Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 09:18 

Hardtraxx Addict

Vet hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 09:32 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 09:52 

Hardtraxx Addict

Heb de muziek van de beste man gemist. Klinkt goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 10:59 

Hardtraxx Veteran

Over het algemeen al wel een lekkere plaat waar ik nog niet echt het wauw gevoel had tot de tweede climax in kwam :loving: Heerlijke melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 12:32 

Hardtraxxer

Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?

Verder prima plaat! Mooi dat NC "terug" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 12:43 

Hardtraxx Elite

Ik vind deze plaat dus echt magistraal :loving:
Mid-intro met wat mooie verwijzingen naar oudere NC/NCBM platen, heerlijke vocals in de breaks, fijne melodie en prima kicks; en dan die opbouw richting de tweede climax :worship:
Deze gaat ongetwijfeld in m'n top 10 van dit jaar terecht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 12:57 

Hardtraxx Veteran

Waar ik de laatste jaren steeds meer interesse verloor in de platen die Noisecontrollers uitbracht, doet dit me weer denken aan zijn 2014-2015 periode wat heel positief is. Mid-intro ben ik nog niet helemaal weg van, maar de melodie is echt heeeeerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 14:50 

Hardtraxx Addict

Jaaaaaaaaaaa!!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 15:03 

Hardtraxx Veteran

Vooral 2e climax erg dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 18:32 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!

Dit dus, dit zal ongeƫvenaard blijven.
Alleen Bas kan zulke melodische platen maken met weer een sounddesign waar je U tegen zegt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 19:35 

Hardtraxxer

Eerlijk gezegd pakte de plaat mij in het begin niet echt, maar begin hem steeds vetter te vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 20:02 

Hardtraxx Elite

Die tweede climax :loving:

Voor mijn gevoel ligt de bpm wat te laag

Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 20:49 

Hardtraxx Crew

Martin Waus schreef:
Edit: Wie kan zien wat de bpm is?

150 volgens Juno
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 21:23 

Hardtraxx Addict

Ronzz schreef:
Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?

Heb ik ook last van. Via welke service luister jij? Ik Apple Music.

Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2021, 22:27 

Hardtraxxer

Ja, dit is typisch zo'n plaat die bij mij moet gaan groeien. Dat had ik ook bij People Are Awesome. Maar ik heb alle hoop dat ik deze plaats steeds vetter ga vinden. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 10:11 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke plaat, helemaal terug naar 2015 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 10:34 

Kraak... Piep...

Moest ook even groeien, maar vind dit nu ook een zeer sterke plaat. Niet de meest bijzondere, maar wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 12:29 

Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Ronzz schreef:

Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.

Spotify.

Zal hem later vanmiddag nog eens op zetten kijken of het beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 16:15 

Hardtraxxer

Ja, lekker deze!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 19:59 

Hardtraxx Veteran

Heel erg gaaf dit! Zitten weer gruwelijke sounds tussen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-03-2021, 21:43 

Hardtraxx Veteran

Poah perfecte NC 2014 feels. Wat een dikke track zeg, alles komt zo mooi samen. De vocalen, de plucks, de melodie en vervolgens de heerlijke kicks.

Al hoop ik stiekem wel dat dit niet DE lead voor de komende releases word. Denk dat ik dan al gauw het zeurige gevoel van Headhunterz zijn recente tracks krijg. AOC heeft toch echt wel de neiging naar dit soort leads (kijk naar afgelopen Headhunterz, Wildstylez, Sound Rush releases)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2021, 05:37 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
Ronzz schreef:

De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.

Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.

Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2021, 12:17 

Hardtraxx Elite

Wauw, deze track wordt na een paar keer luisteren alleen maar beter :loving:
Was in eerste instantie wat teleurgesteld om in de eerste climax niet de melodie te horen die in de preview zat.

Maar de 2 verschillende melodieƫn zijn allebei perfect. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2021, 23:29 

Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.

Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.

Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.

Kijk aan, een verklaring. Niet dat ik je verklaring begrijp ( :$ ), maar ik ben blij dat er een verklaring is, waarvoor dank. :thumbup: Heb het relatieve volume van deze plaat maar gewoon omhoog gezet. Hoef ik niet steeds mijn volume aan te passen als hij voorbij komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-03-2021, 11:17 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Moest ook even groeien, maar vind dit nu ook een zeer sterke plaat. Niet de meest bijzondere, maar wel vet.
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle