Flessenpost wrote:Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!
Vreemde opmerking. De heren zijn vrij actief op diverse discord servers, waaronder die van Headhunterz. A-Rize ook trouwens. Dat ze weinig online hebben staan wil niet altijd iets zeggen, sommige talenten focussen zich juist meer op hun ontwikkeling en tonen hun muziek via discord ipv social media. Tuurlijk, tegenwoordig lijkt een track snel op een stijl van een bepaalde artiest, maar neem van mij aan dat zij zeker niet geghost worden.