Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mis ik de tijden dat Marcel Woods dit soort platen maakte. Daarom ook een fijne remix dit! Early vibes :D
Voor mij persoonlijk zoveel beter dan al die bliepkicks van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
Khadber schreef:
Ik vind het wel een vette plaat, past eigenlijk zo wel in de stromingen van vandaag. Als ze Mandy een beetje richting de EDM mainstage met als niche techno naar hardstyle crossover willen duwen past dit er wel goed bij. Dit kun je zo op een Tomorrowland mainstage draaien.


ja prima, laat her vooral bij de EDM :bomb: :innocent: :thumbup:

Ik geloof niet dat Many bijzonder veel op harder styles feesten wordt geboekt (en anders op een feest met flink wat hard dance area's), dus ik weet niet zo goed waar deze opmerking op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet de eerste keer in dit topic dat dat wordt gezegd ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Wat mis ik de tijden dat Marcel Woods dit soort platen maakte. Daarom ook een fijne remix dit! Early vibes :D
Voor mij persoonlijk zoveel beter dan al die bliepkicks van tegenwoordig.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:09 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet dat vrouwen these days perse als een object op socialmedia willen verschijnen. Ik vind dat vooral jammer.
Ik zou als vader dat iig niet willen. maargoed dat is weer een andere discussie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap weer niet dat mannen die niks met die vrouwen te maken hebben daar over janken alsof zij moeten bepalen wat goed en slecht voor ze is en hoe ze gezien moeten worden, maar goed, ik leef dan ook niet in 1960.

Of je moet alleen mannen met topless gym selfies willen zien, ipv vrouwen, ik oordeel niet over voorkeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:32 
 
Hardtraxxer

Dat doe ik ook niet:) en dat is ook helemaal niet de essentie.
Ik wil voor helemaal niemand iets beslissen. Ik denk dat vrijheid ontzettend belangrijk is. Ik vind persoonlijk wel dat het oppervlakkige wel wat minder kan.
Maargoed, iedereen zijn geluk.

Muziek is voor mij juist een uitlaatklep om niet constant bezig te zijn hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ironisch genoeg hou jij je er alsnog continue mee bezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
Ik snap niet dat vrouwen these days perse als een object op socialmedia willen verschijnen. Ik vind dat vooral jammer.
Ik zou als vader dat iig niet willen. maargoed dat is weer een andere discussie :thumbup:

Ze heeft gelukkig helemaal zelf de keuze om dit wel of niet te willen. Blijkbaar is ze er ok mee, dikke prima toch? Ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5euroopjemuilgauw schreef:
Ik snap niet dat vrouwen these days perse als een object op socialmedia willen verschijnen. Ik vind dat vooral jammer.
Ik zou als vader dat iig niet willen. maargoed dat is weer een andere discussie :thumbup:


Wat vind je hier dan van? Dat z'n moeder er maar niet achter komt.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 20:22 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja maar dat is een man dant is anders /s
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle