Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:42 

Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
alleen jammer dat altijd alles zo lang moet duren :/

Jij zou ff een album in twee weken in elkaar flansen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
jaron123 schreef:

idd, juist wel goed dat ze er de tijd ervoor nemen, release datum is bekent dus ze zullen nu met de final toutch bezig zijn, geduld is een schone zaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:33 

Hardtraxx Elite

MORGEN TRACKLIST MENSEN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:42 

emmerick schreef:

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:44 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:

Bron?

Ustream Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:49 

jambekkie schreef:
JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:

Bron?

Ustream Headhunterz

Ik voelde aan me vruchtwater dat jij het me zou vertellen meneer Jambekkie, je status past trouwens goed bij je!

Wanneer was dat dan op die Ustream, nu, net, gister, eergister ofwat? :o
Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:50 

Was gisteren ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:51 

Hardtraxx Elite

Haha hoezo dacht je dat? :D
Maar hij heeft gister weer een nieuwe stream opgezet en Bas van Noisecontrollers zat naast hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:52 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Maar hij heeft gister weer een nieuwe stream opgezet en Bas van Noisecontrollers zat naast hem :)

ja op de grond zonder stoel xd wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:53 

emmerick schreef:
jambekkie schreef:

Staat wel een stuk van op YouTube. Weet alleen niet of dit alles bevat (@ 57:20 komt Bas erbij).

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:56 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
emmerick schreef:
jambekkie schreef:

Staat wel een stuk van op YouTube. Weet alleen niet of dit alles bevat (@ 57:20 komt Bas erbij).

ja is alles, headhunterz heeft trouwens een gecrackte versie van sylenth 1 en nog een andere plugin :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

ik erger ja ik erger me aan 1 persoon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:58 

Hardtraxx Addict

zo een beetje alles is is cracked etc. Denk je nou echt dat hun alles kopen wat ze ook kunnen downloaden? xd
Dit album wordt wel gehyped zeg, en straks is die er en staat dit er waarschijnlijk: Had er meer van verwacht :P
De meeste tracks kennen we waarschijnlijk allemaal al, behalve de pavelow tracks. Nee dit album vindt ik de minst intressante van alle albums -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:25 

Hardtraxx Elite

WZY schreef:
zo een beetje alles is is cracked etc. Denk je nou echt dat hun alles kopen wat ze ook kunnen downloaden? xd
Dit album wordt wel gehyped zeg, en straks is die er en staat dit er waarschijnlijk: Had er meer van verwacht :P
De meeste tracks kennen we waarschijnlijk allemaal al, behalve de pavelow tracks. Nee dit album vindt ik de minst intressante van alle albums -.-

dat denk ik ja, dat moet ook. Als je professionele producer bent koop je je software gewoon. Aangezien je ook geld aan je producties verdient is dat wel zo normaal. Dus vind dat erg vreem ja.

Je vindt dit album minder interessant dan toneshifterz album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:31 

Bierkoning

Wouco als je dit album slechter vind dan die van Frontliner of Toneshifterz neem ik je echt niet meer serieus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
ik erger ja ik erger me aan 1 persoon :/

True story..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

@ emmerick moet je nou 15 keer reageren in dit topic.. begint irritant te worden.
edit: ja mag je zelf weten maar post dan iets nuttigs in plaats van offtopic gaan zeveren of niks beters neerzetten dan je mening over digital age tju >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:44 

Donateur

emmerick schreef:
dat denk ik ja, dat moet ook. Als je professionele producer bent koop je je software gewoon. Aangezien je ook geld aan je producties verdient is dat wel zo normaal. Dus vind dat erg vreem ja.

Jouw mening, maakt iedereen lekker voor zichzelf uit met het risico om gepakt te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
jaron123 schreef:

oja was even vergeten dat alle tracks wie op dit album komen 2 weken van te voren zijn gemaakt!
Mijn excuses

Nou even serieus:

Dat ze met een album komen is misschien al wel meer dan 3 maanden bekend. Dat is gewoon vervelend dan denk je hij komt vast met nieuwjaar ofzo? En dan hoor je nu 3 maart:\. Irriteert me gewoon dat ze het zo vroeg announcen en dat het uiteindelijk tel ang duurt waardoor je er al weer op uitgekeken bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:41 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Wouco als je dit album slechter vind dan die van Frontliner of Toneshifterz neem ik je echt niet meer serieus xd

Was frontliner vergeten, meest verschrikkelijke album ooit :x . Maar ik vond TS album echt niet slecht hoor :) met darken your mind, till daybreak meets, quirk en back again 4 hele goede platen afgeleverd in mijn ogen en deze zijn alle 4 heel verschillend. Hier heb ik dat minder, alleen POC en RIH (Donkey Rollers remix) vind ik enigzins interessant maar niet heel goed. Het definitieve oordeel komt natuurlijk als die uit is. Maar mijn verwachtingen zijn minder dan de meeste hier die al Geil worden van de tracklist waar het meeste wel bekend van is, zo niet alles buiten 2 pavelow tracks ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:46 

Bierkoning

Het is idd jammer dat alle tracks al bekend zijn zowat, maar dat maakt ze kwalitatief nog niet minder goed ^^

Maar goed ieder z'n ding, vind dit album van wat er bekend is alleen wel vele malen beter dan TS & Frontliner, en ook diverser ja, voor als je daar weer over begint :P Maar dat ligt meer aan die andere albums.

Maar goed, het album van The Machine zal ie dan waarschijnlijk weer niet overtreffen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:54 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Het is idd jammer dat alle tracks al bekend zijn zowat, maar dat maakt ze kwalitatief nog niet minder goed ^^

Maar goed ieder z'n ding, vind dit album van wat er bekend is alleen wel vele malen beter dan TS & Frontliner, en ook diverser ja, voor als je daar weer over begint :P Maar dat ligt meer aan die andere albums.

Maar goed, het album van The Machine zal ie dan waarschijnlijk weer niet overtreffen. :D

Dit is ook niet mijn definitieve oordeel, die vorm ik als ik alle tracks geluisterd heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 03:01 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Dit soort opmerkingen zijn zo vreelijk kansloos.... :sick:

Ikzelf vind het album van TS super, heb er maanden naar uitgekeken en het is een topalbum geworden!Dwz: voor mij!
Bij Frontliner is het me allemaal cht heel erg tegengevallen....dwz: voor mij!!!!!

Hoe kun je nu andere mensen "aanvallen" op het feit dat ze bepaalde albums/artiesten wel goed vinden?Ik snap t gewoon niet....

*ben benieuwd naar de typische "hardtraxx" commentaren*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 08:27 

Donateur

Civil Mindz schreef:
Hoe kun je nu andere mensen "aanvallen" op het feit dat ze bepaalde albums/artiesten wel goed vinden?Ik snap t gewoon niet....

't is gewoon een onderonsje tussen 2 users die elkaar kennen, stel je niet zo aan man.

En die laatste zin van je komt me onderhand ook m'n oren uit, wat schijnheilig zeg. Als je 't niet bevalt blijf je toch lekker weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 08:49 

TiMOTHYb schreef:
Civil Mindz schreef:

't is gewoon een onderonsje tussen 2 users die elkaar kennen, stel je niet zo aan man.

En die laatste zin van je komt me onderhand ook m'n oren uit, wat schijnheilig zeg. Als je 't niet bevalt blijf je toch lekker weg?

mooie is dat dit album nog niet eens uit is dus niemand mag prate over welke beter is dan een andere... :x
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle