Precies dit!Unknown wrote:Zeker niet de gaafste track van deze EP, maar de bak met drive is wel echt heel vet wederom.
Related topics
- View the latest post: Qlimax 2024 - The Final Prophecy (16-11-2024, GelreDome, Arnhem)
- View the latest post: Shockerz - Chaos Prophecy (14-12-2024, Autotron, Rosmalen)
- View the latest post: Deluzion ft. Nolz & Iris Goes - Chaos Prophecy (Official Shockerz 2024 Anthem) (MINUS241)
- View the latest post: Panthera | Qlimax 2024 | The Final Prophecy | Warming-Up Mix
- View the latest post: ZELECTER | QLIMAX - THE FINAL PROPHECY (4-HOUR-MIX)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Last edited by Paultheone on 07 Apr 2017 14:49, edited 1 time in total.
Misschien nog wel iets briljanter dan Before You Go

Erg fijne plaat! Het is geen Before You Go, maar die plaat heeft dan ook echt alles.
Jezus wat fijn
Kan voor mij niet tippen aan Before you go, maar heeft wederom zulke vette sounds..
Kan voor mij niet tippen aan Before you go, maar heeft wederom zulke vette sounds..
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Steengoeie plaat weer! Na before you go wel de best idd, wat een geniale EP/mini album is dit!!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 27 days ago
Wat een heerlijke plaat zeg, ge-wel-dig

Before You Go wel eens geluisterd en vond ik heel vet. Op Qapital volgens mij 2 keer gehoord in zaal 1 (volgens mij Phuture Noize en Adaro die hem draaiden) en ik moet zeggen, dit is wel een serieus tering goeie plaat. Ik zal de rest dan toch ook maar eens beluisteren, gezien het enthousiasme hier
Weer een dikke plaat
Pff, nu al EP van het jaar. Wat briljant allemaal zeg. Ik ben fan 
WoW dit is ook weer echt steengoed! Vocalen van snowflake ook altijd goed. Vraag mij trouwens af of zij ook inspraak heeft in het maken van zo'n plaat. Want vind alle platen waar snowflake een rol speelt eigenlijk altijd goed.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Zo vet deze tracks! 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vocals, melodie en sfeer zijn heel vet. Maar vind de kicks er niet echt lekker onder, had liever wat mindere blafkicks gehoord. Des al niet te min is het een fijne plaat 
Nee haha. Vocalen zijn gewoon van internet te halen en mogen bij vermelding in de tracktitel vermeld worden.Hekzitter wrote:WoW dit is ook weer echt steengoed! Vocalen van snowflake ook altijd goed. Vraag mij trouwens af of zij ook inspraak heeft in het maken van zo'n plaat. Want vind alle platen waar snowflake een rol speelt eigenlijk altijd goed.
Super mooie plaat
. Vind Before you Go persoonlijk nog iets vetter, maar deze mag er ook wezen