Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan wel zeggen dat dit oprecht het slechtste nummer is dat ik ooit heb gehoor. En dan neem ik echt alles mee wat ik heb gehoord! Ik luister liever nog naar Ben & Ruurd dan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig >.< En over de track maak ik geen woorden vuil :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ben & Ruurd


Eeuwig zonde dat ze gestopt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Zelfspot is top maar dit vind ik gewoon geen leuke zelfspot.. Het is gewoon net zo sneu als de raw scene tegenwoordig >.<


Haha hier ook wel mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 11:56 
 
Hardtraxxer

Beter dan Unresolved - Sacrifice, maar alsnog slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.


Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

Ben overigens wel oprecht benieuwd naar het album. Kan het op z'n tijd wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.

Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:


TheUnnamed schreef:
1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig :thumbsup:


:lol:

Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt :huh:

OT: ik herhaal mijzelf uit het andere topic, +3 zelfspot nog steeds ooraids
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 14:44 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Chroman schreef:
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:


TheUnnamed schreef:
1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig :thumbsup:


:lol:

Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt :huh:

OT: ik herhaal mijzelf uit het andere topic, +3 zelfspot nog steeds ooraids


Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
kingxxl schreef:
Die zelfspot maakt het geheel nog een stuk pijnlijker.

Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:

Natuurlijk niet. Ze zeggen toch niet dat het slechte kicks zijn? Ze kunnen best de kritiek ombuigen naar humor, maar daar zeggen ze niet mee dat de kicks volgens hen slecht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
ErikZ schreef:
Chroman schreef:
Maakt het alleen maar pijnlijk voor de Rawstyle-soldiers die oprecht dachten dat dit serieus goeie kicks waren.
Die worden nu keihard belachelijk gemaakt door Malice :lol:


TheUnnamed schreef:
1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig :thumbsup:


:lol:

Mij ben je echt kwijt TheUnnamed, dit goeie kicks vinden en zeggen dat de Gated kick in Inner Strenght voor jou de plaat minder maakt :huh:

OT: ik herhaal mijzelf uit het andere topic, +3 zelfspot nog steeds ooraids


Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Afbeelding


Kun je die rechter deur aanpassen met: ''ga het anders zelf beter doen''

OT: ronduit kut, sneu en pijnlijk voor de oren. Het is gewoon niet in woorden uit te drukken hoe kut dit is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Ooit gehoord van een mening? Wss weer niet he.


Dit is ongeveer net zo ver een mening als denken dat de aarde plat is een mening is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zeg :lol: Vind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 21:36 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Jeetje wat kunnen jullie soms kut doen zeg :lol: Vind het net zo een kut plaat als jullie maar waarom TheUnnamed zo trashen.


Mij maakt het echt niet uit wat ze zeggen, gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flink rammen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 13:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.

Asjeblieft niet zeg.... Laten ze het met carnaval maar bij kwaliteitsmuziek houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kwelling is dit zeg om te luisteren, dit moet een grap zijn xd

Dan luister ik nog liever naar Douwe :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Heheheh. Die plaat is natuurlijk gewoon kut maar ik vind deze zelfspot wel gewoon vet. 10x beter dan arrogant blijven volhouden dat dit soort kicks geweldig zijn, in ieder geval. Kritiek ombuigen naar humor laat toch zien dat ze ervan bewust zijn dat dit ook gewoon vage shit is, ookal werkt het markt-wise in hun voordeel, vind wel lachen.

Precies dit. Vind dit ook een gigantische kutplaat maar met een beetje humor is niks mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 03:39 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Zou dit wel kunnen waarderen met carnaval ofzo en dat ze dan allemaal ping pong ballen het publiek in gooien.

Ik zal je vertellen, toen deze werd gedraaid op warship gooiden ze pingpong ballen het publiek in...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle