Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:32 

Hardtraxx Elite

Luca77 schreef:
Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft? :P

Kom op chef, jij denkt toch zeker niet dat Luna, E-force ff op belt en zegt: kerel maak jij nog eens zo'n dikke plaat net als Shade of The Night, die was egt vet!! En als hij af is zet dan ff mijn naam ervoor dan krijg ik ook wat boekingen enzo, Jow thanxx alvast man laterzzzz :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Omg... Ja nee want ze zetten Luna er voor de lol bij inderdaad...

Ze zetten Alpha Twins d'r ook niet bij voor de lol bij Atrocious, is gewoon een geldkwestie denk ik ;) . Invloeden van hun zijn nihil, zelfde geld voor Luna met zijn invloed op Face Me denk ik..

OT: Lekker plaatje, E-Force weet altijd zo'n lekkere drive in z'n nummers te gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:51 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Luca77 schreef:
Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft? :P

Kom op chef, jij denkt toch zeker niet dat Luna, E-force ff op belt en zegt: kerel maak jij nog eens zo'n dikke plaat net als Shade of The Night, die was egt vet!! En als hij af is zet dan ff mijn naam ervoor dan krijg ik ook wat boekingen enzo, Jow thanxx alvast man laterzzzz :x

Gast ik maakte een semi-lollige opmerking met betrekking tot de reactie boven mij ;) Zie smiley
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:53 

Hardtraxx Elite

Luca77 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Luca77 schreef:

Gast ik maakte een semi-lollige opmerking met betrekking tot de reactie boven mij ;) Zie smiley

Dan snapte ik uw sarcasme niet, excuus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:24 

Hardtraxxer

Dan snapte ik uw sarcasme niet, excuus :thumbup:[/quote]

Geen probleem. Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik het met je standpunt eens ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:54 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Elexz schreef:

Ze zetten Alpha Twins d'r ook niet bij voor de lol bij Atrocious, is gewoon een geldkwestie denk ik ;) . Invloeden van hun zijn nihil, zelfde geld voor Luna met zijn invloed op Face Me denk ik..

OT: Lekker plaatje, E-Force weet altijd zo'n lekkere drive in z'n nummers te gooien!

Precies, invloeden zijn ook nihil, zelfde als met pavo releases;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:03 

Hardtraxx Elite

vincejuh schreef:
G1LL schreef:
Elexz schreef:

Precies, invloeden zijn ook nihil, zelfde als met pavo releases;)

Wrong, pavo releases zijn helemaal door iemand anders gemaakt. Kijk bij Discogs staat Paul van der Vooren helemaal niet bij en bij de releases van Luna wel :mad: Dus u praat poep :thumbdown: Kan me verder niet voorstellen dat de invoeden van Luna nihil zijn maar dat is iets wat we nooit kunnen bewijzen :/ En eigenlijk ook niet hoeven, het is gewoon een dikke Luna & E-force plaat punt uit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:19 

Kwam deze tegen in een van de sets van de Magic Show dacht ik. Klonk heel lekker. E-Force maakt altijd betere nummers in collabs. Wil wel wat zeggen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:48 

Donateur

Luna zit er soms wel bij maar hij kan zelf niet produceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 14:40 

Lol, dan kan mijn post niets anders zijn dan gelul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 08:49 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt blij dat ik op een forum zit met zoveel intelligente mensen bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:11 

Donateur

Ik wordt blij van deze track! Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:06 

Hardtraxx Veteran

Nazale heeft op The Qontinent met E-Force staan praten en toen het over kicks ging zei Edward dat het voor hem een leerproces is en dat hij veel leert van Luna..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

Jammer dat het hele geheel nergens echt naartoe opbouwt. Het was wel vet geweest als hij die sound op 0:36 had verwerkt in de climax. Een beetje als in attention.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:57 

Hardtraxx Newbie

Elexz schreef:
Ik snap niet waarom iedereen hier E-Force de baas vindt. Oh wacht eigenlijk wel, meer dan de helft hier is dagjesmens :D

Ik vind 'm een baas vanwege zijn vette tracks en omdat hij echt een topgozer is, niet omdat ik een dagjesmens ben. Moet heel eerlijk toegeven dat ik deze juist een van zijn mindere vindt!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle