Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:12 

Hardtraxxer

ik vond de intro best leuk klinken, er zitten wat lekkere elementen in. Enige jammer wat ik vind is vooral weer die screetch + kick patroon in de climax zonder enige melodie. Soms kan ik het waarderen, maar een nummer zal zo populairder/beter zijn als er een melodie in zit die lekker klinkt. Het hoeft ook geen undiscovered te zijn maar jezus een beetje moeite voor een melodie kan toch wel?

Benieuwd naar de tweede preview!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:18 

Hardtraxx Beheerder

Op verzoek de berichten verwijderd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:22 

Donateur

Wat Rickzel zegt, meh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de hele discussie niet kunnen lezen, maar het komt er dus op neer dat als je reactie niet goed uit pakt je het kunt laten verwijderen? Handig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:07 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Vaassenaar schreef:
The Venator schreef:

Huh?

Wat? Is toch duidelijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:36 

Hardtraxxer

Tjaa...
Voor in een mainstream/ melodieus hardstyle setje zou ik hem nog wel leuk vinden.
Maar doet me eigenlijk weinig.
Vind de hoeveelheid verschillende geluidjes wel leuk gedaan.
Screech had wat feller gemogen voor mij, vind hem nu zo zeikerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:48 

Maximum schreef:
Ik heb de hele discussie niet kunnen lezen, maar het komt er dus op neer dat als je reactie niet goed uit pakt je het kunt laten verwijderen? Handig zeg.

Dat mis ik dus ook weer! Praat ons bij iemand :P

OT: dit klinkt niet best :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 11:28 

Hardtraxx Veteran

De plaat zelf is niet eens zo heel slecht, maar de geluiden komen me erg bekend voor zoals hierboven gemeld: het wordt nergens echt spannend. Ook na 64 tellen climax met screech is het ook wel weer klaar. Plaat is dus nog geen 4 minuten lang.
Op zich hoeft ook niet iedere plaat een volledige over de top climax te hebben, maar toch. Meh. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik vind deze vetter

hehe

Die blonde meid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Sorry hoor maar wat een ongeïnspireerde meuk zeg. Kan er gewoon niet meer van maken. Wat een energie- en krachteloze plaat.
iMark schreef:
Dan ben je een hardcore artiest, ga je produceren in een andere scene en dan kom je aan met de rommel die we al 2 jaar lang aanhoren. Wees dan een toevoeging, dus vernieuwend, of blijf lekker weg.

Precies dit. Dit is gewoon meegaan met de hype, blijf dan maar lekker weg.
Ik kan alleen maar hopen dat haar dj sets nog enigszins interessant zijn, maar daar geloof ik eigenlijk ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:48 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Sorry hoor maar wat een ongeïnspireerde meuk zeg. Kan er gewoon niet meer van maken. Wat een energie- en krachteloze plaat.
iMark schreef:
Dan ben je een hardcore artiest, ga je produceren in een andere scene en dan kom je aan met de rommel die we al 2 jaar lang aanhoren. Wees dan een toevoeging, dus vernieuwend, of blijf lekker weg.

Ik kan alleen maar hopen dat haar dj sets nog enigszins interessant zijn, maar daar geloof ik eigenlijk ook niet in.

Denk het ook niet. Ze zal wel flink gepushed gaan worden door Most Wanted i.c.m. Art of Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 18:20 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 18:45 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
iMark schreef:

Kan het niet beter verwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

2e preview, kick klinkt heel stuk lekkerder, maar nog steeds wordt het nergens echt heel spannend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 23:11 

Hardtraxx Veteran

Deetox haar berichten zijn weg? het liep toch niet uit de hand ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 11:44 

Niet echt spannend maar ook zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 23:58 

Hardtraxx Veteran

Holy shit fuck wat een heeeeeerlijke platen weer :love: Die sounds zijn echt super, eindelijk weer eens wat vernieuwends. En die screeches van WRAAAAWWRR en dan KEIHARDE kneiters van een kicks :loving: nog nooit van Khaleesi gehoord, maar dit is wel echt goud hoor. Die naam is ook erg vet gekozen, je moet er maar opkomen haha!!!

En fuck al die negtiefe reacties zeg, als je het niet leuk vindt reageer dan helemaal niet of zo, is het gewoon jouw smaak niet, ga lekker mainstream luisteren. RAW TILL I FUCKIN DIE BITCHEZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 00:52 

Rawbin schreef:
Holy shit fuck wat een heeeeeerlijke platen weer :love: Die sounds zijn echt super, eindelijk weer eens wat vernieuwends. En die screeches van WRAAAAWWRR en dan KEIHARDE kneiters van een kicks :loving: nog nooit van Khaleesi gehoord, maar dit is wel echt goud hoor. Die naam is ook erg vet gekozen, je moet er maar opkomen haha!!!

En fuck al die negtiefe reacties zeg, als je het niet leuk vindt reageer dan helemaal niet of zo, is het gewoon jouw smaak niet, ga lekker mainstream luisteren. RAW TILL I FUCKIN DIE BITCHEZ

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 02:26 

Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:19 

Rawbin schreef:
RAW TILL I FUCKIN DIE BITCHEZ

De ekte ekte :yay: Dit moet een troll zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 10:27 

Donateur

Game of Tunes. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 19:22 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Rawbin schreef:

Afbeelding

2010, valt mee toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 22:43 

Hardtraxx Elite

Zoals vele andere tracks tegenwoordig ... :yawn: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 00:50 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Waar blijft dj Reek?

D-Jon Snow
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle