Active topics in Hardcore

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Outblast & Korsakoff - Hymn of Syndicate (MOHDIGI025?)

Label: Masters of Hardcore
Vinyl release: n/a
WEB release: Out now

A1. Hymn of Syndicate

Samples:

BRON: Hardtunes

Blijkt dus zelfs al uit te zijn...blijf het kut vinden. Wel beter dan de Bassleader anthem, maar die vocals :sick:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee die van Re-style van vorig jaar was zoveel beter, dit is gewoon weer zn standaard MOH plaatje :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
In goeie kwaliteit, geen verkeerde kick, deuntje klopt ook wel, maar die vocals zijn inderdaad erg lastig!
Ik haal hem alleen voor de collectie!
D
totaal niks voor mij! is gewoon standaard MoH sound! en het is ook geen Anthem waardig ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die van Re-Style vorig jaar was 100x beter.
D
D-Nemacyst wrote:Die van Re-Style vorig jaar was 100x beter.
en die van Predator was het best :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hmm nee voor mij toch die van re-style. Maar dat komt omdat ik een Sidechain verslaving heb :P
D
D-Nemacyst wrote:Hmm nee voor mij toch die van re-style. Maar dat komt omdat ik een Sidechain verslaving heb :P
dat kan :P die van Predator gaat echt hard :worship: en niet van die standaard MoH vocals zoals die van Re-style dus wel heeft! ;)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
De vocals van Unified Destination en Rise of the Ruler lijken anders best wel op elkaar hoor, zelfde stem in ieder geval. Vind zelf die van Re-Style ook vetter, van Predator is ook lekker...Waarom niet nog zo eentje :cry:
D
Steffnov wrote:De vocals van Unified Destination en Rise of the Ruler lijken anders best wel op elkaar hoor, zelfde stem in ieder geval. Vind zelf die van Re-Style ook vetter, van Predator is ook lekker...Waarom niet nog zo eentje :cry:
ik vind dat dus totaal niet op elkaar lijken! en ja jammer idd da er niet nog zo'n dik Anthem komt! vind dit erg slap eerlijk gezegd!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
The ruler wil arise again!
Welcome to syndicate!
en dan een gruwelijke kick die echt gewoon op z'n allerhardst moet! :yay:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jezus wat een gejengel, doodzonde want dit verpest voor mij een groot deel van het nummer. De rest is namelijk niet slecht, een stuk beter dan wat Outblast en Korsakoff dit jaar tot nu toe hebben laten horen.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 2 days ago
dawasiknie wrote:Jezus wat een gejengel, doodzonde want dit verpest voor mij een groot deel van het nummer. De rest is namelijk niet slecht, een stuk beter dan wat Outblast en Korsakoff dit jaar tot nu toe hebben laten horen.
Idd, vocals zijn dood zonde maar de rest gaat wel
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Zo zonde van die vocals, dat verpest de hele track, verder is hij gewoon lekker maar zou hem niet snel aanzetten omdat ik gewoon knetterleip word van die rot stem! :(
Hardtraxxer
619 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Wel aardig, niet super bijzonder.. -.-
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ooh zoo zonde van die vocals, zonder zou ik hem met plezier draaien maar zo echt niet.