Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 09:08 
 

PNXRMX schreef:
WEB release: Onbekend


Nuttige info man, dankjewel!







Hier heeft toch niemand iets aan... :')

Hardtraxx' Releases Forum vervuilt hier nogal door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiLLT! :clap:

On The Go :sleep:

Nee sorry ik vind dit absoluut niks, ik had meer verwacht van de samenwerking tussen ME en FL. Het begin is te slaapverwekkend en het einde is achterhaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer van zulke tracks AUB.
Ik weet zeker dat deze er fucking hard inklappen op een feest (zoals Loudness) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg leuke track:)...ga hem wel halen als hij er is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet, hopelijk hoor ik hem morgen @ Fusion Of Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Max Max Max toch... waar ben je mee bezig de laatste tijd? :cry:

Dominator was al een zeer grote terleurstelling voor mij. Je begint je (naar mijn gevoel) meer te richting op Gold en nu ga je je sound uitmelken? Please, Come Back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, zeiken op 1 screech vind ik wel erg overdreven. Zit ook erg veel in deze plaat wat niet eerder is gedaan of je iig (bijna) nooit hoort in hardstyle tracks, dus ik vind uitmelken wel een erg ongepaste term voor zo'n nummer. Tuurlijk valt het meer binnen de 'standaard hardstyle' dan bijv. de Geck-e plaat die je net op msn noemde, maar voor een track op een niet-Theracords label en sowieso voor een Max E en/of Frontliner track is dit erg origineel imo. Ik ben verder nergens een track tegengekomen met zo'n trancy maar duister/bruut sfeertje met een vrij simpele / monotone melodie die door heel de track loopt, en daarbij nog ns pitchkicks :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Max Max Max toch... waar ben je mee bezig de laatste tijd? :cry:

Dominator was al een zeer grote terleurstelling voor mij. Je begint je (naar mijn gevoel) meer te richting op Gold en nu ga je je sound uitmelken? Please, Come Back!


Bijna iedere DJ heeft een eigen sound die hij "uitmelkt". Snap niet waarom het hier zo'n probleem is, zolang het teminste fris klinkt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Max Enforcer was eigenlijk altijd een vrij diverse producer, sinds Gold eigenlijk wel veel van hetzelfde. Als het maar geen soort Zatox gaat worden vind ik het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.

Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.

Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.

Op het gebied van synths, vocals en soorten breaks heeft Zatox toch nog wel aardig wat afwisseling zitten hoor.. voor de rest vind ik het allemaal kloppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
NandoHS schreef:
Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.

Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.

Op Zatox na ben ik het wel met je eens, maar ik zeg ook niet dat het erg is. Ik vind het alleen jammer om het weer terug te horen. En ik vind ook dat het bij Fade To Black vet was en bij Dilemma en deze vind ik het niet mooi/vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Max was altijd vrij divers. Alleen jammer dat hij nu een sound heeft gevonden wat aanspreekt bij het grote publiek en meteen in zijn laatste nummers gebruikt. En 'dat' noem ik uitmelken, misschien alwel meteen iets te overdreven maar ik maak het zo duidelijk. Als hij het nu over paar nummers weer had gedaan was het voor mij oke geweest, maar meteen achter elkaar laat maar zeggen. ;)

Maar goed, zo elke artiest gaat hier 'onderuit' ( lees: tussenkaakjes). Gelukkig zijn er nog artiesten die wel aan mijn verdoenen voldoen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké het is dezelfde schreech, maar hij wordt hier wel weer vernieuwend gebruikt, dus ik heb er geen problemen mee :). Weer een leuk uniek trackje, dat niet teveel op probeert te vallen, dat soort tracks moeten er ook zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:20 
 

Citaat:
dat niet teveel op probeert te vallen


Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!

Voor de rest, saaie meuk zeg? Bleeeeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Citaat:
dat niet teveel op probeert te vallen


Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!

Voor de rest, saaie meuk zeg? Bleeeeh
Zo bedoel ik het niet natuurlijk... Ik irriteer me er gewoon aan dat veel hardstyle setjes proberen om zoveel mogelijk hoogtepunten in 60 minuten te stoppen. Daardoor gaat de kracht van die hoogtepunten omlaag. Liever zie ik dat DJs wat meer opbouwende tracks in hun setjes stoppen om de hoogtepunten aan elkaar te plakken, maar dat kan natuurlijk niet als elke release opzich een hoogtepunt probeert te zijn. Deze track probeert dat duidelijk niet, maar is wel goed ;). Tenminste zo zie ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht ook aan wat Tiesto-achtige sounds, maar vindt deze verder niet zo heel vet.. Misschien nog wat vaker luisteren, want is tot nu toe geen een keer voorgekomen dan een TILT release me niet kan overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Citaat:
dat niet teveel op probeert te vallen


Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!

Voor de rest, saaie meuk zeg? Bleeeeh

Ben ik niet met je eens, vind het wel een vet nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het tegen vele hier in wel een vette plaat,
alleen van de vocals vind ik wel dat ze wat "robot" achtiger
hadden mogen klinken. Zou beter in het geheel passen vind ik.

Al met al leuke release, hopen dat er nog een plaatje bij komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 16:31 
 
Artiest

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Klinkt zeker niet verkeerd :woot:

Maar wat me wel opvalt is dat Max Enforcer nu al voor de derde keer die Fade-To-Black-screech gebruikt...
Die heb ik nu onderhand wel gehoord.


De creativiteit is overal ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:25 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Max Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009)

Bron:
Bron is ondertussen weggehaald, maar er stond een plaatje van de 'sticker' van TILLT009 op de tillt site ;)


Had de afbeelding opgeslagen heb um ff geupload :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

POEH, wel ff wennen hoor!
Maar na 5 keer luisteren klinkt het toch goed.
Had wel meer energie verwacht in de track met deze samenwerking.
Vooral Frontliner kan erg goed energie in een track verwerken en dat mis ik hier toch een beetje.
Verder klinkt het goed, en ik heb absoluut geen problemen met de Fade To Black-screech.
Die vind ik namelijk heerlijk :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle