Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:18 

Hardtraxx Veteran

Vette shit! Zoals NC al op de social gezegt heeft, de aankomende uploads worden een stuk experimenteler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:37 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Wat klinkt Wolfs amateurisch... Lijkt net alsof ie maar random de melodie heeft uitgewerkt.
En dan heb ik het over die Sneak Preview.

Je weet dat dit studio material is dat hij op voorhand nooit zou uitwerken en releasen toch..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:07 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Wat klinkt Wolfs amateurisch... Lijkt net alsof ie maar random de melodie heeft uitgewerkt.

Wacht de volledige track maar af. Die is echt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:08 

Hardtraxx Veteran

Wolfs :) Heerlijk zwevend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:36 

Hardtraxx Elite

H4RDSTYL3RR schreef:
hotymoty schreef:

Wacht de volledige track maar af. Die is echt heel vet.

Ik ben benieuwd! Ik zal kijken of mijn mening achteraf teruggeschroefd gaat worden:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

Genieten ^^
Heerlijk juist dat de kicks wat zachter in de mix staan in de mid-intro, biedt meer ruimte voor de sfeer en andere sounds vind ik. Voor de rest ook weer een donders fijn zweefplaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 14:39 

Hardtraxx Addict

Die 2e kick van infinity heeft een soort van static ruis eronder lijkt wel..
Wolfs klinkt vet voor zover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 18:06 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Ik vind deze track nogal slapjes. Geen tot weinig interessante elementen en vooral een gebrek aan drive. Melodie is oké, maar ook niet meer dan dat.

Deze gedachte past in mijn geval vooral vanaf het laatste album 'All around the world'. Lekker zweverige melodietjes, absoluut. Meer ook niet echt eigenlijk. Dit is allemaal zo gezapig, mis toch een beetje dat ruwe randje er aan wat, in mijn ogen, toch kenmerkend voor Noisecontrollers is! Maar wie weet, album is nog niet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 11:49 

doet me beetj aan het Qlimax anthem denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:00 

Hardtraxx Elite

Vind de lead in Wolfs niet echt lekker klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:04 

Hardtraxx Veteran

Ook deze is het wederom net niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:07 

Hardtraxxer

Ik vind hem echt heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Zou ook prima kunnen dat dit het voorstadium/oefenproject van het Qlimax anthem is qua sounds. Aardige plaat, maar niet super geweldig. Zal ook wel de rede zijn dat hij niet uitgegeven is hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 12:54 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Anonymous schreef:

Zou ook prima kunnen dat dit het voorstadium/oefenproject van het Qlimax anthem is qua sounds. Aardige plaat, maar niet super geweldig. Zal ook wel de rede zijn dat hij niet uitgegeven is hiervoor.

Dit is echt zo'n onzin.. Het is geen album met tracks die het niet zijn geworden voor Noisecontrollers.. Het is gewoon een concept waar gewoon volwaardige tracks zijn gemaakt in zijn oogpunt. Het is alleen een naam van het album. Waar ook de Edits van bijv Loose erop komen, en ook de Pavelow track. Welke artiest is er nou zo dom om half afgemaakte kuttracks op een album te gooien? Niemand. Maar hij zei al dat hij meer aan het experimenteren is.

Laatste 2 previews (Infinity & Wolfs) vind ik ondermaats voor Noisecontrollers. Pakt me totaal niet.
De lead die hij sinds Down Down gebruikt vind ik niet lekker klinken, geef mij maar de Squared Lead die hij gebruikte bij bijvoorbeeld Sludge of Static.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Als ik lees studio work 2013-2015 zou het me niet verbazen als dit een eerder project is dan het Qlimax anthem aangezien er veel sounds in zitten uit dat project. Meer zeg ik niet. Daarmee hoeft dat niet meteen te zeggen dat de track half af is. Maar goed, feit blijft dat ik deze niet super geweldig vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:06 

Hardtraxxer

Ik vind het tegenwoordig allemaal een beetje teveel op elkaar lijken. Wolfs doet me denken aan een plaat van zijn vorige album met die sounds, Dat zelfde had ik ook (in wat mindere mate) met Infinity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

Dit is een heerlijk verfrissende track imo. Vond hem op BTB geweldig, nu na het luisteren van de preview misschien nog wel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:37 

Hardtraxxer

Begin van de melodie is van een (ik geloof) oudere track.. ik kan absoluut niet op de naam/artiest komen xD maar ik gok dat er wel meerdere mensen zijn die dat herkennen. Ik begon namelijk bij het luisteren van Wolfs direct dat deuntje te fluiten toen de melodie startte en toen ik verder floot klopte het niet meer met Wolfs.. hmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:46 

Ronzz schreef:
Wolfs doet me denken aan een plaat van zijn vorige album met die sounds

Circles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:50 

Hardtraxx Veteran

Heel erg vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

Wolfs apart nummertje, ben er nog niet echt over uit of ik het wat vind, moet hem denk ik wat vaker horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:36 

Hardtraxx Crew

Sounds zijn weer op en top in orde, kicks vind ik weer aan de holle kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 17:55 

Hardtraxx Addict

De intro van Wolfs doet me aan de intro van Craving For The Beat denken. Vind die laatste alleen een stuk fijner klinken. Rest van het nummer pakt me eigenlijk ook totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 18:07 

Hardtraxx Addict

Die intro :woot: Die sounds zijn echt wel heel fijn, in combinatie met de melodielijn op de achtergrond in combinatie met de kickrolls maken dat echt tot iets origineels.. Het begin van de break vind ik een beetje langdradig, maar als er tempo inkomt gedurende de opbouw halverwege de break dan klinkt het al weer heel vet. En dan de melodie :D Word ik spontaan vrolijk van.. zo'n mysterieus tintje eraan.. kicks ook erg fijn, prima track dit, heerlijke drive ook! Oja.. vocals :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:14 

Hardtraxx Elite

Melodie doet me denken aan Ran-D's Defqon anthem.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle