Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ik snap niet waarom iedereen hier E-Force de baas vindt. Oh wacht eigenlijk wel, meer dan de helft hier is dagjesmens :D

Zal inderdaad niks met smaak te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Elexz schreef:
Ik snap niet waarom iedereen hier E-Force de baas vindt. Oh wacht eigenlijk wel, meer dan de helft hier is dagjesmens :D

Zal inderdaad niks met smaak te maken hebben.

Dit is een collab, en iedereen lijkt de credits te geven aan E-Force, dus inderdaad, zal niks met smaak te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor anders geen sounds van Luna? Kan ook niet, want hij produceert niet. Maar zal wel aan mij liggen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zucht.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Ik hoor anders geen sounds van Luna? Kan ook niet, want hij produceert niet. Maar zal wel aan mij liggen. :thumbup:


LUNA PRODUCEERT NIET? :O Ben je godverdomme vergeten wat hij vroeger gedaan heeft ofzo? De tering hea..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Nando schreef:
Ik hoor anders geen sounds van Luna? Kan ook niet, want hij produceert niet. Maar zal wel aan mij liggen. :thumbup:


LUNA PRODUCEERT NIET? :O Ben je godverdomme vergeten wat hij vroeger gedaan heeft ofzo? De tering hea..


Zonder meer waar. Hij produceert alleen NU niet meer. Dus daar heeft Nando gelijk aan. Maar toch ook credits aan Luna, heeft sowieso een zeer positieve invloed op E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blij dat in ieder geval anderen er nog verstand van hebben. Hoef ik de moeite niet te nemen het uit te leggen, thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt niks uit te leggen hoor. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lees anders voor de verandering verder dan je neus lang is? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ik snap niet waarom iedereen hier E-Force de baas vindt. Oh wacht eigenlijk wel, meer dan de helft hier is dagjesmens :D

Hier maakte ik uit op dat mensen die E-Force vet vinden dagjesmensen zijn, vandaar mijn opmerking over smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het ging mij dus meer om het feit dat bijna niemand hier de oude Luna kent, en als er dan Luna & E-Force staat er dus alleen naar E-Force wordt gekeken, omdat dat bekend is onder het dagjesvolk tegenwoordig, wat jammer is, maargoed dat is onderhand wel duidelijk hoe de scene naar de tering gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Het ging mij dus meer om het feit dat bijna niemand hier de oude Luna kent, en als er dan Luna & E-Force staat er dus alleen naar E-Force wordt gekeken, omdat dat bekend is onder het dagjesvolk tegenwoordig, wat jammer is, maargoed dat is onderhand wel duidelijk hoe de scene naar de tering gaat ;)


Respect voor het verleden, vizier op toekomst! E-Force is een verschrikkelijk talentvolle producer, zowel op euforisch als op rauw oppervlakte. Dat luna de mensen tegenwoordig niet meer boeit, so be it, maar ik denk niet dat E-Force vergelijkbaar is met HHZ, NC of BH, terwijl hun ook rete-populair zijn onder de hardstyle-luisteraars, dus vandaar dagjesmens?
En trouwens, donder lekker op met dat dagjesmens gezeik, we luisteren met zn alle hardstyle, iedereen zijn smaak, en respecteer dat gewoon. Het woord dagjesmens klink zo kleinerend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz: Trollen doe je ergens anders maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh dat was geen troll hoor, maargoed, OT verder dan. Prima plaatje, ja, ook dankzij Luna ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Het ging mij dus meer om het feit dat bijna niemand hier de oude Luna kent


Meen je dat nou? :lol:
Zeker de helft (Wel meer ook trouwens) kent de oude Luna wel, maar niet iedereen heeft dat meegemaakt. De meeste van hier waarderen namelijk wel de sound van vroeger, waaronder dus ook Luna :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Meen je dat nou?

Ja.

patrickjeb schreef:
De meeste van hier waarderen namelijk wel de sound van vroeger

Dat is dus onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Dat is dus onzin.

Hoezo?

On: Heerlijke plaat. E-Force baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat het niet zo is? :huh: Ik heb niet de statistieken nee, maar kom op, open je ogen even :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Omdat het niet zo is? :huh: Ik heb niet de statistieken nee, maar kom op, open je ogen even :yawn:


Open je ogen even zegt hij dan..
Het is dus wel zo... Even als voorbeeld, kijk maar eens rond in het livesets/ gedeelte. Je ziet ook steeds vaker dat mensen oudere platen meenemen in hun sets. Ook willen mensen steeds vaker de 'oude sound' terug, omdat de mainstream van tegenwoordig gewoon echt slap is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zo is het maar net :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxxer

Luna heeft naar wat ik er van heb gehoord nooit platen zelf geproduceerd, kijk ook maar eens naar Mindspace (Sensation Black Anthem) (http://www.discogs.com/DJ-Luna-Mindspace/release/304609), samen met Deepack & Charly Lownoise geproduceerd. Naar die andere Solo release: Bring That Shit Back/Cut The Break (http://www.discogs.com/Luna-Bring-That- ... ase/651141), staan credits bij van Thilo & Evanti. Ja Luna staat er zelf ook bij, maar bij vrijwel elke release in combinatie met anderen.

De rest van zijn releases zijn vrijwel allemaal collabs, goh hoe zou dat dan komen?

Dus Nando had wel degelijk gelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Luna heeft naar wat ik er van heb gehoord nooit platen zelf geproduceerd, kijk ook maar eens naar Mindspace (Sensation Black Anthem) (http://www.discogs.com/DJ-Luna-Mindspace/release/304609), samen met Deepack & Charly Lownoise geproduceerd. Naar die andere Solo release: Bring That Shit Back/Cut The Break (http://www.discogs.com/Luna-Bring-That- ... ase/651141), staan credits bij van Thilo & Evanti. Ja Luna staat er zelf ook bij, maar bij vrijwel elke release in combinatie met anderen.

De rest van zijn releases zijn vrijwel allemaal collabs, goh hoe zou dat dan komen?

Dus Nando had wel degelijk gelijk...


Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omg... Ja nee want ze zetten Luna er voor de lol bij inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet z'n boekingen toch krijgen he.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle