Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Legion - Hymn Of War (NEXT097)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 25/01/2021

Tracks:
Legion - Hymn Of War

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, die eerste climax kan ik he-le-maal niks mee... De intro is me ook te saai voor iets wat 2 minuten duurt. Edoch echter maar, de tweede climax is dan weer wel heel goed te pruimen.

Hopelijk dat de radio edit gewoon de intro eraf knipt. Meer to the point zeg maar, je weet. Btw, een extended mix van 3:48 lang, lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 16:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Nou, die eerste climax kan ik he-le-maal niks mee... De intro is me ook te saai voor iets wat 2 minuten duurt. Edoch echter maar, de tweede climax is dan weer wel heel goed te pruimen.

Hopelijk dat de radio edit gewoon de intro eraf knipt. Meer to the point zeg maar, je weet. Btw, een extended mix van 3:48 lang, lol.


Haha ja de extended mix is letterlijk alleen met de mix-intro erop nog. De track is eigenlijk zo al volledig.
Snap wat je bedoelt over de eerste climax verder. Ik vind het zelf persoonlijk wel echt super gaaf, geprobeerd om juist iets anders te creëren. Wel tof om te lezen dat je de 2de climax wel tof vind thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 16:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vandaag officieel uit! Erg benieuwd wat jullie er van vinden! :D

Edit: Nu met video! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Legion schreef:
Haha ja de extended mix is letterlijk alleen met de mix-intro erop nog. De track is eigenlijk zo al volledig.
Snap wat je bedoelt over de eerste climax verder. Ik vind het zelf persoonlijk wel echt super gaaf, geprobeerd om juist iets anders te creëren. Wel tof om te lezen dat je de 2de climax wel tof vind thanks! :D

Bij een tweede luisterbeurt vind ik de eerste climax al minder storend. Zal er niet op losgaan, maar voor thuis is het wel prima. Tweede climax bijft lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 22:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke kicks in de eerste climax zeg :D Dat sfeertje daarna is ook echt heel gaaf gedaan. Ik vind die zeurderige synth ook wel wat hebben. Vind de kicks in de tweede climax wat minder prettig luisteren maar die melodie is heerlijk. Gave plaat dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2021 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Prima plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Legion schreef:
Haha ja de extended mix is letterlijk alleen met de mix-intro erop nog. De track is eigenlijk zo al volledig.
Snap wat je bedoelt over de eerste climax verder. Ik vind het zelf persoonlijk wel echt super gaaf, geprobeerd om juist iets anders te creëren. Wel tof om te lezen dat je de 2de climax wel tof vind thanks! :D

Bij een tweede luisterbeurt vind ik de eerste climax al minder storend. Zal er niet op losgaan, maar voor thuis is het wel prima. Tweede climax bijft lekker!


wootum schreef:
Wat een heerlijke kicks in de eerste climax zeg :D Dat sfeertje daarna is ook echt heel gaaf gedaan. Ik vind die zeurderige synth ook wel wat hebben. Vind de kicks in de tweede climax wat minder prettig luisteren maar die melodie is heerlijk. Gave plaat dit ^^


Pedaalemre schreef:
Prima plaatje! :)


Dank jullie wel! Erg tof om te lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2021 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sfeer door de gehele plaat is echt geweldig. Kicks zijn ook in orde, maar vind de eerste climax een beetje saai, tweede geniet m'n voorkeur.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle