Zo dan TOTY materiaal dit
Kicks zijn goed te pruimen in HQ
Related topics
- View the latest post: Geck-o & D00d ft. Mesloes - Trick Me (CATID039)
- View the latest post: [Free Release]Atmozfears - Trick Or Treat (FearFM Halloween 2009 Anthem)
- View the latest post: Clive King & DJ Pavo ft Mc Axys - Trick or Treat (HardClassics Halloween Anthem)
- View the latest post: J-Trick & Slice 'N Dice - Lose Yourself (Defqon.1 Australia 2015 White Soundtrack)
- View the latest post: Noizyboy - Devils Trick (djW Remix) (ELEC030)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Heel vet gedaan dit! De kicks komen ook echt snoeihard door, genieten dit 
Klinkt erg goed!
Hoop 'm zaterdag te horen bij Fanaticz 
De kicks van deze man blijven me verbazen 
Heerlijke plaat weer!
Heerlijke plaat weer!
Wat een loep zuiveren kicks poeh, als je zegt dat deze kicks niet door komen mankeert er echt iets aan je oren.
Moet zeggen dat deze me in LQ juist niet pakte, maar nu wel. Kicks zijn kneiter zuiver, gaat op een headset al hard, laat staan live.
Desley DD wrote:Wat een loep zuiveren kicks poeh, als je zegt dat deze kicks niet door komen mankeert er echt iets aan je oren.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 13 hours ago
Zal wel aan de boxen liggen dan, op mijn krk's komen ze echt heerlijk doorDesley DD wrote:Wat een loep zuiveren kicks poeh, als je zegt dat deze kicks niet door komen mankeert er echt iets aan je oren.
Dit zijn nog eens kicks! Hele plaat zit goed in elkaar, heerlijk

Verkeerd gelezen denk ikimmuunm wrote:Zal wel aan de boxen liggen dan, op mijn krk's komen ze echt heerlijk doorDesley DD wrote:Wat een loep zuiveren kicks poeh, als je zegt dat deze kicks niet door komen mankeert er echt iets aan je oren.
Die kicks zijn inderdaad net bommen!
Verder wel best een lege plaat vind ik. Zal hem niet snel nog een keer aanzetten.
Verder wel best een lege plaat vind ik. Zal hem niet snel nog een keer aanzetten.