Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
iTunes ja... als je 't mij vraagt zouden ze dat bedrijf moete platbranden ervoor, veroorzaakt niets anders dan problemen :sick:

Dit is echt een van de meest idiote reacties die ik ooit op dit forum heb gezien. Als liefhebber wil je toch maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk de vetste platen draaien? Ik vind het geniaal dat die nummers eerder uitlekken, heb je er tenminste plezier aan want sommige duren zo lang dat ze gereleased worden dat ze al kapotgedraaid zijn als je ze uiteindelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yellow Minute (Alpha² Remix) is eg heerlijk :woot: :love: , ik vind Macabre 2010 ook niet verkeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het trouwens helemaal dom dat ze de 2 itunes tracks alsnog releasen

als ze nu op een vinyl kwamen dan had ik het nog begrepen maar dit is niet egt slim
zal je zien, halen ze de verkoop records
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:01 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
iTunes ja... als je 't mij vraagt zouden ze dat bedrijf moete platbranden ervoor, veroorzaakt niets anders dan problemen :sick:

Dit is echt een van de meest idiote reacties die ik ooit op dit forum heb gezien. Als liefhebber wil je toch maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk de vetste platen draaien? Ik vind het geniaal dat die nummers eerder uitlekken, heb je er tenminste plezier aan want sommige duren zo lang dat ze gereleased worden dat ze al kapotgedraaid zijn als je ze uiteindelijk hebt.

Ik zal je een geheimpje verklappen:
het is waar wat je zegt, maar ik heb trots (eer/vertrouwen) opgebouwd door de jaren heen om geen unreleased materiaal te draaien zonder toestemming.
wat iTunes doet is legaal, nummers verkopen. wat iTunes WEL illegaal doet is de fulls aanbieden terwijl ze enkel toestemming hebben voor 't album waarop die nummers staan. (vraag me niet hoe ze aan de fulls komen, men zegt door Cloud9).
Heb al int verleden eerder gelezen dat er conflicten waren met veel labels waaronder Fusion... een zaakje dat stinkt dus.

Als menig dj zal 't je geen worst uitmaken nee, je koopt het legaal, maar ik zie dat dus anders. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

yellow minute vind ik top,, maar begin al wel te merken dat hij begint te vervelen. Dus die ga ik thuis niet meer luisteren, des te leuker op een feestje.
Macabre 2010 is echt een aardige plaat, kan ik wel op losgaan.
Die Emotions vind ik echt jammer, ik blijf er bij die plaat heeft niet zo'n feeling/drive achtig iets als het orgineel :/ vind ik echt jammer, maar miss dat dit live wel overkomt! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel chille release maar vind dit niet 1 van hun betere
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen Yellow Minute A² remix heerlijk :bomb:
Darkside is ook lekker ^^ met wat meer bpm
Macabre vind ik niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

krijg nou dikke tetten :/

http://www.discogs.com/Williams-Syndrom ... se/1782439


2 keer gereleased? hoor bijna geen verschil, alleen intro, en iets andere kick. Maar vrijwel hetzelfde concept...
en is ook van bas
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deuhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt zwak -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig hoor! A² Remix is zowieso al vet. Macabre vind ik wat minder, is niet zo special. Luisterd wel lekker weg maar vind hem niet boeiend genoegd. The Darkside is ook wel netjes. Op het werk vaak beluisterd in een setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 19:56 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Op DT alleen album only kerel ;) Die van defqon 2010 wel te verstaan ;)


nee hoor kan em ook los kopen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Macabre 2010 niet veel aan, alleen de mid intro kan me bekoren. YM Remix overtreft het orgineel, superdik. Emotions of the darkside had van mij niet gehoeven, had die geniale intro dan gebruikt voor 1 of ander gloednieuw duister NC nummer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Macabre 2010 niet veel aan, alleen de mid intro kan me bekoren. YM Remix overtreft het orgineel, superdik. Emotions of the darkside had van mij niet gehoeven, had die geniale intro dan gebruikt voor 1 of ander gloednieuw duister NC nummer ofzo.

Dat dacht ik dus ook. Die intro is geweldig. Jammer dat de rest van de track dat niet kan afmaken. Niet beter als de originele iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fucking ziekelijk dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
G1LL schreef:
Op DT alleen album only kerel ;) Die van defqon 2010 wel te verstaan ;)


Ik weet het niet 100% zeker, maar ik geloof dat de album only versie niet gemixt is, maar full. Op z'n minst was de album only versie eerst wel full op DT, voor zover ik weet.


je KON from scratch, yellow minute alpha² remix, faster 'n further, full kopen op dance tunes door een fout, omdat ik iemand ken die voor dance tunes werkt, kon ik ze kope, nu kan je ze niet meer full kopen meen ik te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daze schreef:
PNXRMX schreef:
G1LL schreef:
Op DT alleen album only kerel ;) Die van defqon 2010 wel te verstaan ;)


Ik weet het niet 100% zeker, maar ik geloof dat de album only versie niet gemixt is, maar full. Op z'n minst was de album only versie eerst wel full op DT, voor zover ik weet.


je KON from scratch, yellow minute alpha² remix, faster 'n further, full kopen op dance tunes door een fout, omdat ik iemand ken die voor dance tunes werkt, kon ik ze kope, nu kan je ze niet meer full kopen meen ik te horen


Deze tracks staan volgensmij nog allemaal full op iTunes.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijft faster 'n further :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Macabre is aardig, the dark side of emotions is echt kak, het heet the DARK side of emotions en is gebasseerd op emotions van hun alias, maar emotions origineel is duisterder dan The Darkside ervan, erg krom ...
Yellow Minute remix is gewoon dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Macabre is een fijne plaat, alleen het origineel is beter.
De originele Emotions is drie keer zo hard, maar ook deze vindt ik best lekker.
Yellow Minute remix is gewoon superhard! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Macabre 2010 --> 7/10
The Darkside Of Emotions ---> 6/10
Yellow Minute Remix --> 8.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Macabre 2010 doet me meestal niet te veel, heeft wel een lekker bassje overigens!
The Darkside Of Emotions heb ik 3x gehoord over een groot speakersysteem en heeft me 3x heel goed kunnen bekoren dus dat zit wel goed.
A2 remix is gewoon helemaal goed!

2/3 zijn gewoon prima tracks.. Houden zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:13 
 
Hardtraxxer

Wie zegt dat dit FUSION072-5 wordt? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaOwner schreef:
Wie zegt dat dit FUSION072-5 wordt? :list:

Lees de bron eens in de eerste post. Bedenk dan of je de vraag nog een keer moet stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
ThaOwner schreef:
Wie zegt dat dit FUSION072-5 wordt? :list:

Lees de bron eens in de eerste post. Bedenk dan of je de vraag nog een keer moet stellen.


ach heeft hij zn zegje ook weer gedaan ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle