik wel vaker met D-Sturb nummers.

Ft. Crypsis - Fck The Average: Kickrolls in de mid-intro haak ik al weer af. Ben die ping-pong sound na al die jaren toch wel kotsbeu geworden. Heb van die random gepitchte kickrolls ook nooit de meerwaarde gezien. De kicks in de climax bevallen me ook niet echt, blijft alleen de melodie over wat een voldoende verdiend. Fck The Average hebben ze dan ook waargemaakt, want ik vind het nog slechter dan Average.

Ft. Act Of Rage - Alpha Rebel: Jeetje, die kicks. xd Denk dat ik het daar ook bij ga laten want voor de rest gebeurt er niet veel in dit nummer. Wel andere kicks in de climax, maar tering, wat kut. Ow de melodie wordt toch nog doorgezet.

Ft. Regain - Grow A Pair: Eigenlijk al heel lang niks nieuws meer gehoord van Regain. Het heeft wel nog die typische Regain stijl, met die scherpe screeches. Vind het geheel wat rommelig klinken. Het bevat wel redelijk wat drive, dus misschien dat het live nog te doen is, maar voor thuis geen 2e luisterbeurt waardig.

Ft. Radical Redemption - Kingpin: Radical gaat ook op de experimente kick tour. Moet zeggen dat ik deze dan best goed vind. Een van de weinigen. Alleen bevallen de standaard kicks in de mid-intro me niet. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik van die climax moet vinden. Het klinkt wel anders dan ik van Radical gewend ben, maar heel spannend is het ook niet.

Ft. Minus Militia - Bring The Pain: :lol: :lol:...Oke ik zit weer op mijn stoel. Die kicks en kickrolls weer. Tering jantje.

Ft. Warface - Mean Paw: Het stijltje van Warface heb ik ook wel gehoord na zijn 2e album in 2015, dus hier verwacht ik ook niet veel van. Nee, hier komen ook weer kicks en kickrolls voorbij waar ik verbaasd van ga kijken. Hoe kunnen mensen dat prettig vinden? De kicks hebben wel een iets andere sound dan voorheen, meer richting Deadly Guns heb ik het idee, maar een verbetering is ook dat niet.

Ft. Killshot - Rauwdouwer: Tja, vind het bij dit nummer wel moeilijk om het te beoordelen buiten de vocals om. Mag toch hopen dat Nolz dit in een gekke bui bedacht heeft en niet met zijn volle verstand. Rest van het nummer is typsich Killshot (N-Vitral?), dus het wordt nergens echt spannend. Vind dit nummer wel heel erg als N-Vitral klinken. Meer nog dan zijn vorige releases.

Ft. Angerfist & Radical Redemption - Nocturnolz: Zelfde experimentele kick als in Kingpin. Wat daarna komt is weer de tering herrie die ik gewend ben van Radical van zijn laatste album xd . In de climax wordt dit eigenlijk herhaalt. Nee, ook dit is weer heel saai. Je vraagt je toch af waar het heen gaat met de scene, aangezien dit 2 van de populairste artiesten zijn in de Hardstyle en Hardcore.

Ft. Noize Suppressor - Trickster: Qua mainstream hardcore is het al weer een tijd geleden dat er een nummer uit kwam, dat ik vet vind. Dan zou ik al moeten kijken naar het Angerfist album, alhoewel dat ook beperkt bleeft tot een paar nummers. Vind dit ook nergens spannend worden. Ook weer heel saai.

Ft. Destructive Tendencies - 404 Error: Het stijltje van DT van de laatste jaren spreekt me ook totaal niet meer aan. Toen zij opkwamen vond ik het best vet allemaal, maar wat mij betreft zijn ze aardig afgezakt. Ik heb ook het idee dat de hype die er om hen heen hing alleen maar minder wordt. De kicks lijken ook niet echt veel kracht te bevatten. Past prima op dit album, ook niet veel aan.

Conclusie: Ook buiten de vocals om heeft geen een nummer me kunnen verrassen of overtuigen. Ofja, verrassen op de foute manier. 1 luisterbeurt van dit album is wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
<100 kilometer lange review>

Dat je überhaupt de moeite neemt zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, wilde eigenlijk alle albums die dit jaar uitkomen een review van schrijven. Misschien toch maar beperken tot de albums waarvan ik weet dat er goede nummers op staan. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 03:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het niet zo op MC's die vocalisten zijn. Maar wat ik wel weet van Nolz, is dat hij buiten het feit dat het een super toffe gast is, hij ook online altijd super actief leest overal. Ik vind het dan wel een beetje jammer dat er mensen zijn die toch echt wel op een beledigende manier spreken over het werk waar deze man waarschijnlijk uren mee bezig is geweest. Kritiek is goed, maar het mocht wat mij betreft allemaal wel wat meer met respect. Nolz draait al een tijd mee, hij zal heus niet wakker liggen van wat hardtraxxers , maar ik vind dat sommigen leden wel even de toon mogen veranderen.

Sorry, de moraalridder in mij kwam even naar boven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 07:49 
 
Hardtraxx Veteran

Over zijn persoonlijkheid mag misschien wel meer respect worden getoond, over het werk moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat die wilt, of iemand nou meeleest of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja laten we hier vooral de persoonlijkheid van DJs gaan bespreken en aan de hand van wat we daarvan vinden ook de muziek gaan beoordelen.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Over zijn persoonlijkheid mag misschien wel meer respect worden getoond, over het werk moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat die wilt, of iemand nou meeleest of niet


Het zal een goede gast zijn, geloof ik direct, maar dit is gewoon ver ondermaats zoals zoveel tegenwoordig. Het is bijna een trend geworden tegenwoordig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Over zijn persoonlijkheid mag misschien wel meer respect worden getoond, over het werk moet iedereen gewoon kunnen zeggen wat die wilt, of iemand nou meeleest of niet

Kan wel een beetje op een wat respectvolle manier. Menig DJ is hier al weggejaagd door de ongefundeerde keiharde manier van kritiek uiten. Daar mag best wel op gelet worden.

Maar goed, dat wilde ik even kwijt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle