Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxxer

Lekker :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lange, saaie opbouw. Saaie melodie... Baggerplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Guido schreef:
Ben ik nou één van de weinige die hier niks aan vind?


Ja.

Nee.

Ontzettend lange opbouw en de melodie die voor mijn doen net iets te lang doorgaat. MAAR, hier en daar toch een kippenvelmomentje door de toonverandering in de melodie.

Moet denk ik nog een beetje groeien deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sluit me bij de post hiervoor aan. Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk begrijpen wat er zo speciaal aan deze plaat gevonden wordt... De melodie is eentonig en zit amper variatie in. De vocals zijn -wéér- gejat van Linkin Park, en de kicks zijn ook zo standaard als wat... In plaats van dat ze weer eens een Surge of Power of iets dergelijks produceren komen ze continu met de meest standaard boutplaten aanzetten... Ja, dit is daar dus ook een van. Maar goed, meningen verschillen (voordat er weer 1000 rages naar mn hoofd gegooid worden ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Sluit me bij de post hiervoor aan. Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk begrijpen wat er zo speciaal aan deze plaat gevonden wordt... De melodie is eentonig en zit amper variatie in. De vocals zijn -wéér- gejat van Linkin Park, en de kicks zijn ook zo standaard als wat... In plaats van dat ze weer eens een Surge of Power of iets dergelijks produceren komen ze continu met de meest standaard boutplaten aanzetten... Ja, dit is daar dus ook een van.

Vocals komen hiervan... http://www.youtube.com/watch?v=n8H7Jibx-c0

In ieder geval, het heeft wel iets, al loopt er in mijn geval niet allemaal zaad langs mijn benen naar beneden zoals hier volgens mij bij sommigen gebeurt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:

Ach, 't is maar net wat je eerder bekijkt, de intro van A Thousand Suns album van Linkin Park is exact hetzelfde als dat filmpje, en wellicht is dat iets bekender bij bas en oskam ;) Al met al, doet er niet toe, blijven standaard vocals.

BuzzLightyear schreef:
In ieder geval, het heeft wel iets, al loopt er in mijn geval niet allemaal zaad langs mijn benen naar beneden zoals hier volgens mij bij sommigen gebeurt...

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
BuzzLightyear schreef:

Ach, 't is maar net wat je eerder bekijkt, de intro van A Thousand Suns album van Linkin Park is exact hetzelfde als dat filmpje, en wellicht is dat iets bekender bij bas en oskam ;) Al met al, doet er niet toe, blijven standaard vocals.


De tekst werd in 2006, nog voor het Linkin Park album, nog gebruikt in een hardcore nummer. Waren het toen ook al standaard vocals (ondanks dat niemand die eerder had) en heeft LP het dan van hun gejat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het zijn standaard vocals, juist omdat ze al zo veel eerder gebruikt zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Het zijn standaard vocals, juist omdat ze al zo veel eerder gebruikt zijn...

*kuch*. Vaak. Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Elexz schreef:
Het zijn standaard vocals, juist omdat ze al zo veel eerder gebruikt zijn...

*kuch*. Vaak. Juist.

Ah ja, want elektronische muziek is het enige muziekgenre dat er bestaat idd... Denk ff na voordat je zo'n statement post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Steffnov schreef:
Elexz schreef:
Het zijn standaard vocals, juist omdat ze al zo veel eerder gebruikt zijn...

*kuch*. Vaak. Juist.

Ah ja, want elektronische muziek is het enige muziekgenre dat er bestaat idd... Denk ff na voordat je zo'n statement post ;)

Ok in that case, kun je er naast het LP album nog een paar noemen? Ik vond er zelf nog 2...niet slecht voor een 68 jaar oude quote
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar zit je nou dingen op te baseren? Alsof het al 68 jaar mogelijk is die quote in muziek te gebruiken... Ga eerst je feiten nog maar eens goed na voordat je met iemand in discussie gaat jongeman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Waar zit je nou dingen op te baseren? Alsof het al 68 jaar mogelijk is die quote in muziek te gebruiken... Ga eerst je feiten nog maar eens goed na voordat je met iemand in discussie gaat jongeman.


:lol:

Ik heb jou anders ook nog maar met inhoudsloze posts zien strooien zonder enige weerlegging die met een voorbeeld werd onderbouwd. Ik geef je zelfs een kans een tegenargument erin te brengen door je ernaar te vragen en nog doe je er niks mee. Dan is de lol er voor mij ook wel af, en maakt dat van jou meer dan een "nee-schreeuwertje". Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ga eerst je feiten nog maar eens goed na voordat je met iemand in discussie gaat jongeman.


Was jij niet degene die zei dat de vocals van LP komen, terwijl ze al eerder werden gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Elexz schreef:
Ga eerst je feiten nog maar eens goed na voordat je met iemand in discussie gaat jongeman.


Was jij niet degene die zei dat de vocals van LP komen, terwijl ze al eerder werden gebruikt?

Ik heb nergens gezegd dat ze niet ergens anders vandaan komen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
JVDM schreef:
Doe mij Timeless maar.

Wat heeft Timeless hier mee te maken?

'Simpel' deuntje, langzaam opbouwend etc. Vindt het qua idee wel wat op elkaar lijken en Timeless doet me veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ze niet ergens anders vandaan komen hoor.

Ik zeg toch ook niet dat je dat gezegd heb? :P

Alleen je zegt tegen Steff dat hij eerst z'n feiten moet checken voor hij iets zegt. Terwijl jij juist er van overtuigd was dat ze van een LP plaat kwamen, terwijl er veel andere tracks zijn die ook die vocals hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Elexz schreef:
Ik heb nergens gezegd dat ze niet ergens anders vandaan komen hoor.

Ik zeg toch ook niet dat je dat gezegd heb? :P

Alleen je zegt tegen Steff dat hij eerst z'n feiten moet checken voor hij iets zegt. Terwijl jij juist er van overtuigd was dat ze van een LP plaat kwamen, terwijl er veel andere tracks zijn die ook die vocals hebben.

Dus? Dat betekent toch niet dat mijn feiten niet kloppen? Ik heb nergens het tegendeel beweerd, dus volgens mij doe ik op feitelijk gebied niks fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer helemaal niks voor mij. Mensen kinderen wat jammer dat NC na hun album van meer dan een jaar terug maar 3 boeiende platen kon maken, terwijl voor hun album bijna elke track rete vet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 00:22 
 
Hardtraxx Elite

Elexz, jij maakt me avond weer helemaal goed! xd Enkelt bullshit uitkramen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 09:55 
 
Hardtraxx Elite

Erg lekker plaatje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 10:01 
 

Elexz moet je ook niet serieus nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Elexz, jij maakt me avond weer helemaal goed! xd Enkelt bullshit uitkramen :D

No problem! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle