Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 22:08 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Let's follow the trend... the upcoming release by Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000 views before that?
If both videos reach 10.000, we will release it sooner than planned ;) http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a & http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a


Van de AVIO Records twitter, het begint nu wel een beetje vervelend te worden eh dat iedereen dit gaat doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nice! Wil Kartong echt hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Nice! Wil Kartong echt hebben :drool:

echt kut nummer maar tog ook weer super :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazzy schreef:
Citaat:
Let's follow the trend... the upcoming release by Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000 views before that?
If both videos reach 10.000, we will release it sooner than planned ;) http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a & http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a


Van de AVIO Records twitter, het begint nu wel een beetje vervelend te worden eh dat iedereen dit gaat doen :/


Dit vind ik zeker niet vervelend, want dit keer gaat het niet om een free release haha. :P Vette actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kartong :sick: Echt TÉ vrolijk en dan ook nog de eerder gebruikt vocals. Heb er echt heel weinig goeds over te zeggen. Eigenlijk geen goeds. Wat een vieze vrolijke kleuter bende!

Harde Rag is dan wel weer erg lekker, beuk goed door al is het wel 'meer van hetzelfde' kaliber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde Rag is wel lekker :thumbsup: Kartong is daarintegen ongelofelijke troep dat gelijk op de vuilstortplaats geflikkerd moet worden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kartong was sinds de eerste keer dat ik hem hoorde me favo plaat, Harde Rag is nieuw voor mij maar, zoals ik al van AVIO verwachte, is deze plaat ook geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Harde Rag is wel lekker :thumbsup: Kartong is daarintegen ongelofelijke troep dat gelijk op de vuilstortplaats geflikkerd moet worden >.<

Volgens mij zijn wij een van de weinige die dit vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze allebei wel lekker maar Kartong is meer een grapje dan een serieuze track volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Ik vind ze allebei wel lekker maar Kartong is meer een grapje dan een serieuze track volgens mij.


Dat je een grapje laat releasen :huh: doe em dan als free release of zo. Nja uiteindelijk zal kartong wel aardig verkopen aan de meningen hier te lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 16:03 
 
Hardtraxxer

JolleNL schreef:
Ik vind ze allebei wel lekker maar Kartong is meer een grapje dan een serieuze track volgens mij.


Denk eerder dat de Vocal Mix van Harde Rag een beetje als grapje is bedoelt :P

Edit: Oh die komt geeneens uit zie ik nu, lalala -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Harde Rag vind ik wel lekker :thumbsup: , Kartong vind ik weinig aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Robster schreef:
Harde Rag is wel lekker :thumbsup: Kartong is daarintegen ongelofelijke troep dat gelijk op de vuilstortplaats geflikkerd moet worden >.<

Volgens mij zijn wij een van de weinige die dit vinden :/

Nee hoor. Ik deel jullie mening ook. Kartong is volgens mij bedoeld tegen het tegenwoordig Nu-style, de track is zo gigantisch vrolijk en vrolijker kan echt niet! Naar mijn gevoel willen ze de mensen laten zien hoe hun visie op de nu-style is.

Ps: Er is toevallig wel 1 track die vrolijker is :$ Teddybearz! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kartong is erg slecht inderdaad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

6749 en 5514 views al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:

Ik deel jullie mening ook. Kartong is volgens mij bedoeld tegen het tegenwoordig Nu-style, de track is zo gigantisch vrolijk en vrolijker kan echt niet! Naar mijn gevoel willen ze de mensen laten zien hoe hun visie op de nu-style is.


Dat zou inderdaad best eens het geval kunnen zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Bazzy schreef:
Let's follow the trend... the upcoming release by Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000 views before that?
If both videos reach 10.000, we will release it sooner than planned ;) http://youtu.be/IZwdMsQjiaU?a & http://youtu.be/o3iOYUBfdX8?a


Vind ik onzin. Dus ze kunnen eerder releasen .. Dat ze dat dan ook doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De meningen over kartong zijn echt verdeeld zo te zien.. XD

ik vind het een geweldige plaat en is super vrolijk, ondertussen ramt ie ook aardig hard..
Harde rag vind ik gewoon een supervet vervolg van WTF..


Conclusie:
een dikke release!! Kan niet wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde rag gaat live egt kneiterhard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie niet blij wordt van Kartong is serieus waar echt te depresief voor woorden, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2010 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Wie niet blij wordt van Kartong is serieus waar echt te depresief voor woorden, haha :P


Whahahaha!!! Pro! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Wie niet blij wordt van Kartong is serieus waar echt te depresief voor woorden, haha :P

Van een nummer dat ik niet goed vind word ik niet blij :') Ik zie de link tussen blij en hardstyle ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Klementino schreef:
Wie niet blij wordt van Kartong is serieus waar echt te depresief voor woorden, haha :P

Van een nummer dat ik niet goed vind word ik niet blij :') Ik zie de link tussen blij en hardstyle ook niet...


Je moet het niet zien als een beuknummer, maar als een keer wat anders van deze gasten... bij een headhunterz ofzo kan ik me nog voorstellen dat je het niks vind omdat het toonaangevend is voor wat hij produceert, maar deze plaat wijkt juist erg af van wat we gewend zijn van Low-E en Alteregosz. Er komen vast nog wel weer klappers van deze mannen.

En ja, van zo'n blije melodie(het heet niet voor niks een blije melodie) worden veel mensen blij, en ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstijl
Binnen hardstyle heb je verschillen in hardheid, dat hoort er bij maar dit slaat alles. Er zit gewoon totaal niks hards in :') En het maakt echt niet uit welke producer(s) het heeft gemaakt (dat zegt iets over de producers, niet over het nummer). En omdat het eens 'wat anders' is wil niet zeggen dat het meteen een goed nummer is. Vind het vet dat producers buiten hun normale denk patroon denken maar dan zie ik liever wel dat ze echt nummers maken met een experimenteel karakter ipv extra cheese toe te voegen aan een stijl

happyhardstyle :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door dj's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.


Dit is in mijn ogen de beste definitie die je van hardstyle hebt... ook in harde nummers zitten vaak meer melodielijnen dan in hardcore, dus dat erg aanwezige moet je soms met een korreltje zout nemen.

Aan deze definitie voldoet Kartong prima dacht ik zo.

Daarnaast ligt bij het zogenaamde hardere werk wel erg vaak de nadruk teveel op rauwheid en duisternis, wat soms ten koste gaat van hoe hard een plaat is.(niet altijd uiteraard). Als er dan ook een splitsing in de hardstyle komt dan heb ik de voorkeur voor de benamingen Early Hardstyle, Hardstyle en Raw(hard)style. Waarom? Nou simpel, veruit het meeste wat in hardstyle geproduceerd is het zogenaamde nu-style. De hardstyle van NU. Raw Hardstyle lijk me ook duidelijk, het is hardstyle, maar dan rauw.

Om nog even verder dit topic aan te snijden, een splitsing in soorten vind ik niet erg, maar ik zie ze wel graag op 1 stage terug. Maar dat is wel erg offtopic, haha :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle