Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kris Kross Amsterdam x Ronnie Flex x Zoë Tauran - Adrenaline (Sound Rush Remix) (CLDI597)

Label: Cloud 9 Digital
WEB release: 17/03/2023

Tracks:
Kris Kross Amsterdam x Ronnie Flex x Zoë Tauran - Adrenaline (Sound Rush Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Tsja. Wat moet ik er eens van zeggen. Valt niet eens meer in de normale categorie van makkelijk scoren, daar waar ze al een remix van Cascade hebben gemaakt en dit weer een 'remix' op die oude track is. Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
RomanAnthony wrote:Tsja. Wat moet ik er eens van zeggen. Valt niet eens meer in de normale categorie van makkelijk scoren, daar waar ze al een remix van Cascade hebben gemaakt en dit weer een 'remix' op die oude track is. Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).
Mag je zeggen boss. Wat een treurnis.
Hardtraxxer
425 posts member since 2016
last seen Jan 2026
Zal t wel goed doen bij het dagjesvolk, maar ik vind het inspiratieloze troep :x
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
RomanAnthony wrote:daar waar ze al een remix van Cascada hebben gemaakt
Wel handig, ze hadden het .midi bestandje met deze melodie al liggen daardoor, scheelt weer tijd.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Wacht, dit is nóg een remix van kriss kross amsterdam.

Sound Rush, wat een draak van een act is dat toch geworden met de jaren :lol:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Nee joh.. wat slecht zeg
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Wat een treurnis weer, maar goed ik kan ze sowieso niet meer serieus nemen na meerdere van dit soort debacles.

Snap ook niet wat ze nog bij Art Of Creation doen, DWX zou ze niet misstaan namelijk.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Revolting Against wrote:Wat een treurnis weer, maar goed ik kan ze sowieso niet meer serieus nemen na meerdere van dit soort debacles.

Snap ook niet wat ze nog bij Art Of Creation doen, DWX zou ze niet misstaan namelijk.
In jouw vergelijking, zie je DWX dan als een stap terug? Dan snap je er echt niks van, dat hele AOC stelt geen reet meer voor joh. :lol:

AOC is echt helemaal niks meer van over.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
RomanAnthony wrote:Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).
$$$
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:
Revolting Against wrote:
In jouw vergelijking, zie je DWX dan als een stap terug? Dan snap je er echt niks van, dat hele AOC stelt geen reet meer voor joh. :lol:

AOC is echt helemaal niks meer van over.
Qua label geen stap terug, maar ik denk dat ze daar meer op hun plek zijn met dit soort dingen. Da Tweekaz etc. willen ook nog wel eens zo'n uitstapje maken.

Eens dat AOC een doodlopende zaak is, gevalletje Digital Age.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dus je maakt al een remix van het origineel en besluit gewoon praktisch dezelfde remix nog eens uit te brengen onder iets wat al een verkrachting van het origineel is :huh:

Ik heb Sound Rush best hoog zitten, want ze kunnen echt wel goede dingen maken. Dit soort platen zorgen er echter wel voor dat ik ze links zou laten liggen op festivals.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Wat een absurd overbodige en saaie en slechte remix. Was Everytime we touch niet genoeg? 2 platen met dezelfde melodie nu...

Kappen hiermee, dankje :thumbdown:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Eens met alles wat hierboven staat.