Vet hoor 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!
Heb de muziek van de beste man gemist. Klinkt goed dit!
Over het algemeen al wel een lekkere plaat waar ik nog niet echt het wauw gevoel had tot de tweede climax in kwam
Heerlijke melodie
Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?
Verder prima plaat! Mooi dat NC "terug" is.
Verder prima plaat! Mooi dat NC "terug" is.
Ik vind deze plaat dus echt magistraal
Mid-intro met wat mooie verwijzingen naar oudere NC/NCBM platen, heerlijke vocals in de breaks, fijne melodie en prima kicks; en dan die opbouw richting de tweede climax
Deze gaat ongetwijfeld in m'n top 10 van dit jaar terecht komen.
Mid-intro met wat mooie verwijzingen naar oudere NC/NCBM platen, heerlijke vocals in de breaks, fijne melodie en prima kicks; en dan die opbouw richting de tweede climax
Deze gaat ongetwijfeld in m'n top 10 van dit jaar terecht komen.
Waar ik de laatste jaren steeds meer interesse verloor in de platen die Noisecontrollers uitbracht, doet dit me weer denken aan zijn 2014-2015 periode wat heel positief is. Mid-intro ben ik nog niet helemaal weg van, maar de melodie is echt heeeeerlijk 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vooral 2e climax erg dik 
Dit dus, dit zal ongeëvenaard blijven.Khadber wrote:Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!
Alleen Bas kan zulke melodische platen maken met weer een sounddesign waar je U tegen zegt!
Eerlijk gezegd pakte de plaat mij in het begin niet echt, maar begin hem steeds vetter te vinden 
Die tweede climax 
Voor mijn gevoel ligt de bpm wat te laag
Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
Voor mijn gevoel ligt de bpm wat te laag
Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
150 volgens JunoMartin Waus wrote:Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
Heb ik ook last van. Via welke service luister jij? Ik Apple Music.Ronzz wrote:Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?
Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.
Ja, dit is typisch zo'n plaat die bij mij moet gaan groeien. Dat had ik ook bij People Are Awesome. Maar ik heb alle hoop dat ik deze plaats steeds vetter ga vinden. 
Wat een heerlijke plaat, helemaal terug naar 2015 
Moest ook even groeien, maar vind dit nu ook een zeer sterke plaat. Niet de meest bijzondere, maar wel vet.
Spotify.Meph0 wrote:Heb ik ook last van. Via welke service luister jij? Ik Apple Music.Ronzz wrote:Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?
Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.
Zal hem later vanmiddag nog eens op zetten kijken of het beter is.
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 9 days ago
Ja, lekker deze!!
Heel erg gaaf dit! Zitten weer gruwelijke sounds tussen 
Poah perfecte NC 2014 feels. Wat een dikke track zeg, alles komt zo mooi samen. De vocalen, de plucks, de melodie en vervolgens de heerlijke kicks.
Al hoop ik stiekem wel dat dit niet DE lead voor de komende releases word. Denk dat ik dan al gauw het zeurige gevoel van Headhunterz zijn recente tracks krijg. AOC heeft toch echt wel de neiging naar dit soort leads (kijk naar afgelopen Headhunterz, Wildstylez, Sound Rush releases)
Al hoop ik stiekem wel dat dit niet DE lead voor de komende releases word. Denk dat ik dan al gauw het zeurige gevoel van Headhunterz zijn recente tracks krijg. AOC heeft toch echt wel de neiging naar dit soort leads (kijk naar afgelopen Headhunterz, Wildstylez, Sound Rush releases)
De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.Meph0 wrote:Heb ik ook last van. Via welke service luister jij? Ik Apple Music.Ronzz wrote:Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?
Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.
Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.
Wauw, deze track wordt na een paar keer luisteren alleen maar beter
Was in eerste instantie wat teleurgesteld om in de eerste climax niet de melodie te horen die in de preview zat.
Maar de 2 verschillende melodieën zijn allebei perfect.
Was in eerste instantie wat teleurgesteld om in de eerste climax niet de melodie te horen die in de preview zat.
Maar de 2 verschillende melodieën zijn allebei perfect.
Kijk aan, een verklaring. Niet dat ik je verklaring begrijp (Mark With A Tarrel wrote: De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.
Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.
Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.