P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
KELTEK - Wolf Of Warrior (SCANTRAXX343)

Label: Scantraxx
WEB release: 23/07/2020

Tracks:
KELTEK - Wolf Of Warrior

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Naast dat Keltek vrijwel niks fout doet qua muziek, klinkt dat piano-riedeltje op de achtergrond veelbelovend ^^
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Fantazoo wrote:Naast dat Keltek vrijwel niks fout doet qua muziek, klinkt dat piano-riedeltje op de achtergrond veelbelovend ^^
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on SoundCloud

Vet deze :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wel gewoon weer een lekkere plaat, maar toch ben ik niet heel hyped ofzo. De melodie pakt me minder, en als dan de sounds ook nog redelijk hetzelfde zijn als andere recente platen, maakt het dat geen topplaat voor mij. Misschien nog wat vaker opzetten.
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 11 hours ago
Deze komt de 23ste uit

https://presave.io/t/wolfofwarrior/

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Heerlijke track :love:
De opbouw van de melodie met de violen (?) klinkt erg vet, vocalen zijn ook weer top en de kicks van Keltek zijn altijd super! :loving:
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Klinkt gaaf, lekker die zwaarden er ook weer bij net zoals bij de Valkyries
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Vind de titel een beetje vaag eigenlijk. Het klinkt niet lekker. Je zou eerder verwachten Wolf Warrior of Warrior of Wolves. Of Wolf or Warrior. Maar goed, ze zullen er vast over na hebben gedacht.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 51 minutes ago
Sterke productie en klinkt als een mooi stuk muziek, maar toch loop ik hier niet meer warm voor. Vind het best jammer dat er tegenwoordig imo bijna geen ekte euphorische mainstream platen meer uitkomen. Het klinkt tegenwoordig vaak allemaal zo zwaarmoedig. Hier zit voor mij echt geen enkele vorm van blijheid meer in. Van de synth tot de melodie, van de violen tot de vocals, alles klinkt "zwaar".
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Ben al een tijdje klaar met Keltek zijn sound. Vond het vanaf Down To Earth tot en met Dark Sun en Trough The Night erg vet maar sindsdien klinkt het voor mij als één pot nat. Als iemand zijn stijl me ontzettend goed ligt zoals bij DBSTF is dat geen ramp maar in dit gevalt gaat het me vervelen. In zijn Reverze set van 2019 zaten nog wat ID's die veelbelovend klonken maar daar is nooit meer iets mee gedaan. Reverze anthem overigens wel nog lekker.
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Het is allemaal wel een beetje hetzelfde inderdaad. Waar bijvoorbeeld Valkyries nog een vrij nieuwe sound had, is het daarna een beetje voort gegaan op dezelfde sounds. Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 11 hours ago
Revolting Against wrote:Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.
Haha heerlijk uitgelegd :thumbsup:
Hardtraxx Crew
last seen 1 day ago
Revolting Against wrote:Het is een beetje een soort softijsje, maar dan de ene keer met discodip, dan chocodip, maar de basis blijft steeds hetzelfde. Neemt overigens niet weg dat zo’n ijsje af en toe wel lekker kan zijn.
Haha, wat een heerlijke vergelijking dit :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :worship:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
View on SoundCloud

@ 01:35
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
122Stan wrote:
Haha heerlijk uitgelegd :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wel eens met de meeste reacties. Het steekt allemaal prima in elkaar, maar het is wel erg veel van hetzelfde nu. Zelfs de effecten (risers, subkicks, etc) zijn identiek aan alle voorgaande platen, dit geeft de platen exact dezelfde sfeer en feel. Mag van mij wel iets meer variatie inzitten.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Keltek. Lees je mee? :whistle:
Hardtraxxer
last seen 11 days ago
Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Revolting Against wrote:Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd
Hardtraxx matters
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Prima plaat, maar ben beter van hem gewend. Laatste paar platen beginnen inderdaad erg veel op elkaar te lijken.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Revolting Against wrote:Op Insta kondigt Keltek hem nu aan als: ‘The Wolf of the Warriors’ xd
En nu weer als Wolf of Warrior :lol:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Kwalitatief zit het allemaal goed in elkaar. Ik heb alleen niks met die zeurende melodie/synth wat in de laatste tracks van`KELTEK het geval is.