Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, waar zal ik beginnen he..

Als eerste; Ik vraag me toch even af wat voor geluid jullie thuis hebben, aangezien er een groot aantal is dat die ribbetjes plaat oneindig vet vind......... :lol: :lol: kraak piep kraak piep, een grote bak distortion eroverheen en het is kei hard. yolo swag hiephoi bierfiets.

Dan: Zoals ik al ergens eerder las, er zitten best wel leuke elementen in een paar tracks, welke daarna weer ongegeneerd worden verneukt door schandalige kicks, onnozel schelle geluiden en vreselijk gejank.

Ik denk dat ik ook maar is een random plaatje ga maken en distortion ga gainen richting 99%. Wellicht krijg ik ook een eigen feest en kledinglijn. :thumbsup:

Wat me ook nog opvalt, live gaat het allemaal zo ongecontroleerd "hard", niet eens in de vorm waarin in hard wil horen eigenlijk, maar thuis is het net fuifmuziek, continue bass maar geen tokkies???

Drama, geef ze nog 5 maanden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik denk dat ik ook maar is een random plaatje ga maken en distortion ga gainen richting 99%. Wellicht krijg ik ook een eigen feest en kledinglijn. :thumbsup:

Als het jou lukt om het zelfde neer te zetten voor je 80e koop ik al je merchandise.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 08:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Vind die kicks totaal niks in alle nummers. Echt verschrikkelijk.

Ik kan ze juist érg waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, de manier waarop dit gereleased is vind ik gewoon jammer. :/
Het slaat echt compleet nergens op om Mix Cuts te releasen. Óf radio edits, óf een full continuous mix (of allebei natuurlijk) maar niet een weg daartussenin. Verpest het gehele album voor mij. Re-release met daadwerkelijke radio edits zou wel op zijn plaats zijn.

Over de tracks op het album zelf:
Crackin' Your Ribs voor mij met afstand de beste plaat van het album, en daarnaast behoren ook The Endless Void en Reign Supreme tot de favorieten. Verder zijn Street Regulator en Particles of Destruction heel vet, en in mindere mate Retaliation.

01. Be Prepared: Live vind ik deze heel dik, vooral door de vocals, maar in HQ valt ie echt enorm tegen. Niks aan.
02. Strike Remix: Best aardig als alleenstaande plaat. Echter, wetende dat dit een remix is van Strike vind ik 'm flink onderdoen voor het origineel, en ik zet dan ook liever het origineel op.
03. The Endless Void: Goeie kicks en melodie, fijn sfeertje. Dikke track!
04. Genesis: Vind hem een beetje langdradig met die breaks en opbouw die toch wel een groot gedeelte van de track in beslag nemen. Vocals zijn er wel vet in verwerkt. Eerste climax vind ik wel leuker dan de tweede, al doen de kickrolls het wel goed in de tweede climax.
05. Crackin' Your Ribs: :loving: Dikke kicks, hele fijne melodie en leuke vocals. Ik las een paar pagina's terug dat mensen liever een anti hoorden dan de melodieuze climax. Persoonlijk ben ik het daar totaal niet mee eens, want de melodieuze climax maakt deze plaat juist naar mijn mening. Maar beide climaxen zitten in de track verwerkt (eerst de anti, daarna de melodieuze climax).
06. The Legion of Strength: Kicks vind ik niet echt goed doorkomen. Vocals mochten ook wel iets minder, beetje overkill. Vind die stem, die AOD ook altijd gebruikt in trailers, er eerlijk gezegd ook niet bij passen. Voor een album titeltrack valt ie ook wel erg tegen.
07. Street Regulator: Jaa, lekker trommelen! Leuke track met minimale vocals en lekkere kickrolls. :thumbup:
08. Reign Supreme: Opbouw is echt heel vet gedaan. Die manier waarop die 'Minus Militia' vocal er in is verwerkt geeft een heerlijke drive mee! Live brengt deze plaat echt een vette sfeer. Kicks konden misschien beter, maar vind ze verder niet storend.
09. Retaliation: Opbouw en die snares voor de climax zijn heel gaaf. Ben alleen niet echt een fan van die hoge tonen die je gedurende de hele climax hoort.
10. Particles of Destruction: Erg verrast door deze, wat een vette track zeg!
11./12./13. De hardcore remixen: Voor alle drie geldt eigenlijk hetzelfde. Doen allemaal zwaar onder voor het origineel, al is dat niet moeilijk als je de grootste hitjes van jezelf gaat remixen. Live vind ik ze alle drie wel leuk, maar zou ze thuis uit mezelf niet opzetten.

