Heerlijke melodie. Ik moet nog wel even wennen aan die kicks volgens mij. Vocalen zijn meh.
Related topics
- View the latest post: Strike Blood ft. MC Livid - My Time To Strike (TCLABS151)
- View the latest post: Strike Blood & UNVIZION ft. Ælinn - Fight Or Die (Timeless Festival 2024 Anthem) (TCLABS146)
- View the latest post: Saphera & Enemy Contact - DIE.HARDS.ONLY (Q-BASE 2016 DYOA Anthem)
- View the latest post: Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base 2016 Anthem) (Q133)
- View the latest post: Detest ft. Thrasher - Now You've Got Something To Die For (Q-Base 2014 PRSPCT Anthem)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Zo erg zijn de vocals toch ook weer niet..
dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte. Dat de melodie niet echt bij Q-base past.Jonas wrote:Heeft toch 0,0 Q-Base feeling dit?
Wat is de Q-Base feeling dan in jouw ogen?Jonas wrote:Heeft toch 0,0 Q-Base feeling dit?
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de rest nog. Ik mis de opbouw eigenlijk naar die melodie toe.
Voor de rest vind ik het een sterke plaat. Misschien geen Anthem gevoel maar dat heb ik eigenlijk doordat ik die break mis en de vocals er niet bij vind passen. Verder gaat deze plaat live wel knetter hard ondanks die kick. Het is gewoon wennen maar wederom een mooi staaltje producewerk.
Voor de rest vind ik het een sterke plaat. Misschien geen Anthem gevoel maar dat heb ik eigenlijk doordat ik die break mis en de vocals er niet bij vind passen. Verder gaat deze plaat live wel knetter hard ondanks die kick. Het is gewoon wennen maar wederom een mooi staaltje producewerk.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Beetje jammer van de kick & vocals, voor de rest wel een prima plaatje.
Heerlijk plaatje! Vind het wel anthem waardig hoor. Overigens ben ik ook wel benieuwd naar wat precies het 'q-base gevoel' inhoudt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik krijg er juist wel een Qbase gevoel door. Net als Freqz vorig jaar prima anthem.Jonas wrote:Heeft toch 0,0 Q-Base feeling dit?
Jammer alleen dat de drive in de eerste climax niet wordt herhaald in de tweede.
Last edited by Duruz on 04 Aug 2017 15:34, edited 1 time in total.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 20 hours ago
De opbouw naar de qlimax moet me een beetje denken aan het qlimax anthem van noisecontrollers maar wat klinkt dit weer geweldig zeg 
vind hier dus niks aan, vocals zijn kut, kick mag van mij nooit meer gebruikt worden en de melodie vind ik erg saai
Melodie prima, kick is 'vernieuwend' als ik naar Noisecontrollers kijk, doet me zelfs een beetje denken aan Sub Zero Project.
Het Q-Base gevoel blijft toch echt Mike NRG - Lost In Dreams. Maar dat hebben ze al jaren niet meer..
Het Q-Base gevoel blijft toch echt Mike NRG - Lost In Dreams. Maar dat hebben ze al jaren niet meer..
Rare manier om Weapon X te schrijvenRandleman wrote:De Sequenza RemixRonzz wrote:Het Q-Base gevoel blijft toch echt Mike NRG - Lost In Dreams. Maar dat hebben ze al jaren niet meer..![]()
Die vocalen zijn echt tenenkrommend inderdaad. Rest van de track vind ik ook niet bij een feest als Q-Base passen helaas.
Jammer dat ze (Q-Dance) met Q-Base deze 'dit-event-is-stoer' weg zijn ingeslagen. Wat zou ik graag teruggaan naar het Lost in Dreams tijdperk
*zet Lost in Dreams (Alpha² Remix) op*
Jammer dat ze (Q-Dance) met Q-Base deze 'dit-event-is-stoer' weg zijn ingeslagen. Wat zou ik graag teruggaan naar het Lost in Dreams tijdperk
*zet Lost in Dreams (Alpha² Remix) op*
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Wat mij betreft hadden ze met Lost In Dreams gewoon door moeten blijven gaan. Dit is en blijft het echte Q-BASE gevoelRonzz wrote:Melodie prima, kick is 'vernieuwend' als ik naar Noisecontrollers kijk, doet me zelfs een beetje denken aan Sub Zero Project.
Lost in Dreams blijft ook gewoon het all-time Q-base anthem.
Net als Superstring dat voor Sensation is
Net als Superstring dat voor Sensation is
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Agree wat betreft Lost In Dreams. Geen discussie mogelijk.
Blijft en zal altijd ' het' Q-base anthem zijn. Ongeacht welke remix, of het nou dat van wmfs is of alpa2, lost in dreams blijft een ultieme Defqon melodie hebbenDuruz wrote:Agree wat betreft Lost In Dreams. Geen discussie mogelijk.
Que?Nuracore wrote:Blijft en zal altijd ' het' Q-base anthem zijn. Ongeacht welke remix, of het nou dat van wmfs is of alpa2, lost in dreams blijft een ultieme Defqon melodie hebbenDuruz wrote:Agree wat betreft Lost In Dreams. Geen discussie mogelijk.
Dit. Was dus even deze plaat vergeten heNuracore wrote:Blijft en zal altijd ' het' Q-base anthem zijn. Ongeacht welke remix, of het nou dat van wmfs is of alpa2, lost in dreams blijft een ultieme Defqon melodie hebbenDuruz wrote:Agree wat betreft Lost In Dreams. Geen discussie mogelijk.
Ik snap oprecht niet wat er mis is met de kicks volgens sommigen hier. Klinken gewoon lekker vol, net als vroeger.
Eens, ik vind hem ook gewoon lekker door komen.TSFH wrote:Ik snap oprecht niet wat er mis is met de kicks volgens sommigen hier. Klinken gewoon lekker vol, net als vroeger.
Hoe vaker ik er naar luister, hoe meer deze plaat bevalt. Vind de kicks niet eens meer opvallen. Heerlijk anthem 
Zo he, geen idee wat daar gebeurdeJordy wrote:Que?Nuracore wrote:Blijft en zal altijd ' het' Q-base anthem zijn. Ongeacht welke remix, of het nou dat van wmfs is of alpa2, lost in dreams blijft een ultieme Defqon melodie hebbenDuruz wrote:Agree wat betreft Lost In Dreams. Geen discussie mogelijk.