Hardtraxx Veteran

Q074: https://www.trackitdown.net/track/noise ... 69530.html
Hardtraxx Crew

Afbeelding
Hardtraxx Addict

Hele vette artwork vind ik ! :woot:

Ik geef niks om artwork, maar dit .......

:worship:
Hardtraxx Veteran

Dit is nou genieten. :loving: Zowel artwork als de plaat.
Hardtraxx Addict

Dit moet wel een van de beste releases worden van het jaar :D :worship:
Hardtraxx Veteran

Hardtraxxer

Geweldig. :loving:
Hardtraxx Veteran

Kunst van de bovenste plank! :love:
Hardtraxx Elite

Vorige jaar flikte Noisecontrollers het om een van de betere mainstream te maken (Pillars of Creation / So High).
Dit jaar doen ze het gewoon weewr opnieuw wat een heerlijke track (L)
Hardtraxxer

Super vette plaat! die melody :$

Voor mij is deze tot nu toe plaat van het jaar :worship:
Hardtraxx Veteran

Beste mainstream plaat sinds tijden, wat een gevoel zit hierin. Ben de laatste tijd niet heel erg bezig met de mainstream, maar hier kreeg ik gewoon bijna tranen van. Zo mooi, en zo veel gevoel. :loving:
Hardtraxxer

Kippenvel. kippenvel.
Hardtraxx Addict

Wat een ontroerende en meeslepende melodie :love: :$ Kippenvel letterlijk over heel mijn lijf. Om van te huilen gewoon, zo prachtig. Hulde voor Bas Oskam, wát een toevoeging aan de scene is deze man zeg. Ik denk zelfs dat wereldwijd er maar weinig producers zijn die aan zijn niveau ook maar kunnen tippen. :worship:

Kwisniks schreef:
Wat een ontroerende en meeslepende melodie :love: :$ Kippenvel letterlijk over heel mijn lijf. Om van te huilen gewoon, zo prachtig. Hulde voor Bas Oskam, wát een toevoeging aan de scene is deze man zeg. Ik denk zelfs dat wereldwijd er maar weinig producers zijn die aan zijn niveau ook maar kunnen tippen. :worship:

True that, denk ook wel dat hij tot een van de beste behoord
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
Een meesterwerk. Zoveel gevoel, prachtige vocals, meeslepende melodie en zweverige synth. Voor mij een nieuwe mijpaal in hardstyle dit. Het genre is zo ver gekomen dat het zelfs kan ontroeren.

Jij weet mijn gevoel perfect te beschrijven met deze plaat...

Gelukkig komen er eens in de zoveel tijd dit soort platen uit waar de over je hele lijf kippenvel van krijgt

Prachtig
Hardtraxxer

Ben ik nou één van de weinige die hier niks aan vind? De kicks zijn wel prima maar ik vind die melodie zo ontzettend zeurderig. :P Totaal niet mijn voorkeur dit.

Doe mij maar Break The Show of Experience The Beyond.
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Guido schreef:
Ben ik nou één van de weinige die hier niks aan vind?

Ja.

Oh nou dan vind ik het toch maar wel heel vet enzo! :thumbsup:

:P
Hardtraxx Veteran

Deze plaat nu drie keer aandachtig zitten luisteren. En het doet me helemaal niks. :$ Ik vind dit gewoon slaapverwekkend. :yawn:
Hardtraxx Addict

Wat een waanzinnige artwork! Past ook wel bij deze topplaat!
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Deze plaat nu drie keer aandachtig zitten luisteren. En het doet me helemaal niks. :$ Ik vind dit gewoon slaapverwekkend. :yawn:

Ik vind het ook geen feestnumer maar wel heel mooi qua emotie verwerking. Zeker ook als je de achtergrond van de track/lyrics kent.
Hardtraxx Addict

:woot: Heerlijke plaat!!
Hardtraxx Beheerder

Krijg hier zo'n geweldig gevoel van. niet perse zomers ofso, maar gewoon :loving: en wat Meph0 al zei op pagina 1. Hardstyle kan ontroeren :worship:
Hardtraxxer

Heerlijke plaat ! :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle