Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K - Vluchtstrook (Sound Rush Remix)

Label: Cloud9 Music
WEB release: 22-4-2022

Tracks:
Vluchtstrook (Sound Rush Remix)

Samples:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)

Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Tja.. Ik had willen zeggen dat dit vooral leuk is voor een feest als X-Qlusive Holland, maar ook daar zou ik deze niet hoeven te horen eigenlijk xd
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Rickzel wrote:Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)
Echt he xd Circkeltje rond dacht ik meteen.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Rickzel wrote:Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg)
Allemaal een cover van Have You Never Been Mellow van die chick die Sandy in Grease speelt.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Goedkoop hitjes scoren dit.
Rickzel wrote:Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Origineel is verschrikkelijk, dit dus ook.
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Deze tracks zijn wel gewoon nuttig om de jeugd in de Hardstyle te krijgen denk ik. Zeker ook niet mijn voorkeur deze plaat.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Rickzel wrote:Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)

Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(
Eens dat dit goedkoop scoren is, totaal niet eens dat Sound Rush oninteressant geworden is.
De collabs met Rebellion, Zatox, Hard Driver, Da Tweekaz en met solo platen als Awaken Me, Mantra en No Time To Die zijn ze juist super divers en interessant imo.
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
jaron123 wrote:

Eens dat dit goedkoop scoren is, totaal niet eens dat Sound Rush oninteressant geworden is.
De collabs met Rebellion, Zatox, Hard Driver, Da Tweekaz en met solo platen als Awaken Me, Mantra en No Time To Die zijn ze juist super divers en interessant imo.
Eens :) Ik snap ook wel dat mits ze gevraagd zijn deze te remixen dat je dat zou kunnen doen. Goed voor de streams en je bereikt er een ander/nieuw publiek mee.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Het zijn over het algemeen toch ook een beetje twee blije geiten die broertjes. Ze hebben natuurlijk al een ruim repertoire aan bootlegjes en nog maar te zwijgen over die verkleedpartijtjes in de keuken met een wc rol op hun harses.

Kan hun juist minder serieus nemen als ze iets serieus proberen te doen. Komen ze met iets heel mystieks en diepe teksten en dan schreeuwen ze dat door de mic met hun steenkolen Engels. Krijg dan altijd een beetje het idee alsof ik de nieuwe natuurserie van David Attenborough aan het kijken ben ingesproken door Mike Tyson.