Idd ga je mond spoelen.Vitality wrote:Dat je zijn stijl niet zoveel vind oké, maar dat laatste wat je zegt is echt de grootste onzin die ik in tijden hier voorbij heb zien komen!hotymoty wrote:ook op het gebied van productieniveau.
Qua productieniveau ga je het toch echt niet veel beter krijgen dan Noisecontrollers!!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Holy shit wat is deze plaat vet
Lekker uniek dit, zo zie ik Noisecontrollers het liefste. Z'n eigen stijltje en creativiteit, en niet meegaan met de hypes (zoals het voor een deel in 't q-base anthem voor zover ik het kan horen).
Lekker uniek dit, zo zie ik Noisecontrollers het liefste. Z'n eigen stijltje en creativiteit, en niet meegaan met de hypes (zoals het voor een deel in 't q-base anthem voor zover ik het kan horen).
Hopen dat deze nog snel een release krijgt! 
Waarom?Fusionmania wrote:Hopen dat deze nog snel een release krijgt!
Omdat ie het een toffe plaat vind die hij graag in goede kwaliteit nog vaak wilt draaien/luisteren?Kaasstaaf wrote:Waarom?Fusionmania wrote:Hopen dat deze nog snel een release krijgt!
Wtf is dat nou weer voor een vraag
Voor het draaien dat kan ja. Luisteren naar een WEB? Skip je dan telkens door de claps heen of hoe doe je dat thuis of in de auto?ErikZ wrote:Omdat ie het een toffe plaat vind die hij graag in goede kwaliteit nog vaak wilt draaien/luisteren?Kaasstaaf wrote:Waarom?Fusionmania wrote:Hopen dat deze nog snel een release krijgt!
Wtf is dat nou weer voor een vraag
Lijkt me vanzelfsprekend dat een track die hij veel draait vanzelf een keer uit komt. Lijkt me eerder een rare reactie dan een wtf-vraag.
Hoop deze volgende week zaterdag te horen nog nooit live gehoord, lekkere plaat 
Die lead/synth, wauw!
. Vocalen ook weer perfect toegepast 
Yess
. Met afstand de beste track van 2017. Mocht 'ie dit jaar nog uit komen
.
Ja fuck, net als je denkt dat What We Are nooit meer te overtreffen valt komt NC hiermee aanzettenHenk-Jan wrote:Yess![]()
. Met afstand de beste track van 2017. Mocht 'ie dit jaar nog uit komen
.
Denk dat ik alsnog voor What We Are kies, maar het scheelt niet veel. Wat ongelooflijk goed dit.
-
A
omg
toty

toty
Vette plaat, lang geen toty maar prima plaatje 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
heerlijk

-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
De tering die mid intro,wat een drive. Zo hoort hardstyle te zijn
Eindelijk stapt NC weer eens uit zijn oude vertrouwde kazige (NCBM) hoekje en laat weer zien waar hij toe in staat is. WAAN-ZINNIG-GOED dit.
Ik vind dit nog altijd wel kaas, maar wel verdomd goede kaas in dit gevalJordi wrote:Eindelijk stapt NC weer eens uit zijn oude vertrouwde kazige (NCBM) hoekje en laat weer zien waar hij toe in staat is. WAAN-ZINNIG-GOED dit.
Ontzettend onderscheidend ten opzichte van wat veel andere producers laten horen!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Noisecontrollers - You Know I Like It (SOH008)
Label: Spirit Of Hardstyle
WEB release: 08/12/2017
Tracks:
Noisecontrollers - You Know I Like It
Samples:
View on SoundCloud
Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/noise ... rs-soh008/
Label: Spirit Of Hardstyle
WEB release: 08/12/2017
Tracks:
Noisecontrollers - You Know I Like It