Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens de breaks van radical kan je altijd 2 keer bier halen, nieuwe munten kopen en een keer naar het toilet voordat de climax erin komt, die afgelopen is voordat je uberhaupt een slokje kan nemen :thumbdown:
En ben bang dat dit voor Minus Militia tracks ook geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel vet! Zit wel overal een vrij dik RR sausje overheen, maar dat konden we misschien verwachten (hype?)
Retaliation en Be Prepared springen er voor mij toch wel uit, live allebei gehoord en gaat vrij hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de tracks toch best lekker hoor, alleen sluiten de kicks steeds net niet helemaal aan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 00:13 
 

Darklevi schreef:
Vind de tracks toch best lekker hoor, alleen sluiten de kicks steeds net niet helemaal aan :cry:

Dit vind ik helaas ook wel een beetje, zeker in The Legion Of Strength. Past voor geen meter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retaliate :bomb:
de rest nah zal live wel leuk zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:11 
 
Hardtraxxer

Legion Of Strenght dus Zaterdag op Q-Base Live gehoord ( versneld ) .. Dan is ie nog wel te doen.. Maar daar blijft het ook wel echt bij. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wordt nu al bang van de remix van Strike :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ik wordt nu al bang van de remix van Strike :cry:


Die is ook 10x niks, zit in de Hardbass set van MiM dit jaar. Heb hem ook echt maar 1x live gehoord en toen niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

Benieuwd naar de remix van God's child. Dat is toch wel een van mijn favoriete nummers, ondanks dat ik helemaal niet een grote Radical fan ben. Maar ben er bang voor dat het gewoon kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:04 
 
Hardtraxx Elite

hoihoudoe schreef:
Benieuwd naar de remix van God's child. Dat is toch wel een van mijn favoriete nummers, ondanks dat ik helemaal niet een grote Radical fan ben. Maar ben er bang voor dat het gewoon kut is.

Kan het bijna al raden haha, staat ook als laatste op album dus zal wel zon 'zohardmogelijk' track worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd. Ook benieuwd wie deze platen gaan draaien als ze uit zijn. 27 september in ieder geval aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe kan ik de 3 grootste hits van de leden verneuken. Record Breaking, Break Down Low, Gods Child. Jammer dat er weer 3 hardcore remixes op moeten staan 2 was al genoeg maar nu ook is de kans groot dat Gods Child (ramremix gooi dat bpm omhoog gaat ten koste van alles) ook een verneukerij wordt van het geweldige orginele. Benieuwd naar de andere tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die remixes doen me niet veel. God's Child even afwachten natuurlijk. Naar de 'solo' platen ben ik erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
3 grootste hits

Pipa schreef:
Break Down Low

Ehm, wat dacht je van Strike? -.-

Die is pas verkracht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:21 
 
Hardtraxx Newbie

The Overrated was leuk voor un keertje hardbass maar dat was het dan ook.
Veels te eentonig dit echt de slechts release op het label tot zo ver :thumbdown: :yawn: :sleep:
Stop gewoon met deze poppenkast en ga weer eens echte boeiende hardstyle maken ipv
dat iedereen elkaar kont achterna rend met een hc kick op 150 bpm met hier en daar screetch
met standaard een anti climax :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:20 
 

Ennnnn daar ging mijn enthousiasme, het was van korte duur. Eigenlijk alles wat ik hier zie staan heb ik al wel eens gehoord en vind ik niks, m.u.v. Retaliation. Street Regulation, Particles of Destruction (zelfde vocals als the cold angel ofzo) nog niet gehoord dus daar zeg ik nog niks over. Maar God's Child (Minus Militia Remix). En hij staat nog nĂ¡ die andere 2 hardcore remixen, dus dat moet echt pure pure bagger worden. Maargoed ik kijk het nog wel even aan, ik kan geen oordeel geven over platen die ik nog niet gehoord heb.
Al zal het een godswonder zijn als ik al die 3 platen helemaal geweldig vind. Ik reken nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Endless Void en Reign Supreme vind ik dan nog wel toffe tracks. Crackin' Your Ribs heeft ook wel een toffe kick. Die andere platen is afwachten. Ik verwacht binnenkort weer een preview vid, dus ben erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Die hardcore remixes hoeven van mij ook niet. Heb daar echt helemaal niks mee. Toch wel benieuwd naar een aantal platen die ik niet ken zoals Street Regulator, Particles Of Destruction. Zitten wel aantal platen die ik echt dik vind zoals Reign Supreme, Be Prepared, The Endless Void, Crackin Your Ribs en Retaliation. Jammer van die vele albumvullers, anders was dit toch een best vet album geworden. Maar zitten in ieder geval paar leuke platen tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 00:13 
 
Hardtraxxer

Wat ongelofelijk jammer van de kicks in legion of strength. De melodie doet me denken aan de een oud trance nummer van tiesto, en heeft ongelofelijk veel sfeer met dat koor erbij. Met bijpassende kicks waarschijnlijk kandidaat voor TOTY. Gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Pipa schreef:
3 grootste hits

Pipa schreef:
Break Down Low

Ehm, wat dacht je van Strike? -.-

Die is pas verkracht..


Ik vind die hardcore remix nog verkrachter. Strike moet je al niet remixen. Maar de remix als los nummer was nog wel leuk geweest. Break down low hardcore remix niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

BunkerHard schreef:
The Overrated was leuk voor un keertje hardbass maar dat was het dan ook.
Veels te eentonig dit echt de slechts release op het label tot zo ver :thumbdown: :yawn: :sleep:
Stop gewoon met deze poppenkast en ga weer eens echte boeiende hardstyle maken ipv
dat iedereen elkaar kont achterna rend met een hc kick op 150 bpm met hier en daar screetch
met standaard een anti climax :sick: :thumbdown:


Welke van deze nummers hebben een standaard anticlimax met eens screech alla digital Mindz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

CD bevat alleen de mix, als je losse tracks wilt moet je digitaal kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
CD bevat alleen de mix, als je losse tracks wilt moet je digitaal kopen.

Full komen ze niet uit toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

De radio edits zeg maar. :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle