Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 43 minutes ago
Zaagkick wrote:Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:

Ik deel zn mening ook niet, maar het is toch niet zo erg wat ie zegt?
Het is maar net hoe je het brengt en wat voor nuance het heeft. Het blijft natuurlijk een mannen wereld en tuurlijk mag je een mening hebben maar nu klonk het eerder als 'vrouwen kunnen dit niet in deze scene dus blijf weg'.

Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zaagkick wrote:Als je tegenwoordig al niet eens meer mag zeggen dat je vrouwen en hardstyle een niet elegante combinatie vind, jeetje.. :lol:
Je mag het zeggen, maar dat maakt het niet minder onnozel.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:
5
Hardtraxxer
93 posts member since 2021
last seen Jun 2023
ULTIMO wrote:Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:
1. Ja het is mijn persoonlijke mening
2. if you dont stand for anything you will fall for everything
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 43 minutes ago
5euroopjemuilgauw wrote:
ULTIMO wrote:Hahah eerst een debiele opmerking typen, m dan verwijderen en m vervolgens gaan verdedigen... :lol:
Blijkbaar sta je er niet 100% achter anders was je wel bij je mening gebleven en had je die laten staan.

Zo werkt dat natuurlijk niet hé.

Iedereen mag een mening hebben maar zodra je die mening geeft moet je ook het er van uit gaan en het risico accepteren dan mensen het er niet mee eens kunnen zijn en dus ook er wat van kunnen vinden.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)
Dit was hier precies het geval
Echter, bleek mijn opmerking vrij generaliserend, waar ik even geen rekening mee had gehouden.

2. Verder onthouden mensen negatieve gedachten immers langer, dan positieve (bron: filosofie en psychologie) Zoals iedereen hier vast weet.
Dus leek het mij het best om het maar gewoon te verwijderen
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
5euroopjemuilgauw wrote:1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)
Echter, bleek mijn opmerking vrij generaliserend, waar ik even geen rekening mee had gehouden.

2. Verder onthouden mensen negatieve gedachten immers langer, dan positieve (bron: filosofie en psychologie) Zoals iedereen hier vast weet.
Gast laat het nou maar gewoon. Je hoeft niet een excuusbrief te gaan schrijven voor de 15 mensen op dit dooie forum
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rubrix wrote:
5euroopjemuilgauw wrote:1. Om eerlijk te zijn heb ik het antwoord verwijderd, omdat ik niet iedereen me tegen in het harnas wilde jagen, waar het wel op begon te lijken. Ik heb geleerd in de afgelopen jaren dat soms -als een mening mensen kwetst- het niet geuit hoeft te worden en je dingen beter voor je kan houden:)

Gast laat het nou maar gewoon. Je hoeft niet een excuusbrief te gaan schrijven voor de 15 mensen op dit dooie forum
Precies, graag in een powerpoint presentatie.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Ik ga het proberen te verwerken in mijn volgende track:

DJ syro - no more hardtraxx 2023K remix
:lol:
Last edited by 5euroopjemuilgauw on 19 May 2023 13:22, edited 1 time in total.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 21 hours ago
Nuracore wrote:
5euroopjemuilgauw wrote:
Blijkbaar sta je er niet 100% achter anders was je wel bij je mening gebleven en had je die laten staan.

Zo werkt dat natuurlijk niet hé.

Iedereen mag een mening hebben maar zodra je die mening geeft moet je ook het er van uit gaan en het risico accepteren dan mensen het er niet mee eens kunnen zijn en dus ook er wat van kunnen vinden.
Juist. En ik mag de tegenreactie / oproer dan weer overdreven vinden ;)
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
deze zal heel vet zijn op een feest maar om te luisteren is er dus echt helemaal niks aan
Last edited by Jeffrey2107 on 10 Jun 2023 13:41, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Dank voor de bump want wat een discussie weer jongens :lol: Wat betreft de plaat is die best leuk net als de vorige release, maar ik ben dan toch altijd weer benieuwd in welke mate Mandy daar überhaupt aan bijdraagt.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Misschien gekookt voor harddriver? :P
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Noemen ze dat koken tegenwoordig?
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nuracore wrote:Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).
Ik ben het verder niet met je oneens hoor. Ik zou niet weten waarom vrouwen en Hardstyle productie niet samen gaan, maar de enige dame in dat lijstje die volgens mij ook daadwerkelijk zelf produceert, is Deetox. Dat is bij de overige dames in jouw lijstje nou niet bepaald het geval.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Revolting Against wrote:Noemen ze dat koken tegenwoordig?
Plaattaart met mager gehakt en Italiaanse kruiden.
lekker man
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Arboza wrote:
Nuracore wrote:Terwijl er zat vrouwelijke producers zijn die dit gewoon net zo hard of zacht kunnen als een ander (uhum Deetox, Miss k8 (hardcore dan), Dana, Korsakoff, Lady Faith, Malua etc).
Ik ben het verder niet met je oneens hoor. Ik zou niet weten waarom vrouwen en Hardstyle productie niet samen gaan, maar de enige dame in dat lijstje die volgens mij ook daadwerkelijk zelf produceert, is Deetox. Dat is bij de overige dames in jouw lijstje nou niet bepaald het geval.
Ik weet het niet allemaal. Ghostproducen is sowieso een ding tegenwoordig. :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 43 minutes ago
Arboza wrote:
Ik ging er even van uit dat zij bij het proces zitten en doormiddel van een Ghost producers alsnog hun creativiteit kwijt kunnen en niet gewoonweg een mailtje krijgen met een nieuwe plaat en dat ze weer mogen oid. :P
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
zitten hier ook nog ghostproducers?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
5euroopjemuilgauw wrote:zitten hier ook nog ghostproducers?
Ja ik. Maar ik heb nog geen subtiele manier gevonden om ons buurmeisje te vertellen dat haar vader niet haar echte papa is.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Revolting Against wrote:
5euroopjemuilgauw wrote:zitten hier ook nog ghostproducers?
Ja ik. Maar ik heb nog geen subtiele manier gevonden om ons buurmeisje te vertellen dat haar vader niet haar echte papa is.
you lost me here sorry :$
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind het wel een vette plaat, past eigenlijk zo wel in de stromingen van vandaag. Als ze Mandy een beetje richting de EDM mainstage met als niche techno naar hardstyle crossover willen duwen past dit er wel goed bij. Dit kun je zo op een Tomorrowland mainstage draaien.
5
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
Khadber wrote:Ik vind het wel een vette plaat, past eigenlijk zo wel in de stromingen van vandaag. Als ze Mandy een beetje richting de EDM mainstage met als niche techno naar hardstyle crossover willen duwen past dit er wel goed bij. Dit kun je zo op een Tomorrowland mainstage draaien.
ja prima, laat her vooral bij de EDM :bomb: :innocent: :thumbup: