Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K - Vluchtstrook (Sound Rush Remix)

Label: Cloud9 Music
WEB release: 22-4-2022

Tracks:
Vluchtstrook (Sound Rush Remix)

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)

Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja.. Ik had willen zeggen dat dit vooral leuk is voor een feest als X-Qlusive Holland, maar ook daar zou ik deze niet hoeven te horen eigenlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)


Echt he xd Circkeltje rond dacht ik meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg)


Allemaal een cover van Have You Never Been Mellow van die chick die Sandy in Grease speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedkoop hitjes scoren dit.

Rickzel schreef:
Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Origineel is verschrikkelijk, dit dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze tracks zijn wel gewoon nuttig om de jeugd in de Hardstyle te krijgen denk ik. Zeker ook niet mijn voorkeur deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 05:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)

Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(


Eens dat dit goedkoop scoren is, totaal niet eens dat Sound Rush oninteressant geworden is.
De collabs met Rebellion, Zatox, Hard Driver, Da Tweekaz en met solo platen als Awaken Me, Mantra en No Time To Die zijn ze juist super divers en interessant imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 12:32 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
Party Animals - Mellow (TNT & Showtek Remix) (Kris Kross Amsterdam x Antoon x Sigourney K bootleg) (Sound Rush edit)

Sound Rush zijn echt in sneltreinvaart totaal on interessant geworden. Zonde zeg :(


Eens dat dit goedkoop scoren is, totaal niet eens dat Sound Rush oninteressant geworden is.
De collabs met Rebellion, Zatox, Hard Driver, Da Tweekaz en met solo platen als Awaken Me, Mantra en No Time To Die zijn ze juist super divers en interessant imo.


Eens :) Ik snap ook wel dat mits ze gevraagd zijn deze te remixen dat je dat zou kunnen doen. Goed voor de streams en je bereikt er een ander/nieuw publiek mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zijn over het algemeen toch ook een beetje twee blije geiten die broertjes. Ze hebben natuurlijk al een ruim repertoire aan bootlegjes en nog maar te zwijgen over die verkleedpartijtjes in de keuken met een wc rol op hun harses.

Kan hun juist minder serieus nemen als ze iets serieus proberen te doen. Komen ze met iets heel mystieks en diepe teksten en dan schreeuwen ze dat door de mic met hun steenkolen Engels. Krijg dan altijd een beetje het idee alsof ik de nieuwe natuurserie van David Attenborough aan het kijken ben ingesproken door Mike Tyson.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle