Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Henk-Jan wrote: NC > HHZ sowieso.
:yes:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
yannickvk wrote:
Henk-Jan wrote: NC > HHZ sowieso.
:yes:
Hier mee eens. Verschil in populariteit komt door het feit dat NC veel ingetogener is dan HHZ en meer kwaliteit gericht produceert (echte luister en wegdroom muziek, kan het niet echt uitleggen maar door middel van steeds weer een vernieuwende synth etc. weet hij dat gevoel te creëren) waar HHZ meer hitjes produceert met catchy vocals et cetera. Daarnaast werd HHZ ook wel een beetje gebracht als 'wonderboy van de hardstyle' door The Prophet.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Headhunterz heeft social media gewoon veel beter onder de knie. Zo zie je maar hoeveel dat kan brengen. Hard with style was een van de eerste in zijn soort en daar was hij toentertijd heel erg groot mee. Dat vloggen van hem is ook super slim, jezelf menselijk maken bij je fans en een beetje van jezelf tonen.

Noisecontrollers doet dit alles niet en is ook niet heel sterk in Facebook en snapchat etc. Foto hier foto daar, maar niet zoals heady dat deed/doet.

Dit zelfde geldt toch trouwens voor Radical. Die heeft door social media en veel contact met zijn fans een heel leger weten te bouwen.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Hoe kan je nou zeggen discografie NC>HHZ. Kijk even die twee hws origins voor HHZ discografie. Ik zie ze gewoon als gelijk en beide wel de belangrijkste namen uit scene van afgelopen decennium. Wildstylez dan nog in mindere mate. Headhunterz idd vele maken populairder door marketing etc etc
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Deanster wrote:Hoe kan je nou zeggen discografie NC>HHZ. Kijk even die twee hws origins voor HHZ discografie. Ik zie ze gewoon als gelijk en beide wel de belangrijkste namen uit scene van afgelopen decennium. Wildstylez dan nog in mindere mate. Headhunterz idd vele maken populairder door marketing etc etc
Nou gewoon, zeggen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Krijgen we nu ook al een iPhone vs Android achtig iets over HHZ vs NC?
Hardtraxxer
63 posts member since 2016
last seen Jan 2025
Meest nutteloze discussie ever haha
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Exterkate wrote:Ronaldo of Messi?
Theo Janssen
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Wilde ook geen discussie starten ofzo :P Gewoon even melden dat deze man voor mij samen met Donkey Rollers dé hardstyle legende is.

De tering, helemaal verliefd op deze plaat. Straks huilen op Dreamfields. :cry: :loving:
Last edited by Pommer on 08 Jul 2017 11:41, edited 1 time in total.
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 1 day ago
NC
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een geweldig nummer weer ^^
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Wat was dit heerlijk gisteren :loving:

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Doet me echt niks dit. Misschien dat dat nog komt, maar uitspraken als "Dit wordt de nieuwe So High" kan ik echt niet bij met m'n hoofd :lol:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
The Venator wrote:Doet me echt niks dit. Misschien dat dat nog komt, maar uitspraken als "Dit wordt de nieuwe So High" kan ik echt niet bij met m'n hoofd :lol:
Ik heb hetzelfde. De laatste platen van NC doen mij helemaal niks helaas. Ik vind zijn stijl de laatste tijd flink tegenvallen, ook op het gebied van productieniveau.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dit soort zweverige hardstyle vind ik dus echt fantastisch he :loving: . Snap best dat het niet voor iedereen weggelegd is, maar dit is wel de hardstyle die mij echt raakt. Ook op een feest kan ik helemaal wegdromen op deze muziek. Dat Noisecontrollers de laatste tijd meer van dit soort platen maakt heb ik echt totaal geen probleem mee. Tevens zijn het ook gewoon platen die niet al 100x eerder zijn gemaakt door andere artiesten. Zit wel weer innovatie in.
A
TSFH wrote: Tevens zijn het ook gewoon platen die niet al 100x eerder zijn gemaakt door andere artiesten. Zit wel weer innovatie in.
Dit en die synth is magisch :$ :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Deze wereldplaat hoort niet op de derde pagina te staan.
Zo'n zin om deze eens live te horen of om deze in HQ te horen :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Jij snapt het.

Jezus wat was deze genieten op Dreamfields, veel blijer kun je niet worden van een hardstyle nummer (L)
Hardtraxxer
63 posts member since 2016
last seen Jan 2025
Man man man, NC is de laatste tijd echt bezeten bezig, kippenvel van deze plaat :love:
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Swapiamente wrote:Man man man, NC is de laatste tijd echt bezeten bezig, kippenvel van deze plaat :love:
Dit mag niet meer he...

Over de plaat zelf: wat ontzettend goed :loving:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pommer wrote: Jezus wat was deze genieten op Dreamfields, veel blijer kun je niet worden van een hardstyle nummer (L)
Idd! Geluksmomentje vergelijkbaar met de eerste keer EVP op Qlimax, wat was dit genieton :love:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Henk-Jan wrote: NC > HHZ sowieso. Zowel vroeger als nu.
De discografie van NC overklast die van Headhunterz met afstand.

Helemaal verslaafd aan dit nr :$
Ik vind discografie van WS ook dikker dan HHz. Niet met afstand tho.

*zoekt dekking
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
Henk-Jan wrote: NC > HHZ sowieso. Zowel vroeger als nu.
De discografie van NC overklast die van Headhunterz met afstand.

Helemaal verslaafd aan dit nr :$
Ik vind discografie van WS ook dikker dan HHz. Niet met afstand tho.

*zoekt dekking
Wat vind je van Clubbin'?
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
hotymoty wrote:De laatste platen van NC doen mij helemaal niks helaas. Ik vind zijn stijl de laatste tijd flink tegenvallen, ook op het gebied van productieniveau.
Dat je zijn stijl niet zoveel vind oké, maar dat laatste wat je zegt is echt de grootste onzin die ik in tijden hier voorbij heb zien komen!
Qua productieniveau ga je het toch echt niet veel beter krijgen dan Noisecontrollers!! :list:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote: Wat vind je van Clubbin'?
Teringdikke ragplaat!!!!!

Leuk van het vragen