Artiest
43 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Legion - Warcry (ROUGHR059)

Label: Rough Recruits
WEB release: 04/03/2020

Tracks:
Legion - Warcry

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Legion on 28 Feb 2020 15:55, edited 2 times in total.
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Fijne Plaat!
Artiest
last seen Apr 2021
Preview toegevoegd! Mag verplaats worden naar releases! :D

Erg benieuwd wat jullie er van vinden! :clap:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.
Artiest
last seen Apr 2021
Spalken wrote:Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.
Dankjewel man!
Ben het wel eens met je. Al moet ik wel zeggen dat deze track niet gebouwd is voor drive.
Het is meer een track die zeg maar een verhaal verteld. De volgende track die uit komt is er wel een eentje die veel drive bevat. ^^
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Artiest
last seen Apr 2021
Vandaag uitgekomen! :woot:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Spalken wrote:Vind 't wel een toffe plaat. Enige kanttekening die ik heb is dat ik persoonlijk misschien wat meer drive in de plaat vet zou vinden. Maar desalniettemin vind ik 'm leuk.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Legion wrote:
Dankjewel man!
Ben het wel eens met je. Al moet ik wel zeggen dat deze track niet gebouwd is voor drive.
Het is meer een track die zeg maar een verhaal verteld. De volgende track die uit komt is er wel een eentje die veel drive bevat. ^^
Ik ben benieuwd. Qua sound design en zo steekt het prima in elkaar, dus ik verwacht wel wat moois bij je volgende plaat :thumbsup: