Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 14:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jeuj onverwachts zo snel uit!
Had persoonlijk gehoopt op een mooie B kant maar zo is ie ook zeker vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Geck-o schreef:
Dit is geniaal :worship:

ga dit VAAK draaien :D

doe maar niet :P draai liever een andere release van Tillt Drop 2 your knees ofso :P


Doe maar wel draaien hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hem steeds meer te waarderen, toch wel een heel fijn plaatje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke Track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:47 
 
Hardtraxxer

Tot zover zijn alle plaatjes van 'Tilt' goedgekeurd:D Khad alleen van deze 2 hogere verwachtigen(A) Die vocals lijken wel veel op die van Reverze btw??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit een lekkere drive in de intro, en de rest spreekt voor zichzelf, heerlijk diepe kick met de welbekende screeches :thumbsup:
Erg lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:31 
 

Ja hij is dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een gaaf nummer zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Mag nu wel is opschieten! Ik wil Psycho gvd! :evil:

Duurt nog even. Schijnen volgens Titatovenaar nog met de contracten bezig te zijn.

Ontopic: Geniale track! Maar dat wisten we al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na paar x luistere vind ik dit toch echt wel een lekkere plaat, heel erg energiek . :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 18:45 
 
Artiest

lekker plaatje, heb m net op gezet en het luistert heel makkelijk weg, voor je het weet is die voorbij. De hele tijd gewoon een goede vibe, lekker sounds, knalt goed door. Mooie release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 19:13 
 
Hardtraxxer

lekkere plaat :D , echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:14 
 
Hardtraxxer

decoupeerzaag schreef:
lekkere plaat :D , echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.


dat ja, en dan te bedenken dat hij zo knetterhard gaat live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
lekkere plaat :D , echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.


Klopt helemaal :) Ga er wel van uit dattie zaterdag bij Frontliner en/of Waverider wel langskomt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
decoupeerzaag schreef:
lekkere plaat :D , echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.


Klopt helemaal :) Ga er wel van uit dattie zaterdag bij Frontliner en/of Waverider wel langskomt :thumbsup:

Ohja! 2x kans! Staat in ieder geval wel bij Waverider in de top 10.

Verwacht overigens best wel veel van dit feest, waarschijnlijk omdat ik de line-up echt heel tof vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Lekker hoor zo'n onaangekondigde release. :yay:

Yeah, mag vaker gebeuren! :thumbup:

Vind die screech wel tof dus het maakt me niet uit als hij hem nogmaals gebruikt, haha! Leuke plaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:49 
 
Donateur

Lekker nummer ! Ik verwachte niet zo veel van deze samenwerking, maar toch zijn mijn verwachtingen meer dan overstegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert :P


Mwa ik vond die nummers met Deepack toch tegenvallen hoor. Daarentegen brengt ie op Scantraxx ook prima platen uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
KickinAzz schreef:
Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert :P


Mwa ik vond die nummers met Deepack toch tegenvallen hoor. Daarentegen brengt ie op Scantraxx ook prima platen uit.

Ja das waar, ik kijk ook uit naar onder andere Discorecord en Extreme Loudnezz, zijn zeker geen verkeerde platen nee (maar niet van het niveau van deze samenwerking en die met B-Front vind ik) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb eerder gezegd dat ik 'm niet veel aan vond, maar die woorden neem ik terug! Wat een plaat! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dit nummer live! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert :P


Godz Powerrr!/1.000.000 Stars is Scantraxx en Magic/Become The Sky, maar ze hadden het ook andersom kunnen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tracks die ik steeds meer ga waarderen en ook zo onverwachts...TILLT :thumbsup:
khoop dat dan 010 Chris One wordt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 16:42 
 
Hardtraxxer

Heldenplaat! heb em nog niet live gehoord maar dit moet dan wel heel massaal en vol klinken :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle