Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

KELTEK - Wolf Of Warrior (SCANTRAXX343)

Label: Scantraxx
WEB release: 23/07/2020

Tracks:
KELTEK - Wolf Of Warrior

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast dat Keltek vrijwel niks fout doet qua muziek, klinkt dat piano-riedeltje op de achtergrond veelbelovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2020 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Naast dat Keltek vrijwel niks fout doet qua muziek, klinkt dat piano-riedeltje op de achtergrond veelbelovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2020 21:35 
 
Hardtraxx Crew



Vet deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2020 12:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel gewoon weer een lekkere plaat, maar toch ben ik niet heel hyped ofzo. De melodie pakt me minder, en als dan de sounds ook nog redelijk hetzelfde zijn als andere recente platen, maakt het dat geen topplaat voor mij. Misschien nog wat vaker opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze komt de 23ste uit

https://presave.io/t/wolfofwarrior/

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track :love:
De opbouw van de melodie met de violen (?) klinkt erg vet, vocalen zijn ook weer top en de kicks van Keltek zijn altijd super! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 23:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klinkt gaaf, lekker die zwaarden er ook weer bij net zoals bij de Valkyries
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 08:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de titel een beetje vaag eigenlijk. Het klinkt niet lekker. Je zou eerder verwachten Wolf Warrior of Warrior of Wolves. Of Wolf or Warrior. Maar goed, ze zullen er vast over na hebben gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke productie en klinkt als een mooi stuk muziek, maar toch loop ik hier niet meer warm voor. Vind het best jammer dat er tegenwoordig imo bijna geen ekte euphorische mainstream platen meer uitkomen. Het klinkt tegenwoordig vaak allemaal zo zwaarmoedig. Hier zit voor mij echt geen enkele vorm van blijheid meer in. Van de synth tot de melodie, van de violen tot de vocals, alles klinkt "zwaar".
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben al een tijdje klaar met Keltek zijn sound. Vond het vanaf Down To Earth tot en met Dark Sun en Trough The Night erg vet maar sindsdien klinkt het voor mij als één pot nat. Als iemand zijn stijl me ontzettend goed ligt zoals bij DBSTF is dat geen ramp maar in dit gevalt gaat het me vervelen. In zijn Reverze set van 2019 zaten nog wat ID's die veelbelovend klonken maar daar is nooit meer iets mee gedaan. Reverze anthem overigens wel nog lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is allemaal wel een beetje hetzelfde inderdaad. Waar bijvoorbeeld Valkyries nog een vrij nieuwe sound had, is het daarna een beetje voort gegaan op dezelfde sounds. Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.


Haha heerlijk uitgelegd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 16:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.

Haha, wat een heerlijke vergelijking dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



@ 01:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Revolting Against schreef:
Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.


Haha heerlijk uitgelegd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wel eens met de meeste reacties. Het steekt allemaal prima in elkaar, maar het is wel erg veel van hetzelfde nu. Zelfs de effecten (risers, subkicks, etc) zijn identiek aan alle voorgaande platen, dit geeft de platen exact dezelfde sfeer en feel. Mag van mij wel iets meer variatie inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2020 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keltek. Lees je mee? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd


Hardtraxx matters
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat, maar ben beter van hem gewend. Laatste paar platen beginnen inderdaad erg veel op elkaar te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 16:47 
 
Hardtraxx Crew

Revolting Against schreef:
Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd

En nu weer als Wolf of Warrior :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2020 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Ik heb alleen niks met die zeurende melodie/synth wat in de laatste tracks van`KELTEK het geval is.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle