Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Legion - The Broken (MYM023)

Label: My Way Music
WEB release: 19/04/2021

Tracks:
Legion - The Broken

Samples:


Bron:
Afbeelding

Voor mij persoonlijk is dit echt de beste track die ik tot nu toe heb gemaakt. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 16:33 
 
Hardtraxxer

Heerlijke sfeer in deze track man. De melodie en de kicks gaan ook lekker samen. Vond oblivion ook al een dikke plaat, maar deze overtreft die zeker wel, keep it up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alles om de kicks heen klinkt echt ontzettend gaaf. Vind de kicks te hol en krachteloos overkomen. Jammer, want zoals ik zei klinkt de rest goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 22:21 
 
Hardtraxx Crew

Magnetron schreef:
Alles om de kicks heen klinkt echt ontzettend gaaf. Vind de kicks te hol en krachteloos overkomen.

Eens met dit.
Vette artwork trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Alles om de kicks heen klinkt echt ontzettend gaaf. Vind de kicks te hol en krachteloos overkomen. Jammer, want zoals ik zei klinkt de rest goed :)

Ben het hier wel mee eens. Ik vind het nu ook al een gave plaat, de sfeer is echt precies wat ik gaaf vind. Maar wat vollere kicks had het voor mij helemaal afgemaakt :) Gaat wel gewoon mee in de playlist hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2021 15:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klapperen schreef:
Heerlijke sfeer in deze track man. De melodie en de kicks gaan ook lekker samen. Vond oblivion ook al een dikke plaat, maar deze overtreft die zeker wel, keep it up!


Thanks! Tof om te lezen :D

wootum schreef:
Magnetron schreef:
Alles om de kicks heen klinkt echt ontzettend gaaf. Vind de kicks te hol en krachteloos overkomen. Jammer, want zoals ik zei klinkt de rest goed :)

Ben het hier wel mee eens. Ik vind het nu ook al een gave plaat, de sfeer is echt precies wat ik gaaf vind. Maar wat vollere kicks had het voor mij helemaal afgemaakt :) Gaat wel gewoon mee in de playlist hoor!


Thanks mannen! Erg tof om te lezen. Ik ga mij de komende periode wat meer focussen op de kicks. Thanks voor jullie feedback! :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle