Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 12:30 

Hardtraxx Addict

^
Die avatar man haha :lol:

Tracks verschrikkelijk saai!! Zoals al eerder gezegd als je dan naar Raw gaat en je loopt al zo lang mee in de scene (ook al kom je uit de hardcore) zet dan iets nieuws neer met vette nieuwe sounds ofzo.
Dit is gewoon doorgaan waar iedereen al over loopt te klagen, lekker begin voor jezelf zo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 19:32 

Hardtraxxer

Had erg hoge verwachtingen van het label aangezien het grotendeels wat hardere nieuwkomers waren (althans dat dacht ik) o.a warface & hardcraft. Ik dacht dat ik na zyprus van een koude kermis thuis kwam maar man man man.
Heb dit label dus maar voorlopig afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ik vind in tegen stelling tot de meeste hier deze platen fijn in het gehoor liggen. Het springt er niet bovenuit maar vind ze zeker ook niet slecht. Wie zou voor haar producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 21:33 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ik vind in tegen stelling tot de meeste hier deze platen fijn in het gehoor liggen. Het springt er niet bovenuit maar vind ze zeker ook niet slecht. Wie zou voor haar producen?

Day-Mar produceert naar mijn weten haar platen gewoon zelf, dus ik zou niet weten waarom iemand anders voor haar hardstyle alias zou moeten produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:00 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
flevoboys schreef:

Day-Mar produceert naar mijn weten haar platen gewoon zelf, dus ik zou niet weten waarom iemand anders voor haar hardstyle alias zou moeten produceren.

Volgens mij produceert Negative A voor haar de hardcore platen. Geen idee wie de hardstyle platen doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Volgens mij produceert Negative A voor haar de hardcore platen. Geen idee wie de hardstyle platen doet.

Dat heb ik ook wel eens gelezen op Harderstate, maar een willekeurige gebruiker die dat zegt zie ik niet als bron om aan te nemen dat dit waar is. Vooral omdat ik niet echt vind dat er duidelijk Negative A sounds te horen zijn in Day-Mar tracks, hetgeen je wel kan zeggen over bepaalde andere tracks voor artiesten die ghostproduced zijn. En ze zitten ook nog eens bij verschillende labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:50 

Hardtraxx Veteran

Wil je dan zeggen dat je duidelijk sounds van Outblast en Catscan hoort in de platen van Korsakoff?
Die kan ik er namelijk niet uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Wil je dan zeggen dat je duidelijk sounds van Outblast en Catscan hoort in de platen van Korsakoff?

Fair enough. Maar back dan eens up dat er voor Day-Mar geproduceerd wordt? Vind het onzinnig om dat zomaar aan te nemen omdat iemand dat ooit eens geroepen heeft. Laatst liep iemand hier ook al te verkondigen dat voor Deetox geproduceerd werd, wat simpelweg niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 01:22 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Ik zal het absoluut niet als waarheid gaan verkondigen, maar heb daar verschillende mensen over gehoord (niet dat dat een geldig argument is, but still). Ben zelf net ook even wezen googelen en kwam op deze link uit: https://partyflock.nl/topic/822281/page/1977

Posts van Megalodon eens bekijken. Hij geeft een bron (Buma/Stemra titelcatalogus, dus vrij geloofwaardig) waar je dat kan bekijken. Even later op de page zie je hem posten dat Outblast, Angerfist en Predator in het verleden voor haar geproduceerd hebben. Nu kan je momenteel niet controleren of dat echt klopt in de titelcatalogus omdat die er tot 25 januari 18:00 uit ligt, maar ben nu zelf ook wel benieuwd of dat daar allemaal in te vinden is.

Deetox produceert inderdaad gewoon zelf. Kwam toevallig gisteren hier uit en moest daar ook wel om lachen. hardstyle/team-red-hard-bass-2014-t41967-50.html#p1323568

EDIT: Op de CD van Masters of Hardcore: The Vortex of Vengeance staat de track Drokz & DaY-már - Unite. Credits van die track gaan naar R. Koek en DaY-már. Vind het op z'n zachtst gezegd een beetje verdacht dat van Drokz wel de echte naam gebruikt wordt maar van DaY-már niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 02:23 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Korsakoff heeft nog nooit een track zelf geproduceerd, dat kan ik je vast zeggen (over de jaren heb je Promo, Catscan, outblast en Re-Style (nu) gehad). Over Day-Mar...not sure, hoor Negative A wel veel, maar volgens mij doet Dagmar wel genoeg zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 02:41 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
J oey schreef:

Korsakoff heeft nog nooit een track zelf geproduceerd, dat kan ik je vast zeggen (over de jaren heb je Promo, Catscan, outblast en Re-Style (nu) gehad). Over Day-Mar...not sure, hoor Negative A wel veel, maar volgens mij doet Dagmar wel genoeg zelf.

Dat over Korsakoff was bedoeld om Pim's statement te ontkrachten dat je de stijl van de ghost producers terughoort in de voor andere artiesten geproduceerde tracks. :P Ik weet inderdaad dat zij niks zelf geproduceerd heeft maar eigenlijk een soort mediahoer is.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle