1.Noisecontrollers - All Night Long - Lekkere plaat 8/10.
2.Noisecontrollers - Destruction - Niet echt mijn stijl, misschien verander ik van mening als ik hem full luister. 6/10
3.Noisecontrollers - Here We Go! - Lekkere track, geweldige intro, had naar mijn mening nog meer uitgehaald kunnen worden. 8/10
4.Noisecontrollers - Feel So Good Again (NC Edit) - Gewelde edit/mashup luisterd lekker weg. 8/10
5.Headhunterz vs. Abject - Scantraxx Rootz (Noisecontrollers Remix) - geslaagde remix, lekker om deze plaat weer voorbij te horen komen op feestjes. 8/10
6.Noisecontrollers - Wolfs - Samen met Infinity de toppers van het album. 9/10
7.Noisecontrollers - Scared (Hardstyle Version) - lekkere track, voor zowel feestjes als thuis 8,5/10
8. Noisecontrollers - Gimme Apollo - Goede edit. 7/10
9.Noisecontrollers - Shreek (Re-Shreeked By Max Enforcer) - Had zoveel meer uitgehaald kunnen worden, DOOR EEN ANDERE DJ, bijv Bass Modulators, Atmozfears. 6/10
10. Noisecontrollerz & Wildstylez - Take Control - Gouden combo

9/10
11. Noisecontrollers - JD (Summer Edit) - Prima plaatje, 7/10
12.Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up - Is al tijdje uit, goede plaat 7/10
13.Noisecontrollers - Infinity - Topper van het album voor mij

9/10
14.Noisecontrollers - Hands Up! - Zeker niet slecht, benieuwd naar de full versie 8/10
15.Noisecontrollers - Caroussel - Hou het verder hier bij, de rest spreekt me niet echt aan, 7/10
Al met al een lekker album, kom maar op met de album samplers