Dit is voor mij wel duidelijk een anthem van Noisecontrollers, klinkt zeer goed vind ik
maikelo wrote:Klinkt op het eerste gehoor al behoorlijk vet op de vocals na, ben benieuwd
maikelo wrote:Klinkt op het eerste gehoor al behoorlijk vet op de vocals na, ben benieuwd
Vind het ook echt wel overduidelijk een NC track. Die build up naar de 1e climax vind ik echt helemaal zijn stijl.Gondrez wrote:Dit is voor mij wel duidelijk een anthem van Noisecontrollers, klinkt zeer goed vind ik
Pannenkoek wrote:Vind de melodie erg sterk, maar weet nog niet helemaal wat ik van deze kicks moet vinden.
Moet je het eens vergelijken met deze:Daveytl wrote:Waarom zijn die platte bassloze kicks opeens zo populair? Lijken wel claps joh.
Wel een leuke melodie heeft deze plaat trouwens.
Het is Noisecontrollers dusVitality wrote:Toffe track! Benieuwd naar een volledige HQ preview.
Krijgt echt direct een energieboost van deze melodie!
Vind het ook echt wel overduidelijk een NC track. Die build up naar de 1e climax vind ik echt helemaal zijn stijl.Gondrez wrote:Dit is voor mij wel duidelijk een anthem van Noisecontrollers, klinkt zeer goed vind ik