Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:45 

Hardtraxxer

YESS
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:22 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:26 

Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Rik schreef:
Citaat:
16. Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)

?

beste plaat van het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

[/quote]
beste plaat van het album :thumbsup:[/quote]
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 23:59 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:

beste plaat van het album :thumbsup:[/quote]
Afbeelding[/quote]

JIMMYYY

#HWS9
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:25 

Hardtraxx Crew

Leer es quoten allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:08 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef:
Was toch allang bekend of ligt dat aan mij? :P

Er zijn toch diverse hardtraxxers geweest die het niet wilde geloven ook al was er genoeg bewijs. En het maakt me ook geen zak uit hoor, zolang ik het album maar krijg mag die op het label van K3 gereleased worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:17 

Hardtraxx Addict

Wordt het album nu op Scantraxx gereleased... Waar is dat hele Digital Age gebeuren dan goed voor geweest als het uiteindelijk toch op scantraxx komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:59 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Wordt het album nu op Scantraxx gereleased... Waar is dat hele Digital Age gebeuren dan goed voor geweest als het uiteindelijk toch op scantraxx komt?

Zo laat het hardstyle kartel net lijken alsof er veel labels zijn, maar in principe heb je Fusion of Scantraxx, volgens mij vallen zelfs TillT en Italian hardstyle onder Scantraxx. En dan nog wat losse labels als DWX, Theracords en Sys-X.
Scantraxx is dus zowat alleenheerser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:48 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Squid schreef:

Zo laat het hardstyle kartel net lijken alsof er veel labels zijn, maar in principe heb je Fusion of Scantraxx, volgens mij vallen zelfs TillT en Italian hardstyle onder Scantraxx. En dan nog wat losse labels als DWX, Theracords en Sys-X.
Scantraxx is dus zowat alleenheerser.

en daar is gelukkig niks mis mee, in een relatief klein muziek genre als hardstyle moet je krachten bundelen. Daarom valt veel onder hetzelfde. Zo werkt de baas vans hardstyle.com ook bij scantraxx. Noisecontrollers hebben ook altijd een studio bij scantraxx gehad ookal zaten ze bij fusion. 1 grote familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:57 

Hardtraxx Elite

Het is wel een grote familie onder elkaar, maar als het gaat om business is de strijd aanwezig. Het zijn natuurlijk elkaars grootste concurrenten. Eigenlijk hebben de Nosiecontrollers een soort macht, omdat iedereen ze wel wil hebben haha. Ze kunnen gewoon kiezen bij wie ze zitten :P Geintje hoor, ik denk niet dat dat het geval is, ze krijgen gewoon de vrijheid. Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet verdergaan met Digital Age! Er is nog zoveel potentie. Er is werkelijk geen enkele activiteit meer de laatste weken. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:11 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Het is wel een grote familie onder elkaar, maar als het gaat om business is de strijd aanwezig. Het zijn natuurlijk elkaars grootste concurrenten. Eigenlijk hebben de Nosiecontrollers een soort macht, omdat iedereen ze wel wil hebben haha. Ze kunnen gewoon kiezen bij wie ze zitten :P Geintje hoor, ik denk niet dat dat het geval is, ze krijgen gewoon de vrijheid. Ik snap eigenlijk niet waarom ze stoppen met Digital Age! Er is werkelijk geen enkele activiteit meer de laatste weken. Zonde!

Hoezo stoppen ze ermee? Wildstylez heeft maar een paar tracks gehad, die denk ik binnenkort wel zullen komen, en NC wacht met releasen totdat het album uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:17 

Heb ik wat gemist dat ze gaan stoppen met Digital Age?

Zoja, dan ben ik benieuwd naar welk Label ze dan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:18 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:

Ohh, ik moet me even herstellen. Het lijkt alsof ze ermee stoppen bedoel ik eigenlijk :$ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Ze stoppen er niet mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:36 

Hardtraxx Addict

Nou de fuck en, het is slechts een naampje waaronder tracks gereleased worden. Ze gaan niet anders produceren erdoor, zodra ze een strobreed in de weg gelegd wordt, gaan ze naar de ander toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

Pffff jongens als je een IQ hebt lager dan 80 reageer dan gewoon niet. Digital Age = Scantraxx, is al 100.000 keer verteld. Echt als ik 3 marathons achter elkaar loop met een baksteen aan iedere voet ben ik minder vermoeid dan wanneer ik die reacties van jullie doorlees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:03 

jambekkie schreef:
JEFSKIII schreef:

Ohh, ik moet me even herstellen. Het lijkt alsof ze ermee stoppen bedoel ik eigenlijk :$ :cry:

Jij weer he jambekkie, als jij zo doorgaat laat je me nog in sinterklaas geloven, boefje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:27 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
In een van hun allereerste platen, die nooit gereleased zijn, hoor je op een gegeven moment 'Fuck Scantraxx'. Volgens mij waren ze boos ofzo. Marketingtechnisch is het natuurlijk logisch dat ze op het grootste hardstylelabel ter wereld zijn gekomen..

jij haalt echt de gekste dingen in je heuft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:35 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
jambekkie schreef:
JEFSKIII schreef:

Jij weer he jambekkie, als jij zo doorgaat laat je me nog in sinterklaas geloven, boefje!

Sorry JEFSKIII :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:45 

Hardtraxxer

Citaat:
Facebook noisecontrollers:

Together with our upcoming album E=NC2 We will give away some free tracks wich will be some of the unreleased oldies people keep asking for.

More info around the releasedate: 2nd of March.

Dit is toch wel heel goed nieuws zeg.. Denk dat de meesten hopen op de pounding senses edit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:47 

Pounding Senses edit
Gaia
Shout
Duck Sauce remix
Repelsteeltje - Set U Free
Alle edits van Zwemporium 2008
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Nu wel een goede kans dat Interview :bomb: uitgebracht word!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:53 

Op die eendensaus remix wacht ik ook al een tijdje ja, en Gaia blijft goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:54 

Hardtraxxer

Pounding senses (NC & Zany edit)
Crump Emporium 2008 edit
Shreek climax 2009 edit

Ow wat kijk ik hier naar uit zeg.. Zeer benieuwd of ze daadwerkelijk alles weg gaan geven.. wat me sterk lijkt, gezien de waslijst aan niet gereleasde tracks ?!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle