Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Audiotricz & Ecstatic Ft. MERYLL

Track(s): Wildest Dreams (Brennan Heart Remix)

Sample/video:



@ 9:54

Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis die tijd dat er daadwerkelijk andere elementen zaten in remixen. Hier zit vrijwel letterlijk alleen een andere lead-sound en andere kick onder, verder een 1 op 1 kopie. Hou het dus ook lekker bij het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik mis die tijd dat er daadwerkelijk andere elementen zaten in remixen. Hier zit vrijwel letterlijk alleen een andere lead-sound en andere kick onder, verder een 1 op 1 kopie. Hou het dus ook lekker bij het origineel.


dit dus. ik ben wel benieuwd wat de beweegreden was achter deze "remix", want voor mij was het niet nodig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2025 20:42 
 
Hardtraxxer

Ik moet zeggen dat ik de track zo net ff iets lekkerder vind luisteren dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2025 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel is nog steeds een dikke hit op Melodic podia en meneer Heart denkt hier weer een graantje van mee te pikken. Totaal overbodigde remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Het origineel is nog steeds een dikke hit op Melodic podia en meneer Heart denkt hier weer een graantje van mee te pikken. Totaal overbodigde remix.


Dit dus ja.
Snap dan eigenlijk niet dat de heren Audiotricz en Ecstatic hier goedkeuring op geven. Dit is gewoon meeliften op hun hit in een brennan heart t-shirtje. Gewoon exact de melodie naspelen op je eigen keyboard.

Maak dan echt een remix inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon een plaat opnieuw uitbrengen en er Brennan Heart achter zetten :lol:

Lachwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 19:20 
 
Hardtraxxer

Ik kan het alleen maar eens zijn met eerdere reacties. Dit wel erg simpel. Ik hoop vooral dat Ecstatic en Audiotricz gewoon lekker het origineel blijven draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer diezelfde BH kicks die tot vervelends toe al minstens 15 jaar lang worden opgedrongen.

Lachwekkend inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overbodig dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2025 10:34 
 
Hardtraxxer

Gelukkig is de volgende plaat in de set wel echt heel verfrissend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Gelukkig is de volgende plaat in de set wel echt heel verfrissend.

ach ja, dat is toch precies wat het grootste gros van het Defqon publiek wil, hitjes
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks