Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kris Kross Amsterdam x Ronnie Flex x Zoë Tauran - Adrenaline (Sound Rush Remix) (CLDI597)

Label: Cloud 9 Digital
WEB release: 17/03/2023

Tracks:
Kris Kross Amsterdam x Ronnie Flex x Zoë Tauran - Adrenaline (Sound Rush Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja. Wat moet ik er eens van zeggen. Valt niet eens meer in de normale categorie van makkelijk scoren, daar waar ze al een remix van Cascade hebben gemaakt en dit weer een 'remix' op die oude track is. Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Tsja. Wat moet ik er eens van zeggen. Valt niet eens meer in de normale categorie van makkelijk scoren, daar waar ze al een remix van Cascade hebben gemaakt en dit weer een 'remix' op die oude track is. Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).

Mag je zeggen boss. Wat een treurnis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal t wel goed doen bij het dagjesvolk, maar ik vind het inspiratieloze troep :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
daar waar ze al een remix van Cascada hebben gemaakt


Wel handig, ze hadden het .midi bestandje met deze melodie al liggen daardoor, scheelt weer tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht, dit is nóg een remix van kriss kross amsterdam.

Sound Rush, wat een draak van een act is dat toch geworden met de jaren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee joh.. wat slecht zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een treurnis weer, maar goed ik kan ze sowieso niet meer serieus nemen na meerdere van dit soort debacles.

Snap ook niet wat ze nog bij Art Of Creation doen, DWX zou ze niet misstaan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat een treurnis weer, maar goed ik kan ze sowieso niet meer serieus nemen na meerdere van dit soort debacles.

Snap ook niet wat ze nog bij Art Of Creation doen, DWX zou ze niet misstaan namelijk.


In jouw vergelijking, zie je DWX dan als een stap terug? Dan snap je er echt niks van, dat hele AOC stelt geen reet meer voor joh. :lol:

AOC is echt helemaal niks meer van over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Eigenlijk de belichaming van alles wat er tegenwoordig mis is binnen de huidige popmuziek. Zeer inspiratieloos allemaal (en dat is in dit geval niet eens perse alleen richting Sound Rush bedoeld hoor, maar richting de helft van wat er tegenwoordig allemaal op de radio wordt gedraaid).


$$$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Revolting Against schreef:

In jouw vergelijking, zie je DWX dan als een stap terug? Dan snap je er echt niks van, dat hele AOC stelt geen reet meer voor joh. :lol:

AOC is echt helemaal niks meer van over.

Qua label geen stap terug, maar ik denk dat ze daar meer op hun plek zijn met dit soort dingen. Da Tweekaz etc. willen ook nog wel eens zo'n uitstapje maken.

Eens dat AOC een doodlopende zaak is, gevalletje Digital Age.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus je maakt al een remix van het origineel en besluit gewoon praktisch dezelfde remix nog eens uit te brengen onder iets wat al een verkrachting van het origineel is :huh:

Ik heb Sound Rush best hoog zitten, want ze kunnen echt wel goede dingen maken. Dit soort platen zorgen er echter wel voor dat ik ze links zou laten liggen op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een absurd overbodige en saaie en slechte remix. Was Everytime we touch niet genoeg? 2 platen met dezelfde melodie nu...

Kappen hiermee, dankje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 19:46 
 
Hardtraxx Crew

Eens met alles wat hierboven staat.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle