Velen malen beter dan the Paradox als je het mij vraagt!! Paradox ging na een maand al vervelen, deze nog lang niet...Mees-89 wrote:Om eerlijk te zijn denk ik dit nummer nog vetter te vinden dan The Paradox toen
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2024 - The Final Prophecy (16-11-2024, GelreDome, Arnhem)
- View the latest post: Shockerz - Chaos Prophecy (14-12-2024, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Deluzion ft. Nolz & Iris Goes - Chaos Prophecy (Official Shockerz 2024 Anthem) (MINUS241)
- View the latest post: Panthera | Qlimax 2024 | The Final Prophecy | Warming-Up Mix
- View the latest post: ZELECTER | QLIMAX - THE FINAL PROPHECY (4-HOUR-MIX)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik vind het wel een goede vergelijking. The Paradox was echt tyfes lang geen HQ versie beschikbaar van, echt 3/4 maanden ofzo.. Waardoor ik zo hyped was om die telkens live te horen. Before you go heb ik inmiddels al helemaal plat geluisterd.
Voor mij zijn het allebei prachtplaatjes. Om op de zaken vooruit te lopen: beide komen wel in aanraking voor mijn TOTY,(mits The Paradox dit jaar wel wordt meegenomen) evenals een paar Phuture Noize platen
Voor mij zijn het allebei prachtplaatjes. Om op de zaken vooruit te lopen: beide komen wel in aanraking voor mijn TOTY,(mits The Paradox dit jaar wel wordt meegenomen) evenals een paar Phuture Noize platen
Hmm, valt me eigenlijk vies tegen dit..
Fa2 natuurlijk niffo's
Fa2 natuurlijk niffo's
Mees-89 wrote:Volledige preview van Before you go is nu te luisteren via Youtube
OpeningspostDonnyD wrote:Mees-89 wrote:Volledige preview van Before you go is nu te luisteren via Youtubeposten!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
View on YouTubeDonnyD wrote:Mees-89 wrote:Volledige preview van Before you go is nu te luisteren via Youtubeposten!
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Heeeerlijke track 
MYST gaat een hele grote worden. Before You Go.
Ik ben ook enorm benieuwd hoe die andere platen uiteindelijk gaan zijn. Laat maar komen!
Ik ben ook enorm benieuwd hoe die andere platen uiteindelijk gaan zijn. Laat maar komen!
Hear My Breath en natuurlijk Before You Go, pareltjes 
Stefann4 wrote:MelvinFR wrote:Bi-zar goed.![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Die laatste plaat is nog niet zo slecht. Het is in ieder geval niet 13/12 Raw. Wel iets steviger dan de andere maar verder niet overdreven.
Zeker als hij gevarieerd blijft, ben ik het wel met je eens. Tot nog toe heb ik geen slechte track kunnen ontdekken. Zelfs Man, Bear, Pig vind ik heel erg vet geworden (vond ik eerst echt kutHelicaze wrote:MYST gaat een hele grote worden. Before You Go.![]()
Denk dat deze echt keihard gaat live..
Lekker plaatje hoor
Kijk wel het meest uit naar de hele versie van: MYST - Hear My Breath (feat. Snowflake)
Kijk wel het meest uit naar de hele versie van: MYST - Hear My Breath (feat. Snowflake)
Als je met platen als deze als een aantal van je eerste paar nummers aan komt zetten, en je vorige platen zijn van hetzelfde niveau, dan mag je wat mij betreft wel op Qlimax jaRickzel wrote:"die mag op qlimax"
Wat een verademing is deze sound t.o.v de meeste raw tracks die tegenwoordig uitkomen 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Vond hem ook zeer vet! Die laatste climaxTSFH wrote:![]()
![]()
![]()
Denk dat deze echt keihard gaat live..