Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last of Us ft. MERYLL - High (ETY001)

Label: Art Of Creation: Eternity
WEB release: 20/07/2021

Tracks:
Last of Us ft. MERYLL - High

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het duo timmert lekker aan de weg! :thumbup: Fijne track met een AoC sound ;)
Is dat erg? Nou nee, niet wat mij betreft.
Zo lang t goed in elkaar steekt en lekker klinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin van de melodie lijkt me veel te veel op KELTEK & Sound Rush - One Of Us
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
met een AoC sound

Dus niks voor mij dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:05 
 
Hardtraxxer

Het klinkt wel helemaal goed natuurlijk, maar te weinig eigen identiteit!
En ik begin me persoonlijk echt te storen aan al die artiesten die hun melodieën precies in het akkoordenschema van de vocalen schrijven, vind het zo simpel en inspiratieloos. En het gebeurt steeds meer de laatste tijd helaas.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, niet om al die talenten nu onderuit te halen, want talent spat er echt wel vanaf.

Maar wat me juist aan de euforische kant wist te boeien de laatste jaren is dat veel nieuwere gasten echt een eigen smoelwerk hadden, als ze nu met z'n allen weer in polonaise achter de AOC namen gaan aan wandelen dan kan dat weer een nieuwe dip aan de euforische kant worden ben ik bang. Ook omdat juist deze namen nu zo'n grote push krijgen.

Maar dat Last Of Us en A-Rizer namen zijn om in de gaten te houden dat hebben ze in ieder geval al bewezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Flessenpost schreef:
Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!


Vreemde opmerking. De heren zijn vrij actief op diverse discord servers, waaronder die van Headhunterz. A-Rize ook trouwens. Dat ze weinig online hebben staan wil niet altijd iets zeggen, sommige talenten focussen zich juist meer op hun ontwikkeling en tonen hun muziek via discord ipv social media. Tuurlijk, tegenwoordig lijkt een track snel op een stijl van een bepaalde artiest, maar neem van mij aan dat zij zeker niet geghost worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah top krijgen we nu weer zo'n Rejecta verhaaltje? Dat zou toen toch ook allemaal door Freqz gedaan worden.
Gelukkig komen niet alle nieuwe namen de scene in met bout kwaliteit en gaan ze zich dan pas ontwikkelen, thank god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

Wellicht trek ik dan te snel conclusies inderdaad. Ik heb ook geen harde feiten maar vraag het me meer af. Ben benieuwd dan naar de volgende tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Precies, niet om al die talenten nu onderuit te halen, want talent spat er echt wel vanaf.

Maar wat me juist aan de euforische kant wist te boeien de laatste jaren is dat veel nieuwere gasten echt een eigen smoelwerk hadden, als ze nu met z'n allen weer in polonaise achter de AOC namen gaan aan wandelen dan kan dat weer een nieuwe dip aan de euforische kant worden ben ik bang. Ook omdat juist deze namen nu zo'n grote push krijgen.

Maar dat Last Of Us en A-Rize namen zijn om in de gaten te houden dat hebben ze in ieder geval al bewezen!


Spel dan op zijn minst de naam goed, jezus :nono:

OT:

Eens met bovenstaande trouwens, lijkt allemaal wel erg op elkaar.
Desalniettemin erg lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flessenpost schreef:
Ik heb ook geen harde feiten

Vermoedens…
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2021 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release 20 juli

Bron: https://www.instagram.com/p/CRJjOrJrxx1/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 13:11 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2021 21:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Flessenpost schreef:
Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!



Ik vind het een hele verfrissende toevoeging aan de scene iig. Eerste instantie ook gelijk het zelfde beeld als jou, ook bij A-RIZED - Faith of the saints. Vond die ook erg veel naar Headhunterz klinken. Maar ik kan het alleen maar toejuichen als ze met dit soort plaatjes blijven komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 08:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verrassend lekkere plaat! Staat een paar keer per dag aan hier hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RawFromTheFrontline schreef:
Flessenpost schreef:
Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!



Ik vind het een hele verfrissende toevoeging aan de scene iig. Eerste instantie ook gelijk het zelfde beeld als jou, ook bij A-RIZE - Faith of the saint. Vond die ook erg veel naar Headhunterz klinken. Maar ik kan het alleen maar toejuichen als ze met dit soort plaatjes blijven komen!


Ik snap dat je graag een artiestennaam en het nummer wil noemen, doe dit dan wel beide goed.

Verder ben ik akkoord met bovenstaande, echt heerlijk trackie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 03:38 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Verplaatst

Dan mag je deze 2 ook nog wel even doen lijkt me :P
https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/a-rize-faith-of-the-saint-t73800.html
https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/jgsw-into-pieces-t73763.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2021 10:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:

Done ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
RawFromTheFrontline schreef:
Flessenpost schreef:
Beetje een dubbel gevoel. De track is echt geweldig en staat al een poosje op repeat. Aan de andere kant: dit is gewoon een wildstylez plaat. Of in ieder geval heeft wildstylez bij deze plaat een hele dikke vinger in de pap gehad. Daarbij komt dat deze heren verder niks online hebben staan, dus ik vind t allemaal een beetje raar. Ipc niks tegen ghost producen of helpen van andere artiesten, maar aangezien dit een talenten label is, vind ik dit toch een beetje een nare nasmaak hebben. Maargoed, te snel conclusies trekken is misschien ook niet goed. Ben benieuwd naar de volgende releases!



Ik vind het een hele verfrissende toevoeging aan de scene iig. Eerste instantie ook gelijk het zelfde beeld als jou, ook bij A-RIZE - Faith of the saint. Vond die ook erg veel naar Headhunterz klinken. Maar ik kan het alleen maar toejuichen als ze met dit soort plaatjes blijven komen!


Ik snap dat je graag een artiestennaam en het nummer wil noemen, doe dit dan wel beide goed.



Gast kappe nou

ot: Klinkt inderdaad goed maar had ook zo een wildstylez plaat kunnen zijn. Vind met al die talenten van AoC dat ze te veel willen lijken op hhz en ws. Geen unieke eigen sound, jammer. Klinkt verder allemaal wel goed maarja, als je drie kopietjes van artiesten gaan krijgen dan houdt het voor mij al op! Ben benieuwd of de sound in hun volgende releases gaan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2021 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Minispark schreef:
Het klinkt wel helemaal goed natuurlijk, maar te weinig eigen identiteit!
En ik begin me persoonlijk echt te storen aan al die artiesten die hun melodieën precies in het akkoordenschema van de vocalen schrijven, vind het zo simpel en inspiratieloos. En het gebeurt steeds meer de laatste tijd helaas.. :/


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2021 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat, herken hem nog wel uit de Headhunterz set op Defqon. Voor een nieuwkomer waar ik nog nooit van gehoord had is dit natuurlijk een goede binnenkomer, maar als er Headhunterz voor had gestaan had ik het ook geloofd. Wel zaak om een eigen sound te gaan creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn, ook met dat AoC sausje. De plaat moet me zelf denken aan Wildstylez.

Goede binnenkomer, laat maar meer zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 14:29 
 
Hardtraxxer

Fijne track dit!! heerlijk
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle