Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Bioweapon remix is toch wel wat vetter! Vooral de 2e climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.

Doe dat! Haal de 2de climax er maar uit :thumbdown:
Man, het haalt echt het hele tempo eruit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het Origineel stukken beter :yes: Maar ben wel aangenaam verrast door Bioweapon, geen slecht nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 10:14 
 
Hardtraxxer

Biowapon is minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gewoon 2 chille tracks, luisteren goed weg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De intro is vet van de remix, anticlimax is ok, maar die melodie is me toch echt te blij, denk dat ik een edit ga maken zodra deze uit is.


Ik neem aan dat je het origineel dan al helemaal niks moet vinden... of heb ik dat verkeerd?

OT:
Ik vind ze beide echt goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 12:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

origineel is idd niks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WEB release: 07-2010 (2e week)

Hier zijn we natuurlijk al voorbij xd
Maar is er nog geen nieuwe datum bekend??? Love this vinyl :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

orgineel is gewoon lekker
en de remix van biowapen ja ga dan door met je anti climax want die melody die erna komt is gewoon het zelfde als de orgineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een heerlijke plaat! :P
maar, toch zit het hardstyle gevoel er niet in :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 19:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

het duurt wel lang voordat deze uitkomt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 19:56 
 
Hardtraxxer

tranceboy1989 schreef:
het duurt wel lang voordat deze uitkomt :oh:


je meent het :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2010 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remix: intro is wel oké, meestal hou ik van dit soort intro's, maar ben het niet helemaal eens met deze sounds. Break had iets korter gehouden kunnen worden, sluit ook niet echt mooi aan op de anticlimax, vooral de kicks passen niet bij de break voor m'n gevoel.

Maar de climax zelf is echt vet! Screeches beginnen de laatste tijd wat te standaard te worden voor mijn smaak, maar deze heeft een lekker aparte, springerige melodie.

Zoals al eerder boven mij opgemerkt: de tweede climax is zinloos en verpest voor mij het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CollinDj schreef:
pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:

Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2010 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
CollinDj schreef:
pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:

Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:

Faal @ Gangsterdwerg. Maak je niet zo druk man over anderen die een mening hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 01:28 
 
Donateur

Faalhaas schreef:
Gangsterdwerg schreef:
CollinDj schreef:
pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:

Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:

Faal @ Gangsterdwerg. Maak je niet zo druk man over anderen die een mening hebben.

faal @ ik ben net ontgroend van youtube mensen die overgaan op sites zoals Hardtraxx.nl en Bioweapon hard vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 03:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die bioweapon remix vind ik ook anders best hard hoor, iig in vergelijking met het origineel. Heb ze beide live gehoord op hetzelfde feest, en vond de remix vele malen beter. Dat bioweapon over het algemeen waardeloos is (imo), wil niks zeggen over deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
De bioweapon remix vind ik nog geen eens hard. Standaart introotje, break en in een keer uit het niets een anti-climax. Kom goed over, totaal onverwachts. Maar daarna gaan ze met een vrolijkere 2de climax mee verder. En dat vind ik zo minder aan die track. Als ze naar de anti-climax meteen een outro ala climax hadden geplakt, was het een zeer redelijke plaat geweest imo


Ik vind het juist wel beter dat 2e "vrolijke" climaxje. Zo komt toch nog meer terug van het meesterlijke orgineel ^^ . Blijf het orgineel toch beter vinden als de remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Beholder had gewoon een remix moeten maken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Gangsterdwerg schreef:
CollinDj schreef:
pff die remix is echt ziekelijk hard!!! :bomb: :bomb:

Dat valt reuze mee hoor, maar dat leer je wel als je wat meer hardstyle gaat luisteren :aww:

Faal @ Gangsterdwerg. Maak je niet zo druk man over anderen die een mening hebben.

Hoezo is mijn vorige reactie nou weer een faal? Ik maak mij nergens druk over dus dat klopt al niet, daarnaast is dit forum bedoeld voor het bediscussiëren van meningen. En dat is precies wat ik doe, ik wijs collindj erop dat hij meer hardstyle zou moeten luisteren. Want dan kan hij beter beoordelen of een track hard is of niet. Dus wat dat betreft heb je echt de perfecte nickname want je bent inderdaad echt een ontzettende faalhaas, FaalHaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Die bioweapon remix vind ik ook anders best hard hoor, iig in vergelijking met het origineel. Heb ze beide live gehoord op hetzelfde feest, en vond de remix vele malen beter. Dat bioweapon over het algemeen waardeloos is (imo), wil niks zeggen over deze track.

Bioweapon is over het algemeen niet de hardste act nee, maar deze track weten ze toch iets moois neer te zetten. Flinke kick en op zich een prima algeheel gevoel in de track. Stuk harder dan hun normale tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 16:03 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Stuk harder dan hun normale tracks.


Inderdaad.
"faal @ ik ben net ontgroend van youtube mensen die overgaan op sites zoals Hardtraxx.nl en Bioweapon hard vinden": Frankhardenberg laat nog maar eens zien dat hij een puberende kneus is met een elitaire houding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruziezoeken doe je maar persoonlijk over de PM, val ons er niet mee lastig aub.

Klaar nu. :aww:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle