Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vet hoor :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Heb de muziek van de beste man gemist. Klinkt goed dit!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Over het algemeen al wel een lekkere plaat waar ik nog niet echt het wauw gevoel had tot de tweede climax in kwam :loving: Heerlijke melodie
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?

Verder prima plaat! Mooi dat NC "terug" is.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind deze plaat dus echt magistraal :loving:
Mid-intro met wat mooie verwijzingen naar oudere NC/NCBM platen, heerlijke vocals in de breaks, fijne melodie en prima kicks; en dan die opbouw richting de tweede climax :worship:
Deze gaat ongetwijfeld in m'n top 10 van dit jaar terecht komen.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Waar ik de laatste jaren steeds meer interesse verloor in de platen die Noisecontrollers uitbracht, doet dit me weer denken aan zijn 2014-2015 periode wat heel positief is. Mid-intro ben ik nog niet helemaal weg van, maar de melodie is echt heeeeerlijk :loving:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Jaaaaaaaaaaa!!!! :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vooral 2e climax erg dik :)
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Khadber wrote:Heerlijk om weer nieuwe Noisecontrollers platen te kunnen luisteren. Bij deze plaat hoor je ook direct dat hij het is. Heerlijke vibe in deze plaat!
Dit dus, dit zal ongeëvenaard blijven.
Alleen Bas kan zulke melodische platen maken met weer een sounddesign waar je U tegen zegt! :worship:
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 10 hours ago
Eerlijk gezegd pakte de plaat mij in het begin niet echt, maar begin hem steeds vetter te vinden :D
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Die tweede climax :loving:

Voor mijn gevoel ligt de bpm wat te laag

Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Martin Waus wrote:Edit: Wie kan zien wat de bpm is?
150 volgens Juno
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Ronzz wrote:Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?
Heb ik ook last van. Via welke service luister jij? Ik Apple Music.

Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Ja, dit is typisch zo'n plaat die bij mij moet gaan groeien. Dat had ik ook bij People Are Awesome. Maar ik heb alle hoop dat ik deze plaats steeds vetter ga vinden. :yay:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat een heerlijke plaat, helemaal terug naar 2015 :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Moest ook even groeien, maar vind dit nu ook een zeer sterke plaat. Niet de meest bijzondere, maar wel vet.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Meph0 wrote:
Ronzz wrote:Vergeleken met andere nummers lijkt deze best "zacht" te staan of ligt dat aan mij?

Vind de tweede climax de sterkste, van mij had de eerste climax meer die richting op mogen gaan.
Spotify.

Zal hem later vanmiddag nog eens op zetten kijken of het beter is.
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Ja, lekker deze!!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heel erg gaaf dit! Zitten weer gruwelijke sounds tussen :love:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Poah perfecte NC 2014 feels. Wat een dikke track zeg, alles komt zo mooi samen. De vocalen, de plucks, de melodie en vervolgens de heerlijke kicks.

Al hoop ik stiekem wel dat dit niet DE lead voor de komende releases word. Denk dat ik dan al gauw het zeurige gevoel van Headhunterz zijn recente tracks krijg. AOC heeft toch echt wel de neiging naar dit soort leads (kijk naar afgelopen Headhunterz, Wildstylez, Sound Rush releases)
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Meph0 wrote:

De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.

Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.

Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wauw, deze track wordt na een paar keer luisteren alleen maar beter :loving:
Was in eerste instantie wat teleurgesteld om in de eerste climax niet de melodie te horen die in de preview zat.

Maar de 2 verschillende melodieën zijn allebei perfect. :loving:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Mark With A Tarrel wrote: De plaat is sowieso wat zachter gemasterd, net boven de -7 dB LUFS op de analyzer. Een D-Block & S-te-Fan zit bijv net boven de -4 dB LUFS. Die laten 'm helemaal plat drukken.

Zie je ook terug in de waveform, iets minder worstvorm, daardoor wat meer dynamiek in de plaat.

Een streaming service zou dat ongeveer gelijk moeten trekken, maar is om de een of andere reden doet ie dat niet bij dit nummer. Kan te maken hebben met de True Peak. Beetje een technisch verhaal, maar heeft ermee te maken met dat de manier hoe het nummer gemasterd is niet goed vertaald van het digitale domein naar speakers waardoor de streamingservice de luidheid verlaagt omdat je anders distortion krijgt.
Kijk aan, een verklaring. Niet dat ik je verklaring begrijp ( :$ ), maar ik ben blij dat er een verklaring is, waarvoor dank. :thumbup: Heb het relatieve volume van deze plaat maar gewoon omhoog gezet. Hoef ik niet steeds mijn volume aan te passen als hij voorbij komt. :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Moest ook even groeien, maar vind dit nu ook een zeer sterke plaat. Niet de meest bijzondere, maar wel vet.