Al met al is het grootste minpunt van het album dat de tracks Mix Cuts zijn. Wanneer ik bijvoorbeeld Crackin' Your Ribs luister hoor je ineens een vocal tease van The Legion of Strength, wat gewoon nergens naar klinkt. Dit luistert dus totaal niet prettig weg. Laat ik nou een programmaatje hebben dat deze tracks mooi aan elkaar kan zetten zonder dat je gaps hoort, dus heb nu alsnog een Full Continuous Mix voor mezelf gemaakt. Echter had ik liever gewild dat ik gewoon naar losse tracks kon luisteren zonder al die onzinnige vocal teases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb even snel alle tracks en geluisterd en ik moet zeggen dat ik het best mee vind vallen. Misschien dat m'n verwachtingen extreem laag waren, maar ik hoor toch wel wat vette dingen hier en daar. Alleen die remixes zijn echt één voor één extreem kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:23 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
oplichters bij hardstyle.com & minus is more.

Album gekocht en wat blijkt 13 cutted (geen fatsoenlijke album edits) tracks met gaps ! geen fatsoenlijke mix mp3 erbij

Dus je hebt 13 album cuts die niet lekker overlopen in elkaar en dat voor 11 euro

Ga direct een refund aanvragen ! U bent gewaarschuwd


Hardstyle .com heeft daar geen aandeel in. Denk eens na voordat je namen gaat noemen. Hardstyle .com is een service waar artiesten en labels gebruik van kunnen maken om hun product aan het publiek te laten zien. Als Minus een album levert met alleen geknipte radio edits, kan Hardstyle .com daar niets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Street Regulator ga ik steeds vetter vinden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog niet alles erg goed beluisterd, enige wat er voor mij uitspringt is de melodie van reign supreme.
De hardcore remixen zijn wel leuk voor een keertje live, maar niet om op een album uit te brengen, wat dramatisch geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook maar es goed voor dit album gaan zitten

Be Prepared
Die eerste break van bijna een minuut begint me wat te vervelen omdat ie wat aan de saaie kant begint te worden. Die vocal 'Prepare yourself for sparta?' klinkt ook best wel lame. Die simplistische mid/1e climax is wel leuk gedaan alleen is de kicks niet helemaal mijn smaak. Toch klinkt ie verder niet storend ofzo. De volgene break doet het ook niet echt bij mij, komt ook wat saaitjes over. Nee, het is het allemaal net niet in deze track.

Strike Remix
Na een flink aantal keren geluisterd te hebben ben ik van mening dat ie zeker niet gaver is dan het origineel (maar dan moet je ook wel van hele goede huize komen). Toch vind ik het best een leuk plaatje geworden. Echter ben ik niet heel erg te spreken over die verkapte Record Breaking kicks, haalt best wel het tempo er uit.

The Endless Void
De melodie die opgebouwd wordt zal live best wel voor wat sfeer in de zaal zorgen, leuk gedaan. Toch vind ik de kicks weer niet helemaal mijn smaak. Lijkt slap over te komen zonder echt fijne punch die er in klapt. Ook de climax doet weinig met me, die melodie-onderbreking is best wel storend. Een echte albumvuller dit voor mij.

Genesis
Weer een break van ruim een minuut, aan de lange kant.. Melodie is redelijk pakkend, kicks zijn erg matig in dit nummer. Is vooral in de tweede climax te horen, klinken zo ontzettend hol. Moet elke keer denken aan iemand die met z'n hoofd tegen een lantaarnpaal loopt.

Crackin Your Ribs
Absoluut de geniaalste plaat van het album. Redelijk simplistische intro die me pakt. Sfeertje in het begin van de break is gaaf gedaan, vooral wanneer de melodie op begint te bouwen. Die melodie pakte me meteen de eerste keer, wat een godsgruwelijk fijne melodie. Dit zijn de nummers die ik de laatste tijd zo mis; melodieus met stevige kicks. Minpunt is dat de intro weer gebruikt wordt voor de eerste climax, had gewoon 2x de melodie gepakt. Dus: die tweede climax, sjezusmiena wat fijn (L)

The Legion Of Strength
Intro doet me vrij weinig, heb het gevoel dat ik deze al in 3 andere nummers heb gehoord van het album. Mag nu opzich wel wat meer variatie in opbouw/sounds komen wat mij betreft. Als dat koor begint in de break; me-ters kippenvel, wat ontzettend gaaf gedaan. Ook wanneer deze weer terug komt in de climax. Kicks klinken wel weer wat aan de holle kant. Maar ik benoem het toch weer een keer; ontzettende pluspunten voor het gebruik van dat koor, klinkt zo ontzettend gaaf :loving: . Na CYR het vetste nummer van het album.

