Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 12:28 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Overhyped.


dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 13:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met alle respect, maar ik hoor hier platen voorbij komen die toch echt kwalitatief ver onder de maat zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang dat dit niks voor mij is. :(
Even de preview geluisterd maar na het horen van 10 seconden strike remix die meuk weer uitgezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:27 
 

Strike Remix: Break vind ik heel vet. Nieuwe draai aan gegeven maar wel de episch-heid van het origineel behouden. Maar dan de climax/anticlimax (weet niet eens hoe ik het moet noemen), en die is toch wel echt kut. Kick vind ik hier persoonlijk niet verkeerd.
The Endless Void: Altijd al vet gevonden. Melodietje in de break komt goed over, en wat ik nog het meest bijzondere vind aan deze track is de kick. Klinkt een heel stuk beter dan al die andere Minus Militia kicks.
Reign Supreme: Haha inderdaad te langzaam in deze preview. Klinkt echt niet lekker zo. Kick vind ik niks, veel te leeg en zit geen kracht achter. Verder niet slecht, maar doet me ook niet superveel.
The Record Breaking Remix: Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
The Endless Void: Altijd al vet gevonden. Melodietje in de break komt goed over, en wat ik nog het meest bijzondere vind aan deze track is de kick. Klinkt een heel stuk beter dan al die andere Minus Militia kicks.

Sowieso een van de lekkerste kicks over de laatste jaren van de heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind die Strike remix best vet. Zit een vrij fijn sfeertje in de break en die sounds in de climax zijn heerlijk. Origineel blijft natuurlijk wel vele malen gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op feesten gaat het wel maar hier op studio monitoren hoor je toch echt dat het gewoon niet goed genoeg is.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Op feesten gaat het wel maar hier op studio monitoren hoor je toch echt dat het gewoon niet goed genoeg is.

:/

En dat te bedenken dat jij er heel vroeg bij was betreft Radical :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Genesis is echt gegroeid bij mij, wat 'n dijk van een plaat imo. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik hier al lees van sommigen dat ze die remix van Strike leuk vinden, trek ik maar de conclusie dat dit niet aan mij besteed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Met alle respect, maar ik hoor hier platen voorbij komen die toch echt kwalitatief ver onder de maat zijn...

Hier ben ik het wel mee eens. Qua creativiteit vind ik het ook allemaal maar karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:41 
 

Lyst schreef:
Met alle respect, maar ik hoor hier platen voorbij komen die toch echt kwalitatief ver onder de maat zijn...

Maar hoe hoog ligt 'de maat' nou helemaal dan. Ik vind wat ik tot nu toe heb gehoord beter dan ik had verwacht. Alleen Be Prepared en die hardcore remixen vind ik tot nu toe écht kut. En ik ben absoluut GEEN MiM fan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

001. Crypsis - Strike (Minus Militia Remix) : Hadden ze niet moeten doen. Genoeg andere Crypsis plaatjes die misschien wel een update konden gebruiken.
002. Minus Militia - The Endless Void : Prima plaatje
003. Minus Militia - Reign Supreme : Hele dikke track!
004. Chain Reaction - The Record Breaking (Minus Militia Remix) : Heeft wel iets. Ga ik wel waarderen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Vind het BPM van Reign Supreme echt te laag... Klinkt gewoon niet lekker zo. Op Hard Bass was ie perfect.. waarom niet gewoon dat bpm overnemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Targavision schreef:
Ligt het nou aan mij of is de melodie van Legion of Strength 1 op 1 overgenomen van B-Front - Mysterias?


Ik vond Secret Syndicates altijd 1 op 1 kopie bijna van Mysterias
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:47 
 
Hardtraxxer

Op mijn lijstje van favoriete artiesten staat Radical helemaal onderaan, en ik hoor in dit album eigenlijk alleen maar Radical-elementen, en vrijwel geen Chain Reaction of Crypsis... desondanks heb ik toch met veel moeite geprobeerd objectief naar de previews te luisteren.


De meeste tracks verschillen weinig van elkaar. De kicks zijn grotendeels hetzelfde, of nét een beetje anders. Het zijn in mijn ogen ook geen 'harde' kicks, maar meer tokjes met een lading bass erachter.
De Strike remix klonk op het eerste gehoor nog wel aardig, maar toen ik de kicks hoorde werd ik wederom teleurgesteld. Als ze hier dezelfde kicks in hadden gedaan als het origineel, dan had ik 'm denk ik nog best vet gevonden.
De opbouw naar de climax in Retaliation vond ik nog wel het stoerste van alles, maar dat werd helaas verpest door een standaard climax met hardcore kicks en vage screeches.

Al met al:
Een mengelmoes van tokjes met bass, vage screeches en vage breaks. Hier en daar zitten er wel wat leuke elementen in, maar dat zijn er te weinig om het echt boeiend te maken.
Nu ben ik sowieso nooit fan geweest van Radical of MM, dus ik had ook niet anders verwacht. Ergens kan ik wel begrijpen dat mensen dit vet vinden, maar de hele hype eromheen vind ik toch echt té overdreven.

P.S.
Wat is dat gehype om die 'kickrolls' tegenwoordig? Oke, kickrolls kunnen leuk zijn, maar voor mij maken ze absoluut geen verschil of het een goeie of slechte track wordt. Ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij Minus Militia vet vond puur vanwege de kickrolls.
Iedereen die wel eens een track heeft geprobeerd te produceren, weet hoe doodsimpel het is om een paar kicksrolls te plaatsen, dus het is ook niet zo dat het bepaalde skills vereist. Een beetje gestuiter in de kicks is bijna altijd wel vet natuurlijk, maar ik hoor in dit album kickrolls die voor mij eigenlijk alleen maar de drive eruit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SpiRiT schreef:
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat hij Minus Militia vet vond puur vanwege de kickrolls.

Dat vind anders ook wel een van de vetste elementen van RR platen. En van bijvoorbeeld Angerfist of Dyprax ook. Liggen er wat mij betreft vaak precies goed in. Als ik kijk naar the Resurrected Soul vind ik dat ze daar zeker wel wat toevoegen.

Ben het wel met je eens dat indien het overdreven wordt, het de drive compleet uit een plaat haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Derde preview toegevoegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God's Child hebben ze heel goed verneukt, chapeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God's Child Remix, serieus? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crackin Your Ribs beetje traagjes, 2e climax wel hard.

Street Regulator is verschrikkelijk dik! :drool: Niet verwacht eerlijk gezegd.

God's child remix.. wat slecht. :sick: écht slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:38 
 

chas1n schreef:
God's Child hebben ze heel goed verneukt, chapeau.


Zo inderdaad zeg :lol: Daarnaast zit er in de 3e preview ook echt geen enkele track die ik kan waarderen.. En het klinkt kwalitatief ook (bijna beschamend) slecht! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:38 
 
Hardtraxx Elite

Hoe kan je 1 van je beste tracks massaal verneuken?! wat een kansloze remix van god child
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Derde preview toegevoegd

Jammer, had gehoopt dat ze die 3 nieuwe platen eerst op Supremacy zouden draaien, en pas daarna die preview erop gooien. Maar ik ga niet klagen, want was toch wel benieuwd naar de 3 nieuwe platen en Crackin' Your Ribs in HQ. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik maak hier geen worden aan vuil
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle