eens*Onthafloorx wrote:Is gewoon een vette plaat dit hoor! Wordt er is wat anders gedaan dan een standaard kick, weer niet goed.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Oh, ok!Onthafloorx wrote:Is gewoon een vette plaat dit hoor!
Ik hield het niet meer bij die kickrolls

Inderdaad, Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!Onthafloorx wrote:Is gewoon een vette plaat dit hoor! Wordt er is wat anders gedaan dan een standaard kick, weer niet goed.
Wat is dit nou weer voor onzin? Een plaat kan toch gewoon door veel mensen kut gevonden worden? En volgens die logica mag je op geen enkele plaat kritiek hebben. Overigens claimt niemand hier het beter te kunnen, dus wat loop je nou voor een pleuris te verkondigen.Joey wrote:Inderdaad, Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!Onthafloorx wrote:Is gewoon een vette plaat dit hoor! Wordt er is wat anders gedaan dan een standaard kick, weer niet goed.
DisAster wrote:Wat is dit nou weer voor onzin? Een plaat kan toch gewoon door veel mensen kut gevonden worden? En volgens die logica mag je op geen enkele plaat kritiek hebben. Overigens claimt niemand hier het beter te kunnen, dus wat loop je nou voor een pleuris te verkondigen.Joey wrote:Inderdaad, Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!Onthafloorx wrote:Is gewoon een vette plaat dit hoor! Wordt er is wat anders gedaan dan een standaard kick, weer niet goed.
You must be new here...
Kak ik dacht al dat dit ging gebeuren nadat ik het gepost hadpim0412 wrote:
You must be new here...
Ik had er nog een leuk woordgrapje van kunnen maken, maar dat bedenk ik me nu pas helaas.
Een onthafloor filler? Flauw zeg he
OT: doet me eerlijk gezegd aan die boiler room techno dingen denken, nooit echt een fan van geweest maar dit is wel echt herrie.
OT: doet me eerlijk gezegd aan die boiler room techno dingen denken, nooit echt een fan van geweest maar dit is wel echt herrie.
Alle discussies terzijde, de vraag die resteert is: Welke drugs heb ik nodig om deze meuk te kunen waarderen?
-
DHardtraxxer
- 64 posts member since 2014
- last seen Sep 2019
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 26 days ago
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Die kwam echt uit het niets

WawDJQuasar wrote:https://streamable.com/sji67
Dat is nog een belediging voor die kinderen 
Deze track gisteren op Loudness voor het eerst live gehoord. Thuis vond ik 'm al behoorlijk lachwekkend, maar live slaat dit echt alles. Ik denk dat ik oprecht nog nooit zoiets slechts in de hardstyle heb gehoord als deze kicks. Wat een ongekend drama.
Je denkt dat het na de eerste kick niet meer slechter kan, dan hoor je die rare hoge ping pong kick en dan denk je: "nou dit is wel echt de ondergrens hoor" en dan krijg je opeens die kick op 2:35
.
Echt, hoe mensen dit leuk kunnen vinden is niet te bevatten. Je komt in ieder geval niet echt veeleisend over.
Wel +1 voor de zelfspot haha.
Echt, hoe mensen dit leuk kunnen vinden is niet te bevatten. Je komt in ieder geval niet echt veeleisend over.
Wel +1 voor de zelfspot haha.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
1:45 en 2:33 zijn toch gewoon dikke kicks? De pingpong kicks erna ja oke maar klinkt nog best grappig