Street Regulator
Opgevoerde Record Breaking kicks lijkt het wel, lijken iig van Chain Reaction af te komen. Klinken opzich wel fijn, komen redelijk stevig over. Voor de rest is het niet heel spannend, gebeurt te weinig verder

Reign Supreme
Break is weer aan de lange kant. Melodie is er weer een die wat sfeer in een zaal weet te brengen. Vind het best wel vet gedaan hoe die climax er in komt door middel van die kickroll. Het klinkt best wel simplistisch allemaal, lijken weinig elementen gebruikt te zijn. Klinkt best wel netjes, want zit redelijk wat drive in.

Retaliation
Sounds in de intro zijn echt gaaf gedaan, lekker wazig. Ook vet dat ze weer gebruikt worden in de climax. Kickrolls komen duidelijk van RR af, heerlijk!!

Particles Of Destruction
Ik weet niet echt wat ik van dit nummer moet vinden. Doet me eigelijk niet heel veel, maar zou zo ook niet echt op kunnen noemen waaraan ik me irriteer.

3 hardcore remixen
Heb ze alledrie een keer geluisterd maar is totaal niks voor mij. Laat deze dan ook links liggen.


Zitten op dit album een aantal tracks die ik echt heel gaaf vind, die ik zeker uit mezelf op zou zetten. Maar zitten ook tracks tussen die me absoluut niks doen. Als ik een kritiek punten mag geven is dat de opbouw/idee van een track vaak terug lijkt te komen, heb gedeeltes gehoord die erg veel leken op gedeeltes uit andere tracks. Had wat meer variatie in het album mogen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde toch nog even inhaken op een paar kleine dingetjes

Citaat:
Strike Remix die verkapte Record Breaking kicks

Volgens de producer credits zijn alle tracks samen geproduceerd door CR, Crypsis en RR behalve:
RR de God's Child remix, CR de TRB remix en Crypsis de BDL en Strike Remix. Lijkt me sterk dat Crypsis Chain Reaction's kicks gaat gebruiken :P

Citaat:
The Endless Void Een echte albumvuller dit voor mij.

Zijn albumvullers niet juist de tracks die gemaakt worden puur en alleen om het album een langere tracklist te geven? Aangezien dit nummer en Reign Supreme als eerste 2 MM platen zijn gemaakt lijkt me dat dan niet het geval. Tenzij je bedoelt dat deze track simpelweg geen meerwaarde voor het album heeft voor jou, maar dat lijkt me iets anders.

En
Citaat:
Be Prepared Die vocal 'Prepare yourself for sparta?' klinkt ook best wel lame.

Prepare yourself to get fucked up zegt ie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Volgens de producer credits zijn alle tracks samen geproduceerd door CR, Crypsis en RR behalve:
RR de God's Child remix, CR de TRB remix en Crypsis de BDL en Strike Remix. Lijkt me sterk dat Crypsis Chain Reaction's kicks gaat gebruiken :P

Ah geen idee. Niet opgezocht, maar vond ze er wel naar klinken.

Citaat:
Zijn albumvullers niet juist de tracks die gemaakt worden puur en alleen om het album een langere tracklist te geven? Aangezien dit nummer en Reign Supreme als eerste 2 MM platen zijn gemaakt lijkt me dat dan niet het geval. Tenzij je bedoelt dat deze track simpelweg geen meerwaarde voor het album heeft voor jou, maar dat lijkt me iets anders.

Heeft ook geen meerwaarde, maar dit heeft niks te maken met of ie als eerste of als laatste geproduceerd is. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om hem er af te laten en er iets nieuws voor in de plaats op te zetten ofzo.

Citaat:
Prepare yourself to get fucked up zegt ie.

