Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Faster n' Futher :thumbup:
Vind die melodie gewoon super :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
frankhardenberg schreef:
gaap
Yellow Minute A2 Remix heb k al
Faster 'N Further heb k al
andere 2 zijn 1 dikke flop ze moeten niet oude nummers refixen maar gewoon releasen zoals ze waren.

Jij bent een held want jij hebt al twee van de vier platen en zeikt de rest weer heerlijk zonder onderbouwing af :yay:

Dan ben ik een opperheld want ik heb er al 3 van de 4 en die 4e zeik ik met onderbouwing af. En frank heeft gelijk, de oude macabre was 10 x vetter. En die emotions remix is wel leuk maar na 10x ben e die waarschijnlijk ook zat omdat hij zo weinig toevoegt aan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Release = OK!! :thumbup:


Mee eens, niet minder en zeker niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 18:22 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind ze alle 4 wel chill! Dus laat maar komen... Macabre 2010 die heb ik al wel maar vind het toch een aardig nummer... Redelijke release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 00:57 
 
Hardtraxx Newbie

Macabre 2010

Niks bijzonders, origineel is 10 x vetter. Wat ging ik uit mn dak zeg tijdens Qrimetime 2007-2008, vooral met die meesterlijke DJ-tool. Maar ik vind de 2010 versie echt niks.

Faster N Further

Wat een slappe kick zeg :/
Ik mis hun oude style met die dondersharde kicks die ze hadden. Denk maar aan Night after night, Crump (2008 remix), Shreek, Thugz remix etc. Dit is echt slap, vind er niks aan. En de melodie vind ik totaal oninspirerend, niks speciaals.

Darkside of emotions

Op de intro en outro na weinig verschil met het origineel. Totaal overbodig in mijn ogen.

Yellow Minute (A2 remix)

Lekkere plaat, topper dat zeker!

NC mogen wat mij betreft ff een break nemen. Hun oude style was dondershard, ik kan me nog Emporium 2008 herinneren, wat een zieke Live-act was dat! Maar nu :/
Wil niet weer de discussie starten rondom Q-dance en Platinum, maar het valt me wel op dat sinds ze onder Platinum staan (en dus op Q feesten ook staan) ze ineens zo kut produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 08:44 
 
Hardtraxx Addict

Wil niet weer de discussie starten rondom Q-dance en Platinum, maar het valt me wel op dat sinds ze onder Platinum staan (en dus op Q feesten ook staan) ze ineens zo COMMERCIEEL produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Wil niet weer de discussie starten rondom Q-dance en Platinum, maar het valt me wel op dat sinds ze onder Platinum staan (en dus op Q feesten ook staan) ze ineens zo COMMERCIEEL produceren

Onzin. Artiesten bij Platinum kunnen ook best wel orgineel uit de hoek komen. Het zijn puur eigen keuzes wat je produceert (alleen het label kan weigeren het uit te geven, hoge uitzondering).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovendien vind ik dat wel meevallen qua commercieel. Platen als Crump, Shreek en Venom maakten ze bekend bij het grote publiek wat wel in houdt dat het toegankelijk spul was, en veel van hun oude platen zijn ook vooral melodieuze hardstyle (waarvan toch wordt gezegd dat het commercieel is).
Alleen in hun oude nummers zat erg veel gevoel, die waren meeslepend, boeiend en qua sounds origineel. Wat ze nu maken is vooral 13 in een dozijn. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Op zich zijn het fijne plaatjes, maar als je denkt wat deze 2 vroeger voor een schandalig vette dingen maakten valt dit wel wat tegen ja. Vind de originele Yellow Minute trouwens echt veel vetter. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze release :')
Emotions 2 keer releasen, logica.
Faster 'n Further is leuk maar zo zijn er al zoveel tracks van Noisecontrollers.
Macabre 2010 vind ik niks aan, maar het origineel vind ik ook niet veel aan dusja.
Yellow Minute remix is saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 12:37 
 
Hardtraxxer

Arthurhoihoi schreef:
Deze release :')
Emotions 2 keer releasen, logica.
Faster 'n Further is leuk maar zo zijn er al zoveel tracks van Noisecontrollers.
Macabre 2010 vind ik niks aan, maar het origineel vind ik ook niet veel aan dusja.
Yellow Minute remix is saai.


dan ben je een van de weinigen die yellow minute remix saai vindt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Deze release :')
Emotions 2 keer releasen, logica.
Faster 'n Further is leuk maar zo zijn er al zoveel tracks van Noisecontrollers.
Macabre 2010 vind ik niks aan, maar het origineel vind ik ook niet veel aan dusja.
Yellow Minute remix is saai.


dan ben je een van de weinigen die yellow minute remix saai vindt denk ik

Nog 1 hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals ik al eerder ergens in een ander topic heb gezegd; Ze moeten maar eens gaan stoppen met releasen, en eens gaan nadenken wat ze nu willen.. Noisecontrollers zijn nu echt HHZ vs. HHZ geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In ieder topic wordt Headhunterz genoemd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

K vind de darkside of emotions tog wel een dikke plaat als ik eerlijk mag zijn!! :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kende je vast 't orgineel nog niet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RiStyle schreef:
Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...

Als je albums koopt op internet.. ;) Niet iedereen wil daar zijn geld aan uitgeven voor 5 tracks die ik later toch nog wel kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2010 21:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het heeft lang geduurd met Macabre, maar ik krijg nog steeds geen genoeg van het melodie.
YM alpha² vind ik ook heel fijn hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RiStyle schreef:
Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...

Als je albums koopt op internet.. ;) Niet iedereen wil daar zijn geld aan uitgeven voor 5 tracks die ik later toch nog wel kan kopen.


Het is ook mogelijk om ze los te kopen op iTunes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Gooz schreef:
Khadber schreef:
RiStyle schreef:
Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...

Als je albums koopt op internet.. ;) Niet iedereen wil daar zijn geld aan uitgeven voor 5 tracks die ik later toch nog wel kan kopen.


Het is ook mogelijk om ze los te kopen op iTunes.


Dan koop je de album versies.. Dus niet de versie die straks als web/vinyl uitkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Dan koop je de album versies.. Dus niet de versie die straks als web/vinyl uitkomt!


Sommige zijn wel gewoon full, maar is dat dan als nog niet de definitieve versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RiStyle schreef:
Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...

Als je albums koopt op internet.. ;) Niet iedereen wil daar zijn geld aan uitgeven voor 5 tracks die ik later toch nog wel kan kopen.


ze zijn samen ook als digitale release gekomen toch?
Of zit ik nu fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RiStyle schreef:
Khadber schreef:
RiStyle schreef:
Faster & Further en Yellow Minute remix zijn al uit hoor...

Als je albums koopt op internet.. ;) Niet iedereen wil daar zijn geld aan uitgeven voor 5 tracks die ik later toch nog wel kan kopen.


ze zijn samen ook als digitale release gekomen toch?
Of zit ik nu fout?

Je zit fout..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 10:49 
 
Hardtraxx Addict

Club jumper staat nu op hun youtube kanaal... Zal wel op een nieuwe vinyl/web uitkomen! Ik heb hem net ff geluisterd en ik vind hem wel dik!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle