Ik kan wel zeggen dat dit oprecht het slechtste nummer is dat ik ooit heb gehoor. En dan neem ik echt alles mee wat ik heb gehoord! Ik luister liever nog naar Ben & Ruurd dan dit
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig
En over de track maak ik geen woorden vuil 
Eeuwig zonde dat ze gestopt zijn.Pipa wrote: Ben & Ruurd
Haha hier ook wel mee eensDonnyD wrote:Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig![]()
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Beter dan Unresolved - Sacrifice, maar alsnog slecht.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Precies ditPedaalemre wrote:Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Ben overigens wel oprecht benieuwd naar het album. Kan het op z'n tijd wel waarderen.
Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.kingxxl wrote:Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice
Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
TheUnnamed wrote:1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig
Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt
OT: ik herhaal mijzelf uit het andere topic, +3 zelfspot nog steeds ooraids
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.ErikZ wrote:Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door MaliceTheUnnamed wrote:1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig
Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt![]()
Natuurlijk niet. Ze zeggen toch niet dat het slechte kicks zijn? Ze kunnen best de kritiek ombuigen naar humor, maar daar zeggen ze niet mee dat de kicks volgens hen slecht zijn.Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.kingxxl wrote:Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
TheUnnamed wrote:Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.ErikZ wrote:Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door MaliceTheUnnamed wrote:1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig
Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt![]()

Kun je die rechter deur aanpassen met: ''ga het anders zelf beter doen''Helicaze wrote:
OT: ronduit kut, sneu en pijnlijk voor de oren. Het is gewoon niet in woorden uit te drukken hoe kut dit is
Dit is ongeveer net zo ver een mening als denken dat de aarde plat is een mening is...TheUnnamed wrote:Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.
Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zeg
Vind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Mij maakt het echt niet uit wat ze zeggen, gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt.makrooy wrote:Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zegVind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.
Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Asjeblieft niet zeg.... Laten ze het met carnaval maar bij kwaliteitsmuziek houden.Paultheone wrote:Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Wat een kwelling is dit zeg om te luisteren, dit moet een grap zijn
Dan luister ik nog liever naar Douwe
View on YouTube
Dan luister ik nog liever naar Douwe
View on YouTube
Precies dit. Vind dit ook een gigantische kutplaat maar met een beetje humor is niks mis.Pedaalemre wrote:Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik zal je vertellen, toen deze werd gedraaid op warship gooiden ze pingpong ballen het publiek in...Paultheone wrote:Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.