StaticTerwijl het een heerlijk melodieus nummer is, pakt ie me op de een of andere manier niet. Dat heb je soms. Hadden ook fijnere kicks onder gekunnen iig.
All Around The WorldIk ben deze op zich wel gaan waarderen, maar toch vind ik het geen topplaat. Weet niet precies waar dat aan ligt. Aan de melodie ligt het in ieder geval niet, die is heerlijk. Leuk om af en toe eens op te zetten dan maar.
Have YouHeb deze al een paar keer live gehoord en hier zitten me echt teveel Waverider elementen in. Vocalen en melodie vind ik hier niet fijn klinken en de kicks zijn niet fijn, helemaal als ze de hoogte inschieten.
CirclesWauw, wat een heerlijke melodie. Jammer dat de kicks weer zo hoog gaan, verpest het eigelijk best wel erg. Gemiste kans op een echte topplaat, want wat is die melodie gaaf zeg!
What?!Heeft me vanaf het begin af aan al niks gedaan. Zitten geen elementen in die me weten te pakken.
Faster N Further RemixVind het origineel een van de minste NC nummers, dus er had heel wat moeten veranderen willen de Bass Modulators er iets vets van willen maken. De synth is er in ieder geval op vooruit gegaan, die heeft een wat warmere en volwassere sound meegekregen. Maar de kicks vind ik echt te hol en de vocalen kan ik nog steeds niet uitstaan.
Always OrangeOok hier weet de melodie me meteen te pakken, wat een heerlijk gevoel geeft die mee! Doet me denken aan de begintijd van NC

. Kicks hadden wat lager mogen liggen, maar dat heb ik sowieso bij veel tracks.
LightMelodie is gaaf, vocalen passen er heerlijk bij. Pluspunten voor het niet pitchen om de 2 a 4 beats.
Down DownDit is voor mij het op een na beste nummer van het album. Die sfeer die de vocalen in de break neerzet is zo gaaf gedaan, ook de melodie blijft de hele dag in m'n hoofd zitten.

Kicks klinken oké voor een mainstream track.
UnsureMelodie pakt me niet, typische albumvuller dit. Zo'n track die je niet vaak meer zult horen gok ik.
WavesWAUW!!!! Man man man wat een geniale, fantasisch fijne melodie. Meteen verliefd op geworden.

Kicks blijven lekker bij elkaar. Subtiele vocalen toegevoegd. Veruit de beste track van het album dit voor mij!
The DayVocalen irriteren me direct, niks voor mij dit. Duurt ook te lang voordat er wat gaat gebeuren in de track. Climax is wel weer heel fijn.
Cats, Jets and BreaksDie combinatie van sfeer, screech en melodie door elkaar heen is heel gaaf gedaan. Die side-chain climax is, op de pitchkicks na, zo ontzettend fijn gedaan. Topper!
People Of The SunMelodie vind ik hierin iets te zeurderig ofzo, ook ben ik niet zo'n fan van die popvocalen. Albumvuller dit voor mij.
Come Wake UpAls ik dit vergelijk met harde NC nummers uit het verleden (Samara, Sanctus, Gaia, etc etc) vind ik dit heel erg tegenvallen. Kicks komen totaal niet over en vind de opzet van de track veel te simpel. Pakt me totaal niet.