Haha nu je het zegt hoor ik het ook. Heb hem zelf nog meerdere keer teruggeluisterd, maar hoorde er toch elke keer Sparta in haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Volgens de producer credits zijn alle tracks samen geproduceerd door CR, Crypsis en RR behalve:
RR de God's Child remix, CR de TRB remix en Crypsis de BDL en Strike Remix.


Daarin valt je niet iets op? :P

Gewoon de credits van de originele producer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
pim0412 schreef:
Volgens de producer credits zijn alle tracks samen geproduceerd door CR, Crypsis en RR behalve:
RR de God's Child remix, CR de TRB remix en Crypsis de BDL en Strike Remix.


Daarin valt je niet iets op? :P

Gewoon de credits van de originele producer...

Ja dat had ik door, ik dacht echter dat ze ieder apart hun eigen hitjes hadden geremixt onder het Minus Militia alias. Maar het zullen dan inderdaad wel alleen credits voor het origineel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:10 
 
Hardtraxx Addict

Legion Of Strength en Crackin' Your Ribs vind ik wel echt heel gaaf hoor. Vooral Legion Of Strength door die choirs in de climax. Zit echt een heerlijke sfeer in en het is leuk om eens een melodie te horen van MM. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend een aantal plaatjes ervan gehoord. The Endless Void, Retaliate en Legion of Strenght waren de uitschieters, dikke tracks! Verder niet alles herkend, maar klonk na een slok op wel prima allemaal. Lekker voor op een feest, maar zal ze (op die 3 hierboven na) niet zelf thuis opzetten.

Maar die remixes, man man man wat een ontiegelijk drama :lol: Duidelijk het dieptepunt van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:23 
 
Hardtraxx Addict

Jongen die ik ken vond God's Child Remix het dikste nummer van het album en Crackin Your Ribs het minste.. :')
Hoe meningen kunnen verschillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Jongen die ik ken vond God's Child Remix het dikste nummer van het album en Crackin Your Ribs het minste.. :')
Hoe meningen kunnen verschillen :P


Heeft hij ook een militanten shirtje aan en kogelvrij vest? En stond hij met zn vlag in de zaal te zwaaien toen Minus Militia kwam en toen ze afgelopen waren meteen weer de zaal uit liep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Analoxx schreef:
Jongen die ik ken vond God's Child Remix het dikste nummer van het album en Crackin Your Ribs het minste.. :')
Hoe meningen kunnen verschillen :P


Heeft hij ook een militanten shirtje aan en kogelvrij vest? En stond hij met zn vlag in de zaal te zwaaien toen Minus Militia kwam en toen ze afgelopen waren meteen weer de zaal uit liep?


Vlag nog net niet! Maar wel een shirtje en heeft 3 kwartier in de rij gestaan voor dat album op Supremacy zelf :P
Zegt genoeg denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Analoxx schreef:
Jongen die ik ken vond God's Child Remix het dikste nummer van het album en Crackin Your Ribs het minste.. :')
Hoe meningen kunnen verschillen :P


Heeft hij ook een militanten shirtje aan en kogelvrij vest? En stond hij met zn vlag in de zaal te zwaaien toen Minus Militia kwam en toen ze afgelopen waren meteen weer de zaal uit liep?


Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Pipa schreef:
Analoxx schreef:
Jongen die ik ken vond God's Child Remix het dikste nummer van het album en Crackin Your Ribs het minste.. :')
Hoe meningen kunnen verschillen :P


Heeft hij ook een militanten shirtje aan en kogelvrij vest? En stond hij met zn vlag in de zaal te zwaaien toen Minus Militia kwam en toen ze afgelopen waren meteen weer de zaal uit liep?


Weg

Omdat hij een andere smaak heeft dan de jouwe? Gedraag je eens man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, wat een vreselijk kansloze opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe klote hype die is bedacht door mensen die waarschijnlijk een maandje langer meedraaien dan de MM aanhang. Kotsmisselijk word ik ervan. Als je nou nog aangeeft dat ze iritant voor je staan te vlaggen, of niet los gaan ofzo, maar het op prijs stellen van een album wordt al aangegrepen om af te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
maar het op prijs stellen van een album wordt al aangegrepen om af te geven.

Of de 'verkeerde' tracks van een album goed vinden, nog mooier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Legion Of Strength, beste plaat van het album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:16 
 

Haha oh nee, een hele grote groep mensen vindt iets nieuws leuk en ik niet. Laat ik mezelf gaan opwinden over de smaak van anderen. Blear :worship:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle