Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Tel schreef:
De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo


Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix

De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Jorea88 schreef:
Tel schreef:
De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo


Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix

De 2de climax sluit totaal niet aan op de eerste climax. Eerst ruige screeches en dan een pingeltje. Ze hadden het zelfs beter andersom kunnen maken, lijkt mij nog veel beter over te komen ;)


Ik snap wat je bedoeld ;) maar ik vind het nummer wel als een geheel klinken. Maar wss zullen we dat nooit te weten komen.. tenzij jij goed bent in knip en plak werk :P . En als je je mix dan af hebt moet je hem maar ff sturen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde Bioweapon Remix afgelopen zaterdag in Zak, ging lekker. :D Maar vindt origineel wel de betere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:09 
 

Uit op HS.com :D
http://www.hardstyle.com/album/max-enfo ... -001/15732
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:09 
 
Hardtraxxer

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk uit geak!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hehe! Ohh wat een heerlijke plaat!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:20 
 
Hardtraxx Newbie

O
M
G
:love:
(L)
:drool:



Zo lekker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk uit, meteen maar ff full time luisteren

edit: heb de track expres niet voor geluisterd , maar die intro :woot: zo hoort het eigenlijk

Citaat:
ben bang dat ik ga nijgen naar de b kant :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/

Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Teknizion schreef:
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/

Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.

Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
QonFuzion schreef:
Teknizion schreef:
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/

Ik vind hem ook helemaal niet zo geweldig..
Misschien komt dat ook doordat ik hem nooit live heb gehoord, maar zo met mn headset vind ik hem niet speciaal. Gewoon een aardig plaatje, meer niet.

Live was ie ook saai, original mix zit niet eens een kick in.

Hm.. okee dan..
Ik moet zeggen dat ik de anti-climax in de Bioweapon Remix best lekker vind. Maar om nou te zeggen dat de hele release geweldig is, nou nee. Lekkere plaatjes, maar niet meer dan dat (voor mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bioweapon Remix :bomb:
Zit veel meer energie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RiStyle schreef:
Bioweapon Remix :bomb:
Zit veel meer energie in.


+1 en een stukje anti om u tegen te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het origineel is beter vind ik. De break is lang maar heerlijk sfeervol en bouwt super op. De melodie is erg goed, alleen de kicks klinken erg zwak (en ik vond ze op Dominator ook erg zwak klinken op een goed geluidssysteem).
Bioweapon-remix is lekker, 2e climax had niet gehoeven. Daar hebben we het origineel wel voor. Verder fijne plaat met een goede anti-climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij de Bioweapon remix maar, die lange break van het origineel haalt alle energie eruit, zo jammer. Eerste Bioweapon track die ik goed vind. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 11:47 
 
Hardtraxxer

great release
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/


Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 19:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt een super track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 11:38 
 
Hardtraxxer

Q'Lover Stimpy schreef:
Echt een super track!


Het zijn er twee :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Q'Lover Stimpy schreef:
Echt een super track!


Het zijn er twee :list:


nee alleen de b kant is super dus 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Teknizion schreef:
Wat vind iedereen zo geweldig aan dit nummer? Vind er eerlijk gezegd geen ene tering aan :/


Innovatief nummer, niet te vergelijken met andere nummers, melodie steekt goed in elkaar, break bouwt geweldig op, de vocal voegt echt wat toe, de sounds steken perfect in elkaar.

:)

Daar kan ik je niet meer als gelijk in geven, maar de track doet me he-le-maal niks.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle