P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Ik kan wel zeggen dat dit oprecht het slechtste nummer is dat ik ooit heb gehoor. En dan neem ik echt alles mee wat ik heb gehoord! Ik luister liever nog naar Ben & Ruurd dan dit
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig >.< En over de track maak ik geen woorden vuil :thumbdown:
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Pipa wrote: Ben & Ruurd
Eeuwig zonde dat ze gestopt zijn.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
DonnyD wrote:Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig >.<
Haha hier ook wel mee eens
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Beter dan Unresolved - Sacrifice, maar alsnog slecht.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Pedaalemre wrote:Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Precies dit
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
:lol:

Ben overigens wel oprecht benieuwd naar het album. Kan het op z'n tijd wel waarderen.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
kingxxl wrote:Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
TheUnnamed wrote:1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig :thumbsup:

Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt :huh:

OT: ik herhaal mijzelf uit het andere topic, +3 zelfspot nog steeds ooraids
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
ErikZ wrote:
Chroman wrote:Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
TheUnnamed wrote:1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig :thumbsup:

Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt :huh:

Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Chroman wrote:
kingxxl wrote:Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Natuurlijk niet. Ze zeggen toch niet dat het slechte kicks zijn? Ze kunnen best de kritiek ombuigen naar humor, maar daar zeggen ze niet mee dat de kicks volgens hen slecht zijn.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
TheUnnamed wrote:
ErikZ wrote:

Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.
Image
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Helicaze wrote: Image
Kun je die rechter deur aanpassen met: ''ga het anders zelf beter doen''

OT: ronduit kut, sneu en pijnlijk voor de oren. Het is gewoon niet in woorden uit te drukken hoe kut dit is :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
TheUnnamed wrote:Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.
Dit is ongeveer net zo ver een mening als denken dat de aarde plat is een mening is...
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zeg :lol: Vind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
makrooy wrote:Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zeg :lol: Vind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.
Mij maakt het echt niet uit wat ze zeggen, gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. ;)
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
flink rammen dit
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Paultheone wrote:Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Asjeblieft niet zeg.... Laten ze het met carnaval maar bij kwaliteitsmuziek houden.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Wat een kwelling is dit zeg om te luisteren, dit moet een grap zijn xd

Dan luister ik nog liever naar Douwe :loving:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Geweldig :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Pedaalemre wrote:Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Precies dit. Vind dit ook een gigantische kutplaat maar met een beetje humor is niks mis.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Paultheone wrote:Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Ik zal je vertellen, toen deze werd gedraaid op warship gooiden ze pingpong ballen het publiek in...